Gå til innhold

Hvordan bli mindre kravstor

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rådvill_*
Skrevet

Hei.

Jeg føler ting ikke er helt som det skal mellom meg og kjæresten.

Han har ingen problemer med at det går mange dager mellom hver gang vi snakker sammen (her er det snakk om all form for kommunikasjon, sms, telefon, msn, whatever..) mens jeg helst vil høre fra han hver dag - selv om det så bare er en kort sms.

Har forsøkt å si dette til han flere ganger, han blir bedre i en kort periode, og så er det tilbake i det samme gamle. Når vi treffes. så er vi gjerne rundt 2-5 dager , og vi er gjerne fra hverandre mellom 2-3 dager og opp til en uke.

Jeg har begynt å lure på om problemet ligger hos meg, at jeg rett og slett er alt for kravstor, og krever for mye av tiden hans. Hva kan jeg gjøre for å ikke være så kravstor mot kjæresten min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg føler ting ikke er helt som det skal mellom meg og kjæresten.

Han har ingen problemer med at det går mange dager mellom hver gang vi snakker sammen (her er det snakk om all form for kommunikasjon, sms, telefon, msn, whatever..) mens jeg helst vil høre fra han hver dag - selv om det så bare er en kort sms.

Har forsøkt å si dette til han flere ganger, han blir bedre i en kort periode, og så er det tilbake i det samme gamle. Når vi treffes. så er vi gjerne rundt 2-5 dager , og vi er gjerne fra hverandre mellom 2-3 dager og opp til en uke.

Jeg har begynt å lure på om problemet ligger hos meg, at jeg rett og slett er alt for kravstor, og krever for mye av tiden hans. Hva kan jeg gjøre for å ikke være så kravstor mot kjæresten min?

Hei du er ikke alene om dette. har også lurt på hva som egentlig er mellom meg og kjæresten, har også snakket med henne om hva jeg føler ol. og jeg har spurt rett ut om jeg skal bare hoppe av mens det er på et fint plan. hun sier at hun vil jeg skal være der og at hun fortår meg godt, men det blir ikke noe likere. er mulig at noen er bare sånn at de vil ha det på denne måten, det er ikke noe jeg selv vil for jeg vil nesten hele tiden være sammen med henne.

har følt meg som nr 2 over ei tid nå og har tenkt å snakke med henne om dette her i kveld for jeg blir dårlig av dette og ikke vite noen ting lengere. kommer til å spørre henne rett ut om det er liv laget.

Gjest Gjest_Rådvill_*
Skrevet

Nå er ikke problemet her forholdet i seg selv. Problemet er at jeg krever mye av en mann som ikke er vant til å ha noen andre enn seg selv å forholde seg til, og derfor kan finne på å ikke ta kontakt på noen dager dersom det i en periode blir feks. lange arbeidsdager.

ingen som har tips til hvordan jeg kan bli mindre kravstor ?

Skrevet
Nå er ikke problemet her forholdet i seg selv. Problemet er at jeg krever mye av en mann som ikke er vant til å ha noen andre enn seg selv å forholde seg til, og derfor kan finne på å ikke ta kontakt på noen dager dersom det i en periode blir feks. lange arbeidsdager.

ingen som har tips til hvordan jeg kan bli mindre kravstor ?

Du kan bli mer optatt med egne prosjekter, som f. eks etterutdanning, trening, venninner, slekt. Da får du ikke så mye tid til å vente med lengsel i hjertet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...