Coxy Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hjelp!!! Bikkja har gnagd stykker vogntrekket til vogna...pokker'n å!!!! Har en Simo kombivogn 2008. Får man kjøpt bare vogntrekk noe sted? Hvor?
Lillemams Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Er det trekket inni bagen? Da får du kjøpt det løst i forskjellige farger
Gjest MåneSkygge Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Er det trekket inni bagen? Da får du kjøpt det løst i forskjellige farger Jeg forsto det sånn at det er det trekket som skal over bagen, altså "regntrekket" det som går fra skjerm og under fotenden.
Lillemams Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Jeg forsto det sånn at det er det trekket som skal over bagen, altså "regntrekket" det som går fra skjerm og under fotenden. Aha.... Aner ikke om en får kjøpt det i butikker, men kan jo maile simo? Til så populære vogner bør det jo være mulig å kjøpe ekstradeler
Gjest MåneSkygge Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Aha.... Aner ikke om en får kjøpt det i butikker, men kan jo maile simo? Til så populære vogner bør det jo være mulig å kjøpe ekstradeler Det tenkte jeg også. De er sikkert behjelpelige om man kontakter de.
Coxy Skrevet 26. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2009 Takk for svar! Var vogntrekket som er regn og vindtett, ja. Det man drar over bagen og fester i kalesjen (eller hva det nå heter..). Ikke innertrekket i bagen. Æsj, var det jeg fryktet....hadde håpet at det lettvindt bare kunne bestilles et sted! :gjeiper: Men men....da veit jeg hva jeg har å gjøre!!
Gjest rotehue.. Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Hei. Da jeg mistet mitt, gikk jeg innom en butikk som forhandlet simo, og de hadde orginale regntrekk til salgs i butikken. Slapp å styre med bestilling
Coxy Skrevet 27. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2009 Hei. Da jeg mistet mitt, gikk jeg innom en butikk som forhandlet simo, og de hadde orginale regntrekk til salgs i butikken. Slapp å styre med bestilling Åååh! SÅ kjekt!!! Takk, takk!!! Da skal jeg prøve det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå