Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Han styrer det hele og vil treffes for sex. Men han vil ikke bli med på ting jeg foreslår, og han svarer sjelden på telefon og sms. Er det vanlig eller?
Rosalie Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Ja, han er kun ute etter musa di, og bryr seg dalern om hvordan du er som person. Er både kvinner og menn som oppfører seg sånn, og så lenge du lar deg behandle som dørmatte, så fortsetter han. Han kommer aldri til å være interessert i å gjøre noe annet sammen med deg.
Ethereal Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Han har deg jo tydeligvis akkurat der han liker deg. Han kan ta kontakt når han vil ha noe, ellers bryr han seg ikke. Hvis dette ikke funker for deg, og du vil ha noe mer, så er det nesten bare å bryte av.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Han er ingenting å samle på. Hadde han vært interessert i dag som menneske og kjæreste så hadde han vist deg det. Når du ikke en gang er viktig nok til at han gidder å ta telefonen så er det bare å innse "He´s just not that in to you"
angeleyes Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Jeg hadde ikke orket å ha det slik. Hvis det ikke er et slik forhold du ønsker å ha med ham burde du holde deg unna.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Du er en pule dukke. Rett og slett. Har ikke mere å si for jeg tror du er enig i det. Puledukken er du...
Gjest Gjest_gutten Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Haha.. har det akkurat slik selv.. helt sykt irriterende! foreslår å finne på ting hele tia, og det passer aldri. Samme med tlf og sms, svarer etter 24-48t. Men overnatting og sex 2-3ganger i uka, det passer alltid. Da kommer hun halv 12 og går i 10tia dagen etter. Ekstremt frustrerende!! Sikkert en fantasi for noen, men i virkeligheten blir det bare helt feil :S
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Hvis dette ikke funker for deg, og du vil ha noe mer, så er det nesten bare å bryte av. Har brutt med ham, men svarer selvsagt bare med: taushet. Håper det finnes andre menn der ute som er like kjekke og interessante, som vil ha fullverdig forhold.
Gjest Gjest_gutten Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 Kjipt.. Sa ifra jeg å, og fikk bare en "jeg er enig om det er det du vil", også ble d helt stille her å.. men jeg var jo dum nok til å angre.. så nå sitter jeg fortsatt i d Så er da horebukk 1-2ganger i uka.. Rar følelse, nå vet jeg hvertfall hvordan jenter har d;) Håper d går fint med deg da og du finner noen litt mer givende personer! Tror jeg må starte jakten jeg å snart
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #11 Skrevet 26. april 2009 Kjipt.. Sa ifra jeg å, og fikk bare en "jeg er enig om det er det du vil", også ble d helt stille her å.. men jeg var jo dum nok til å angre.. så nå sitter jeg fortsatt i d Så er da horebukk 1-2ganger i uka.. Rar følelse, nå vet jeg hvertfall hvordan jenter har d;) Håper d går fint med deg da og du finner noen litt mer givende personer! Tror jeg må starte jakten jeg å snart Så gjelder det å skille ut tidlig de som er klare for forhold og de som ikke er det.
Gjest Gjest_gutten Skrevet 26. april 2009 #12 Skrevet 26. april 2009 hehe, sant d.. men man vet jo ikke det før d er forsent hun har jo inrømmet at hun aldri har hatt orntlig kjæreste før. Så jeg bruker jo det som unskylding til meg selv hele tia, at det da kan være grunnen... mangel på kjæresteerfaring altså... men... ja.. hehe... dette vakke min tråd
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #13 Skrevet 26. april 2009 Han må da være i et forhold. Ellers hadde han sikkert flørtet mer med deg på telefon for å holdedeg "varm".
Gjest ts Skrevet 26. april 2009 #14 Skrevet 26. april 2009 Han må da være i et forhold. Ellers hadde han sikkert flørtet mer med deg på telefon for å holdedeg "varm". Nei, det er han ikke. Han virker veldig varm og fin når vi først er sammen. Men det går lange perioder med null kontakt. Så han kan ikke være så interessert. Han har nettopp blitt skilt, mot sin vilje. Han er sikkert forelsket i konen sin ennå og vil leve sammen med henne, selv om hun står på sitt og de har begge signert papirene. Men hun vil ikke være sammen med ham. De har ikke kontakt med hverandre. Det går sikkert lang tid før han er klar for en ny.
Queen B Skrevet 26. april 2009 #15 Skrevet 26. april 2009 Han er ingenting å samle på. Hadde han vært interessert i dag som menneske og kjæreste så hadde han vist deg det. Når du ikke en gang er viktig nok til at han gidder å ta telefonen så er det bare å innse "He´s just not that in to you" Så sant som det er sagt. Jeg har vært der TS er 2 ganger i livet og har forhåpentligvis lært min lekse. TS, ikke la deg lure at dere har perioder hvor dere har det "fint sammen", men ser du nøye etter er det han som er hjernen bak det. Ikke ta ham i forsvar eller øse trøstenes ord over ham når han klager hvor fælt han har det og fisker etter din sympati. Og slutt å unskylde hans oppførsel!
Gjest ts Skrevet 26. april 2009 #16 Skrevet 26. april 2009 Kjipt..skulle gjerne ha truffet på noen kjernekarer snart. Kjekke selvsagt. Single og klar for barn.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #17 Skrevet 27. april 2009 Tause menn styrer alt og vil kun ha sex. De er ikke interessert i deg som person, hvem du er, hvem dine venner er , familie osv.
Gjest Jente38 Skrevet 28. april 2009 #18 Skrevet 28. april 2009 Han styrer det hele og vil treffes for sex. Men han vil ikke bli med på ting jeg foreslår, og han svarer sjelden på telefon og sms. Er det vanlig eller? Ja, det er nok vanligere enn vi tror! Han vil ha kontroll på hvor og når. Deg som person er han ikke interesert i. Usikker? Sett ham gjerne på en liten prøve: når han kontakter deg (etter flere uker/månders taushet) og spør om du er hjemme i kveld (opplagt at han vil ha sex), så si ja. Deretter venter du en halvtimes tid og sender en meldig at du er sliten/fått akutt hodepine/fått mensen...whatever. Og ber ham ta med seg en pakke Ibux/Paracet på veien innom deg. Da hører du ikke et livstegn fra ham! Garantert!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #20 Skrevet 28. april 2009 Han er sikkert gift. Eller nyskilt og fortsatt ikke over konen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå