Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Ja, er det noe å bestille? Leave-in balsam, finnes også som pakketilbud med After Party. Noen som har erfaring med disse produktene? Klør i fingrene etter å kjøpe noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg er en stor tilhenger av leave-in balsamer.

Jeg var akkurat inne på Lookfantastic selv og bestilte en Redken All Soft Heavy Cream hårkur- har bare nok til en behandling til i min gamle krukke.

Minnie

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg klikker snart på knappen nå, noen må holde meg fra dette innen ti minutter, ellers blir jeg 201 NOK fattigere (latterlig billig, vet du... Derfor jeg er blitt sånn)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hvorfor betale dobbelt så mye for de samme produktene når man ikke må. Det er jo bare sløseri når det er helt trygt å handle online.

Minnie

Gjest Tristessa
Skrevet

Jepp - det er en velsignelse å ha onlinehandling. Halve prisen, og vel så det.

Gjest Ethereal
Skrevet

Enig med Minnie, det er bare tull å kjøpe ting på nett som du allikevel ville kjøpt til dobbel pris hos frisøren. Du sløser jo ikke akkurat, heller tvert imot. En annen ting er om du lar deg friste til å kjøpe ting du kanskje ellers ikke ville tatt deg råd til......

JEG kommer i fremtiden til å bestille det aller meste av hudpleieprodukter hos essentialdayspa, og så skal jeg teste ut lookfantastic når jeg er tilbake fra ferie om tre uker.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg har råd til det, ja. 200 kr ville jeg brukt på fjas og dilldall mer eller mindre uansett. Bedre å kjøpe noe drøyt som varer en stund da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...