Gjest macfrue Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Har en iBook G4. Jeg la inn en CD for noen uker siden, og har prøvd "alt" for å få den ut igjen. Det kommer en liten "ulyd", men ingenting skjer.... Noen som vet om noen triks jeg kan prøve - og som ikke ødelegger maskinen?
alicia2 Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 (endret) Har du prøvd å " slå av strømmen"? Når det har sittet fast en DVD i maskinen(I en DVD-spiller)har det hjulpet at jeg har tatt støpselet ut og så i igjen... Endret 26. april 2009 av alicia2
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Har du sett etter om det er et lite hull i nærheten av utløserknappen? Mange cd/dvd stasjoner på ulike ting som pc'er mac'er o.l. har gjerne det for manuell åpning. Ta en binders, bøy denne ut til den er rett, stikk den inn i hullet til man kjenner det trykker, så skal man kunne dra ut skuffen manuelt uten noe særlig motstand slik at man kan få fjernet cd'er som henger seg og andre ting som holder igjen skuffen.
Noli Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Slå av maskinen og slå den på igjen mens du holder inne museknappen, da tvinger du cden ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå