Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har vært sammen i 1 år, bodd sammen i 6 mnd ca.

Han slo opp med meg i går... Jeg vet at han har hatt mye å tenke på om dagen, og jeg flyttet ut litt for at han skulle få litt albuerom fra meg og at han fikk tenkt mest på seg selv.

Jeg slet veldig med dette bruddet... Han sa at han hadde møtt på sin eks samboer forddige lørdag, de hadde kun sagt hei og ikke noe mer, men han hadde ikke sett henne på en god stund, og varme følelser kom opp igjen da han så hun. Han sier til meg at hun er et avsluttet kapittel, at det ikke vil bli de 2 igjen, men han trengte en bekreftelse fra hun at det aldri ville bli de to mer, så han klarer å bli helt ferdig med hun...

Han var utro mot hun endel ganger i forholdet, jeg pratet med hun om det noengang ville bli de 2 igjen, og hun sa at hun ikke trodde det. Hun sier at hun er over han...

Hun sa også at hun kansje kunne gi han en bekreftelse, men hun følte seg utilpass med dette, og det skjønner jeg jo... Jeg skal jo ikke blande hun inn i alt dette her.. Men jeg er desperat etter å få han tilbake.

Og ja... Jeg vet at jeg blir på en måte et 2. valg, men det 2. valget er godt nok for meg.. Jeg elsker han virkelig, og jeg tar dette bruddet svært tungt da han var mannen jeg virkelig ville dele resten av livet mitt med. Jeg har aldri opplevd en kjærlighet som er så sterk og jeg har aldri elsket en person så høyt før.. Han er/var virkelig livet mitt..

Noen råd? Jeg klarer ingenting om dagen, jeg sliter på jobben, jeg prøver å komme meg litt ut å finne på ting, men jeg sliter innvendig.. Har en indre uro i kroppen som er stor..

Vet ikke om dere får kommet med noen råd her, men måtte bare få dette ut..

Takk for at dere leste dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du er nr. 2 nå, så vil du nok være nr. 2 en annen gang også!

selv om du elsker han mye så sier det mye om hvor mye han elsker deg tilbake!

finn deg heller en som elsker deg like mye tilbake og setter deg som nr. 1!

har vært borti lignende situasjon selv og der han savnet eksen sin og vi hadde en liten pause, så ville han prøve på nytt men det gikk ikke mange mnd før det ble slutt og han fant seg en ny jente med en gang! ikke vet jeg om de allerede hadde møttes før det ble slutt mellom oss men!

hvorfor vil du finne deg i og være nr 2 da?? det er jo en helt forferdelig følelse!! ingen fortjener det!!

selv hvor vondt det er med brudd, så måler det seg ikke med det å gå et helt liv og være som nr. 2 og ha den usikkerheten!

Skrevet

Vær glad for at dette skjer NÅ og ikke om feks 7 år. Lev livet og vær glad. Den dritten er ikke å ta vare på uansett.

Skrevet

Men jeg vil ikke være nr 2 hvis hun sier at det aldri blir dem 2, da vil jeg være nr 1 i livet hans...

Er nesten så jeg driter i om han har følelser for hun, jeg vil bare ha han tilbake i livet mitt...

Og han sa i sta når han gråt og holdt rundt meg, at han glatt hadde prøvd å få dette til å fungere hvis han bare hadde fått en bekreftelse fra hun at det aldri ville bli de to mer..

Og det gir meg jo håp videre, og jeg vil sitte på vent på han...

Gjest Illiya
Skrevet
Men jeg vil ikke være nr 2 hvis hun sier at det aldri blir dem 2, da vil jeg være nr 1 i livet hans...

Er nesten så jeg driter i om han har følelser for hun, jeg vil bare ha han tilbake i livet mitt...

Og han sa i sta når han gråt og holdt rundt meg, at han glatt hadde prøvd å få dette til å fungere hvis han bare hadde fått en bekreftelse fra hun at det aldri ville bli de to mer..

Og det gir meg jo håp videre, og jeg vil sitte på vent på han...

Håp??

Det du fikk var jo virkelig en bekreftelse på at du IKKE er førstevalget, men en helt grei reserve.

Vil du være det? Vil du nøye deg med så lite? Vil du ikke bli sjalu på eksen som har han (følelsene hans) selv om det er deg han er sammen med?

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet

Du er jo ikke førstevalget hvis hun sier at det kan bli dem to igjen. Han kommer til å velge henne hvis han har sjansen også "nøyer" han seg med deg om det ikke kan bli de 2. Er det virkelig det forholdet du vil ha?

Skrevet

Jeg vil faktisk være det ja... jeg vil jo bli førstevalget hans om hun sier at det ikke er mer håp?

Jeg har aldri elsket en person så høyt før.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten han.. Det var så hardt å ta farvel med han i sta.. Vi begge sleit..

Men han sa jo også at han håpet vi 2 ville ende opp med hverandre igjen, han måtte bare finne ut av ting først... Han måtte få en bekreftelse fra eksen sin at det aldri var noe mer..

Det er så utrolig sårt dette her.. Vi skulle jo leve resten av livet vårt sammen..

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet
Jeg vil faktisk være det ja... jeg vil jo bli førstevalget hans om hun sier at det ikke er mer håp?

Jeg har aldri elsket en person så høyt før.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten han.. Det var så hardt å ta farvel med han i sta.. Vi begge sleit..

Men han sa jo også at han håpet vi 2 ville ende opp med hverandre igjen, han måtte bare finne ut av ting først... Han måtte få en bekreftelse fra eksen sin at det aldri var noe mer..

Det er så utrolig sårt dette her.. Vi skulle jo leve resten av livet vårt sammen..

Jeg hadde aldri følt meg trygg i et sånt forhold vet jeg. Du hadde jo alltid gått rundt og lurt på om han fortsatt vil ha eksen?

Gjest Illiya
Skrevet

Nei, du vil fortsatt være andrevalget, fordi førstevalget sa nei.

Hadde hun sagt ja, ville han jo vært med henne og ikke deg. Han hadde ikke valgt deg da.

Ville han valgt deg uansett, hadde du vært førstevalget, nr 1. Nå er du reserveløsningen.

Skrevet

Jeg skjønner på en måte at jeg vil være andrevalget, men hvis eksen hans sier at det aldri vil skje noe mellom de noengang, så vil han jo få hun ut av tankene?

Jeg mener... Jeg tenker jo på eksen min innimellom jeg også, vi var sammen i 8 år og bodde sammen i 5 år, men det var jeg som gjorde det slutt...

Min kjære ble jo slått opp med, han hadde jo vært sammen hun enda hvis han ikke hadde vært utro.. Jeg setter pris på ærligheten han gir meg..

Han sa også at han ville at det skulle bli slutt før han evt såret meg da han holdte på å rote med en dame her om dagen på en fest.

Det er så vondt å høre sånne ting.. Alt har forandret seg... Jeg elsker han og vil ha han tilbake, men jeg vet at jeg vil slite med det som har skjedd nå i ettertid...

Jeg vet ikke om jeg klarer å ta han tilbake hvis han har rotet med andre i mellomtiden heller.. Er det teit av meg å føle sånn? Tanken på han og en annen dame gjør meg dårlig....

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

for en gjøk ?

Han vil jo ha i pose og sekk. Og han VEIT at du venter.

Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt at jeg ikke aksepterer det, så går det kanskje et par dager og da er det DEG han savner igjen. Vel, da får han jobbe for det !

Jeg vet at hvis det nå blir over og ut mellom dere, og når du kommer over han, så kommer du til å le av deg selv over at du var villig til å vente, villig til å være reserve. Jeg tror du har såpass respekt for deg selv, men kjærlighet gjør faktisk blind. Jeg har selv vært der! De fleste her har....

Jeg hadde sagt til han, han må ha mer respekt for deg enn til å la deg være en reserve, og han sier det faktisk rett ut. Det er jo som å kjøpe tørr-dorullpapir når det ikke er mer Lambi igjen.

Fortell han at du slipper han fri, da får han kanskje sjokk, så blir han kanskje redd for å miste deg også og skjønner hva han drev med. hvis ikke, så var det ikke dere to, og da har nok han og eksen allerede sagt at de ønsker tilbake til hverandre og spiller et spill for deg nå. Da har du tapt uansett.

Skrevet
for en gjøk ?

Han vil jo ha i pose og sekk. Og han VEIT at du venter.

Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt at jeg ikke aksepterer det, så går det kanskje et par dager og da er det DEG han savner igjen. Vel, da får han jobbe for det !

Jeg vet at hvis det nå blir over og ut mellom dere, og når du kommer over han, så kommer du til å le av deg selv over at du var villig til å vente, villig til å være reserve. Jeg tror du har såpass respekt for deg selv, men kjærlighet gjør faktisk blind. Jeg har selv vært der! De fleste her har....

Jeg hadde sagt til han, han må ha mer respekt for deg enn til å la deg være en reserve, og han sier det faktisk rett ut. Det er jo som å kjøpe tørr-dorullpapir når det ikke er mer Lambi igjen.

Fortell han at du slipper han fri, da får han kanskje sjokk, så blir han kanskje redd for å miste deg også og skjønner hva han drev med. hvis ikke, så var det ikke dere to, og da har nok han og eksen allerede sagt at de ønsker tilbake til hverandre og spiller et spill for deg nå. Da har du tapt uansett.

Men syns det var ærlig gjort av han å gjøre det slutt før det skjedde noe med andre damer, han trodde at han hadde forandret seg, men han ser nå at han ikke hadde det mht utroskap.. Men jeg driter nesten i at han er utro, bare jeg får han tilbake...

Jeg ville tatt han tilbake uansett om jeg er 2. valg eller ikke... Vil at han skal få den bekreftelsen fra eksen sin at det aldri blir noe mellom de, men ja... jeg vil alltid være redd for at han skal falle tilbake til hun hvis de blir sammen igjen..

Jeg har aldri hatt det så fantastisk før med en mann, vi planla barn og giftemål... Det var stort for meg.

Han vet at jeg venter på han... Og er kansje dumt.. Men vil at han skal vite at jeg har mye følelser for han og at jeg vil ha han tilbake.. Håpet er at han kommer krypende tilbake til meg snart...

Det gjør så vondt... Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Men syns det var ærlig gjort av han å gjøre det slutt før det skjedde noe med andre damer, han trodde at han hadde forandret seg, men han ser nå at han ikke hadde det mht utroskap.. Men jeg driter nesten i at han er utro, bare jeg får han tilbake...

Jeg ville tatt han tilbake uansett om jeg er 2. valg eller ikke... Vil at han skal få den bekreftelsen fra eksen sin at det aldri blir noe mellom de, men ja... jeg vil alltid være redd for at han skal falle tilbake til hun hvis de blir sammen igjen..

Jeg har aldri hatt det så fantastisk før med en mann, vi planla barn og giftemål... Det var stort for meg.

Han vet at jeg venter på han... Og er kansje dumt.. Men vil at han skal vite at jeg har mye følelser for han og at jeg vil ha han tilbake.. Håpet er at han kommer krypende tilbake til meg snart...

Det gjør så vondt... Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..

Han der høres akkurat ut som den ene exen min. Og du høres akkurat ut som jeg gjorde da jeg alltid prøvde å forsvare han.

Han savnet også exen sin. Da det ble slutt mellom dem igjen trodde jeg det endelig ville bli oss, han hadde jo sagt det. Men han fik ny dame. Jeg var elskeren av og på i mange år. Jeg ventet alltid på at han skulle bli singel for han sa jo det egentlig var meg han elsket. Hver gang han ble alene trodde jeg det skulle bli oss, det ble det aldri. Etter 7år klarte jeg endelig og godta at jeg alltid kom til å være andrevalget. Det er ikke nok, vil ikke ha det sånn.

Du fortjener en som ikke er i tvil om at du er den han vil ha, en som elsker deg like mye som du elsker han. Ikke godta noe mindre, du vil bare bli såret. :hug:

Skrevet

Skjønner at det er vanskelig når man er så glad i en person, men du bør virkeig vurdere om du alltid vil være 2.valget hans.. Tenk hvis hun gir han denne bekreftelsen nå, men om to år så angrer hun og vil ha han tilbake, og da står du der alene. Bare tenk godt gjennom det her, for det er en stor sjanse for at du bare utsetter bruddet når han setter deg i andre rekke allerede nå. Vil du alltid gå rundt å være usikker ?

Skrevet

TS: Hvis ei venninne hadde kommet til deg og sagt det du sier her, hva ville du sagt til henne?

Skrevet

Så lenge han vurderer noen andre, enten det er en eks eller en annen kvinne, betyr det at han ikke elsker deg. For hadde han elsket deg, hadde han ikke vurdert å gå fra deg for en annen kvinne. Og elsker han deg ikke etter halvannet år kommer han neppe noen gang til å gjøre det. :klem:

Skrevet

Han sa at han elsket meg, og han sa det ofte og hele tiden, men kansje han sa det fordi han var nyforelsket, han sa det vel til meg etter 5 måneder eller noe...

Jeg pratet litt ut med han nå, og han sa at det aldri ville blitt han og eksen noengang. Men det at det oppsto følelser for hun igjen når han så hun, var det som gjorde han usikker på om han elsket meg.

Men jeg mener... Når jeg ser min eks samboer som jeg var sammen med i 8 år, når jeg møter på han ute, så for jeg jo litt varme følelser i kroppen og husker han jo godt, men jeg kunne aldri hatt et forhold til han noengang...

Jeg var på en liten date med en kar i går, og jeg ble bare kvalm... Jeg sitter bare å tenker på min kjære som er hundre ganger bedre enn alle andre her i verden.

Hvordan skal man klare å bli gla i en ny person etter dette? jeg vet jo at man må gi dette tid, masse tid... Men tenkte bare å se om det var flere fisk i havet som mange nevner... Men jeg hadde det beste... Vet ikke hvordan jeg skal klare å slippe taket? Det dukker opp minner hvert minutt av dagen min, alt gjør meg trist og jeg smiler og ler sjeldent...

Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette???

Skrevet
Han sa at han elsket meg, og han sa det ofte og hele tiden, men kansje han sa det fordi han var nyforelsket, han sa det vel til meg etter 5 måneder eller noe...

Jeg var på en liten date med en kar i går, og jeg ble bare kvalm... Jeg sitter bare å tenker på min kjære som er hundre ganger bedre enn alle andre her i verden.

Hvordan skal man klare å bli gla i en ny person etter dette? jeg vet jo at man må gi dette tid, masse tid... Men tenkte bare å se om det var flere fisk i havet som mange nevner... Men jeg hadde det beste... Vet ikke hvordan jeg skal klare å slippe taket? Det dukker opp minner hvert minutt av dagen min, alt gjør meg trist og jeg smiler og ler sjeldent...

Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette???

Hva er vitsen med å gå på date med andre nå?

Klart du føler det som du gjør, når du fremdeles er glad i eksen din. Du bør ha litt tid alene, og komme over eksen din, før du går på date med andre menn.

Jeg hadde ikke klart å gå på date så kjapt hvis jeg hadde opplevd det du har. Ikke er det riktig heller, synes jeg.

Gjest Gjest_ida_*
Skrevet

Selv om jeg treffer pa eksen min som jeg bodde sammen med i 2 aar, sa er det ikke slik at jeg begynner aa revurdere forholdet til min naavaerende kjaereste. "hm...nai..kanskje jeg ikke elsker han likevel, siden jeg far varme folelser for eksen min". Elske er ikke en ting som forsvinner pga et blunk, ja, man kan vakne opp om morgenen og folelser er kjoelnet, men sa enkelt er det ikke.

Jeg synes det er flott, FLOTT at du har vaert pa date!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...