Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått noen meldinger på MSN mens jeg har vært avlogget med disse linkene: www.LaddErrGuide.net. www.YourDierAtv.net og www.LaddAhemsWorld.net

Er dette virus som vil ha tak i passordet mitt eller noe sånt? Den første linken er til ei webside som visstnok skal vise deg hvem som har blokkert deg, men jeg tar ikke sjangser på å logge inn der sånn uten videre.

Jeg har fått disse linkene rta to personer. Den ene har gitt meg link og beskjden "vennligst last ned." Det rimer liksom ikke at denne personen skal gi meg en sånn beskjed uten å si noe mer.

Noen som kjenner til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok eventuelt passordene til de som har sendt til deg som er på vidvanke. Må si at bare navnet på linkene virker suspekte. Om siden du kommer til kever at du skal bruke msn-passordet ditt så er det garantert ikke bra. Det passordet skal bare brukes for msn og ikke noe annet. Du vet jo ikke hva de som står bak nettsiden bruker passordet til

Skrevet

Jeg klikka på den ene linken og siden som kommer opp har nokså likt design som msn/Hotmail, men når URL-en er noe helt annet, så blir jeg skeptisk. Har ikke planer om å taste in noe passord der nei!

• 3 måneder senere...
Gjest Nicklas
Skrevet

Hei!

Dette er såkalt et ''h4ck3'' programm som betyr på ''Dataspråket'' Hack.

Dette fungerer, dette programmet skader hotmail.

Programmet unti-blokkerer folk som har blokkert deg/slettet deg.

Altså, det er ikke viruspakke eller noe.

Bare et Hacke programm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...