Gå til innhold

Måltider per dag

Anbefalte innlegg

Gjest Måltider per dag
Skrevet

Hei.

Jeg har problemer med å legge opp nok måltider hver dag, dette pga at jeg både går på skole og jobber. Skolen begynner klokken 0800, og slutter 14.20, da har jeg ca 1,5 time på meg til å spise, dusje, og komme meg på jobb til klokken 4. så er jeg hjemme fra jobb ca halv 8. Kan noen her hjelpe meg å legge opp slik at jeg kan spise ca 5-6 måltider om dagen.?

Skulle også ha klart å legge inn en times aktivitet.

håper at det er noen der som kan hjelpe meg. eller at det er noen som kan skrive ned hvordan de legger opp dagen sin:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Frokost før skolen.

2. Mellommåltid på skolen (en yoghurt, en frukt el).

3. Lunsj på skolen.

4. Middag mellom skole og jobb.

5. Mellommåltid på jobb (evt etter jobb om du ikke har mulighet til å spise på jobb).

6. Kvelds etter jobb.

Skrevet
1. Frokost før skolen.

3. Lunsj på skolen.

5. Mellommåltid på jobb (evt etter jobb om du ikke har mulighet til å spise på jobb).

6. Kvelds etter jobb.

Det enkle er ofte det beste og dette må vel fint kunne fungere for TS!!

Gjest Vestlandslefsa
Skrevet
1. Frokost før skolen.

3. Lunsj på skolen.

6. Kvelds etter jobb.

:Nikke:

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Trening maa du jo nesten ta deg tid til foer skole eller etter jobb alt ettersom hva som passer deg.

Selv trener jeg som regel i 20-21 tiden om kvelden. Er ikke noe morgenmenneske saa trening foer jobb kan jeg bare glemme!

Endret av Mea Culpa
Skrevet (endret)
Trening maa du jo nesten ta deg tid til foer skole eller etter jobb alt ettersom hva som passer deg.

Selv trener jeg som regel i 20-21 tiden om kvelden. Er ikke noe morgenmenneske saa trening foer jobb kan jeg bare glemme!

Enig her, gjelder bare å planlegge litt. Selv er jeg A-menneske og trener før jobb. Da trener jeg ca kl 0615. Passer best for meg..

Endret av Lotte27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...