Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har ikke vært singel så lenge men har jo rukket å treffe noen gutter på byen og det jeg lurer på er rett og slett hvor vanlig det er å bli med noen hjem og ha sex første kvelden? Det er jo ikke noe galt i det hvis begge har lyst og er interessert i et ONS, men hvis man blir litt interessert i en person og kan tenke seg å treffe den igjen er vel ikke dette noe sjakktrekk?? Hva synes dere, ødelegger man sjansene for at det skal bli noe mer hvis man har sex første kvelden? Jeg ønsker ikke å bli med/ta med noen hjem første kvelden, ikke fordi jeg er så prippen men er redd for å ødelegge ting som kanskje kunne blitt noe ved å hoppe til sengs med en gang. Min -lille- erfaring er at de jeg har truffet har vært veldig interessert i sex første kvelden, men jeg har sakt nei. En av de tok ikke kontakt igjen og da kan jeg vel kanskje bare være glad til.. Vil gjerne høre andres tanker og meninger om dette tema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 26. april 2009 #2 Del Skrevet 26. april 2009 Min erfaring er at hvis man er interessert i mer enn ONS holder man igjen så lenge som mulig, få menn som vil ha et forhold til en billig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kråkaa Skrevet 26. april 2009 #3 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg møtte den første kjæresten min via festligheter,og denne første kvelden ble jeg med han hjem hvor vi satt lenge og pratet. Til slutt ville han at vi skulle legge oss men jeg takket nei og dro hjem. Han fortalte i ettertid at det var da han ble intr. i meg. Dette gjelder selvfølelig ikke i alle tilfeller.men han sa det selv at han ble intr. i å bli bedre kjent med meg da jeg ikke bare gikk til sengs med han den første kvelden. Når jeg tenker på det,de få forholdene jeg har hadd starta ikke med sex første kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 26. april 2009 #4 Del Skrevet 26. april 2009 Vet ikke hvor vanlig det er, men det kan jo gå begge veier. Jeg og samboeren min hadde sex første kvelden, og siden har det vært oss. Men det var noe jeg slett ikke hadde planlagt, faktisk var jeg fast bestemt på at det IKKE skulle være noe sex første kvelden. Men så mistet jeg fastheten etter å ha pratet med han i timesvis. Det var en slags øyeblikkelig kontakt der som trollbandt meg. Heldigvis var følelsene gjengjeldt. Men fallhøyden er jo stor om man gjør som vi gjorde. Ingen av oss kunne vite at den andre hadde falt så pladask og oppriktig. Så om man klarer å la være så er vel det det beste. For om han er oppriktig interessert så venter han på deg. Min kjære hadde ikke gitt meg opp bare fordi det ikke hadde blitt sex første kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KatarinaD Skrevet 26. april 2009 #5 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg møtte også samboer ved ett ONS.. Ikke veldig lurt, og jeg forventa ikke at han ville ha noe mer kontakt, men det ville han heldigvis! Nå var jo jeg egentlig ikke interessert i noe forhold, så jeg tenkte at det ikke kunne ødelegge noe uansett, men så møttes vi hver dag etter det og da var det gjort :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #6 Del Skrevet 26. april 2009 For norske jenter er sex første kvelden obligatorisk, med verdifulle kvinner venter man til man er godt kjent. Norske jenter er bruk og kast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #7 Del Skrevet 26. april 2009 For norske jenter er sex første kvelden obligatorisk, med verdifulle kvinner venter man til man er godt kjent. Norske jenter er bruk og kast! For et vannvittig generaliserende og tåpelig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 26. april 2009 #8 Del Skrevet 26. april 2009 Min erfaring er at det er negativt å ha sex med gutter på første date. Mange har sagt at de mister respekten for jenter som har sex så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #9 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg liker ikke løse gutter og min mann liker ikke løse jenter. Vi møtte og hadde ONS. Han falt helt for meg da og jeg fant for han senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #10 Del Skrevet 26. april 2009 Min erfaring er at hvis man er interessert i mer enn ONS holder man igjen så lenge som mulig, få menn som vil ha et forhold til en billig jente. Hva er det for noe tull da? Hvis du knuller fyren første kvelden så må han jo være en komplett idiot hvis han dumper deg! Da viser du han jo at du er billig og lett på tråden, noe som betyr at han får mer sex, og det er pluss i boka. Da vet han at det skal ikke så mye til for å få deg til å spre beina, og han vil bli sammen med deg hvis han ønsker seg en fast sexpartner. Det kan begge to nyte godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #11 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg ønsker ikke å bli med/ta med noen hjem første kvelden, ikke fordi jeg er så prippen men er redd for å ødelegge ting som kanskje kunne blitt noe ved å hoppe til sengs med en gang. Min -lille- erfaring er at de jeg har truffet har vært veldig interessert i sex første kvelden, men jeg har sakt nei. En av de tok ikke kontakt igjen og da kan jeg vel kanskje bare være glad til.. Ja, det kan du. Du kan jo bare forestille deg hvor mange andre de sannsynligvis har vært med da, og hvor lite det har betydd for dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mie_* Skrevet 26. april 2009 #12 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har hatt flere ONS som har utviklet seg til å bli mer. Jeg mener nå at voksne mannfolk ikke syns man er "billig" hvis man har sex første kvelden. Samboeren min og jeg møttes gjennom jobb et par ganger før vi møttes på byen. Vi dro hjem til meg, pratet i timesvis og avsluttet med å ha sex i flere timer til lyse morgen. Det var ikke noe tema i det hele tatt at vi hadde hatt sex første gangen. Men så er både han og jeg åpne for at folk må få være som de vil, og ingen av oss syns kvinner er billige selv om de har sex. Det er rett og slett en umoden mening. Er det riktig person, så er det riktig. Uavhengig av sex på første date eller ikke. Idéelt sett skal man jo bli kjent først og blablabla. Men noen ganger blir man overveldet av lyst, og hvis begge lar det skje så er jo i såfall begge like "billige." Da burde man jo passe bra sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå