Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Blir litt inspirert av noen tråder inne her og legger inn en tråd selv. Ser at det er mange som sliter med å vite hvor mye tid man skal ha sammen med kjæresten og når jeg leser her inne så ser ut som der er likt om man er ung eller oppi årene. (er selv oppi årene) Jeg lurer på hvordan definerer dere en kjærest? Og hva tanker har dere om å treffe en ny kjærest? Hvordan mener dere at det skal være? Jeg definerer en kjærest at man finner på mye ting sammen, være sammen når man kan, gi komplimenter og gjøre ting mot kjæresten så at den forstår at man er glad i h*n. og ikke minst at h*n er først valget når man har lyst til å finne på. selvfølgelig så skal man ha tid for seg selv. Er selv i tvil om jeg vil fortsette dette forholdet fordi alt tyder på at h*n ikke vil mer! Men har snakket med kjæresten min og h*n sier at vi er fortsatt kjærester og at alt er bra. Men, det er et stort men, vi gjør stort sett ingenting sammen mer, jeg kommer alltid i andre rekke, er ingen god følelse i det hele tatt. Men kjærester skal vi hva. Kanskje det er bare å godta eller bare gå sin vei og la kjæresten bli en x?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå