Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Er sammen med verdens fineste dame og har et sinnsykt bra sexliv til tross for et vi bare er 17 og 19 år gamle. Har vært sammen i tre år. Prøvde for noen uker siden gruppesex med vennina til dama, som var det mest opphissende jeg har vært med på. Også dama synes det var bra. Nå er imidlertid planen at typen til venninna skal være med neste gang. Dette lovde jeg dama hvis det gikk bra å involvere andre i sexlivet vårt. Problemet er at det føles rart å ha sex når det er en annen gutt tilstede. Gutten det er snakk om har datet vennina til dama i noen ker og skal vistnok ha en snabel på godt over 20 cm og det tykkeste de noengang har sett. Har hørt de har snakket om dette på telefon. Jeg har en helt vanlig penis på 12-13 cm og det vil føles rart at dama ser på en annen manns kuk som er dobbel så stor som min. Trenger råd fra både gutter og jenter i denne saken. Trekker jeg meg, blir dama fryktelig sur, ettersom dette var avtalen. Når jeg fikk dra inn ei jente i sexen, skulle hun få med en gutt neste gang. Hva skal jeg gjøre? Hvordan vil det evt gå hvis jeg prøver?
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 At han har en penis som er dobbelt så stor som din tror jeg bere er noe du er redd for ettersom du er litt skeptisk til dette. I stiv tilstand er det ikke så store forskjeller mellom menn. Hvis det er din største (og eneste) bekymring skal du prøve dette hvis du/dere er så frisluppen som du antyder.
Ethereal Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg syns ikke det er noen skam å snu. Man burde ikke gjøre noe man er usikker eller ikke har lyst til når det kommer til sex. Det kan ødelegge mye i et forhold.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Hun bør forstå problemstillingen, selvom det var ganske dumt av deg å love noe slikt på forhånd. Det er nok smartere å få tak i en mann som er noe nærmere deg selv når det gjelder størrelse. Så føler du deg mer sikker og trygg. Noe man bør være når man skal gjøre noe slikt.
lovenemo Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Det skulle du tenkt på før du lovet noe Er bare en måte å finne ut hvordan det vil gå om du prøver. Hvis jeg og typen hadde hatt trekant med ei jente først, og avtalt at vi skulle ha med en gutt neste gang og han hadde brutt avtalen hadde jeg blitt rimelig sur. Men hvis du er så usikker på akkurat den fyren, så finn en annen?
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Heller å ikke gjøre det, enn usikkerhet. Det er ikke kjærlighet når du vil dele deg selv eller din kjære med andre.
Gjest Gjest_Lilly_* Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Og hvordan tror du dama de følte det da det var en annen jente med. Hun tenkte sikkert også: Tenk om kjæresten min liker hennes kropp bedre enn min, tenk om hun er bedre å pule enn meg. Det skal/bør være likt i et forhold. Nå har fått ha en ekstra jente, nå er det hennes tur
Frk Johansen Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Gutter deltar da vel ikke i gruppesex for å måle størrelser?? Dere er der for å gi jentene nytelsene. Prøv, og heller trekk deg om det blir rart.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Jeg tror mange driter seg ut når de eksperimenterer med gruppesex i et ellers godt forhold. Plutselig sniker vonde følelser seg inn - og det var kanskje ikke så stas å se en annen pule dama som man trodde på forhånd. Man setter hele forholdet i fare - og det er det sikkert lurt å tenke på på forhånd.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #10 Skrevet 27. april 2009 Hva så om han har dobbelt så stor penis som deg, er vel ikke han du skal ha sex med?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Dere bør ihvertfall snakke om det på forhånd, og bli enige om f.eks. et kodeord eller tegn dere skal si/gjøre hvis dere vil stoppe. Det må være greit å stoppe midt i akten for alle. Dette bør dere snakke med det andre paret om også. Hvis dere ikke klarer å snakke om sånt kan dere heller ikke ha gruppesex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå