Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #1 Del Skrevet 17. juli 2003 En relativt ny sang tror jeg, har blitt spilt endel på radio andre medier i det siste. Tror den heter "Cry", men vet ikke hvem som synger den. Noen som vet? Kanskje jeg tar fryktelig feil mtp. tittel? :-? På forhånd, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. juli 2003 #2 Del Skrevet 17. juli 2003 Michael Jackson har en sang som heter "Cry" på siste albumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #3 Del Skrevet 17. juli 2003 Michael Jackson har en sang som heter "Cry" på siste albumet. Det er garantert IKKE Michael Jackson, det er en kvinne som synger denne sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 17. juli 2003 #4 Del Skrevet 17. juli 2003 husker du noen strofer fra teksten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #5 Del Skrevet 17. juli 2003 husker du noen strofer fra teksten? Dessverre, vet bare at sangen heter "Cry" og jeg tror den er relativt ny... Kan virke som en slags "sommersang", eller noe... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 17. juli 2003 #6 Del Skrevet 17. juli 2003 Uhm...Justin Timberlake har en sang som heter "Cry me a river"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 17. juli 2003 #7 Del Skrevet 17. juli 2003 Kym Marsh har en sang som heter Cry. Kan det være den? loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #8 Del Skrevet 17. juli 2003 Kym Marsh har en sang som heter Cry. Kan det være den? loolaa Jepp, jeg fant den nå og det var akkurat denne sangen Takk for det (selvom jeg fant ut hvem det var et lite nanosekund først ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 17. juli 2003 #9 Del Skrevet 17. juli 2003 (selvom jeg fant ut hvem det var et lite nanosekund først ) Næh, det tror jeg du skryter på deg! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå