Gå til innhold

Slank med babygrøt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Irene_*
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med babygørøt og slanking. Jeg tenkte å ta av noen kilo før sommeren, og lurer på om det er sunt å spise babygrøt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Alle barnematprodukter er jo laget for små mennesker som skal legge på seg mye i løpet av kort tid. Babygrøt er i tillegg laget av lyst korn; hvete, havre og ris. Det vil vel heller ha motsatt effekt.

Skrevet

Jeg har en tarmsykdom, og når jeg har dårlige perioder spiser jeg babygrøt fordi det er så næringsrikt, så det tror jeg ikke e særlig smart. ;)

Skrevet

Tror jeg hadde spydd om jeg skulle spise den søla der...

Pleide å gi det til rottene mine da. :)

Var en liten stund siden det sto på nett at kjendiser byttet ut middagen med ett glass babymat... Vil vel tro at det er bedre i smak og for slanking enn babygrøt.

Skrevet

Hva med å heller spise sunt (noe jeg tenker du ønsker) og heller lage deg havregrøt?

Barnemat er beregnet på barn, ligger i ordet og det er vel ikke akkurat noe å bli mett på av ett voksent menneske.

Skrevet (endret)

:ler: :ler: :ler: Denne tar bare kaka!!!!!

*hikst*

Endret: Sorry altså, er ikke meningen å være frekk... men det kommer så mange rare tråder på dette forumet om morelldietten, kåldietten, suppedietten, [sett inn navn på useriøst firma]dietten... hadde bare aldri ventet babygrøtdietten, så da jeg så det begynte jeg bare le høyt... no offense!!

Endret av Annikken
Skrevet

å hei for et spørsmål.

dette er nødt å være tull:P

:fnise:

"kan jeg bli tynn av å spise gress"

"kan jeg bli tynn av å spise kattemat"

Skrevet

Da jeg hadde store spiseforstyrrelser, spiste jeg gjerne barnemat til middag. Det er aldri et godt tegn når folk synes det høres ut som en god idé å slanke seg på noe annet enn helt vanlig, sunn mat.

Skrevet
"kan jeg bli tynn av å spise kattemat"

Hmmm.. Finnes mange feite katter der ute så jeg hadde vært litt forsiktig med mengden :ler:

Gjest Gjest_Goji_*
Skrevet

5kg er sååå mye. Haha.. XD

Skrevet
5kg er sååå mye. Haha.. XD

hoho, er ikke ofte jeg ler høyt (les:humrer) av ting på forumet her, men dette var min humor;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...