Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg har en greie på gang med en herlig fyr, vi har møttes i en tre-fire uker og jeg har blitt så forelsket! I går var vi ute på byen, og der møtte vi kompisen hans, også en araber, som jeg hadde en ONS med for et halvt år siden. Jeg kjente ikke han jeg dater nå da. Det ble så kjipt. For alle parter, tror jeg. Men det gikk seg til og vi hadde en fin kveld. Ikke noe snakk om det som hadde skjedd. Men i morges da jeg skulle gå hjem, etter nok en deilig natt, så tok han det opp. Han anklaget ingen, og sa det var snakk om tilfeldigheter. Men han sa "jeg er jo araber" og det virket som om dette var noe som ødela mellom oss, og at han kanskje ikke kan ha noe mer med meg å gjøre. Går det på ære og respekt dette da, at jeg nå er ei flyfille som ikke er bra nok? Snufs, typisk. Når jeg endelig har møtt en flott fyr så går det i dass.
Gjest søte deg Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg har en greie på gang med en herlig fyr, vi har møttes i en tre-fire uker og jeg har blitt så forelsket! I går var vi ute på byen, og der møtte vi kompisen hans, også en araber, som jeg hadde en ONS med for et halvt år siden. Jeg kjente ikke han jeg dater nå da. Det ble så kjipt. For alle parter, tror jeg. Men det gikk seg til og vi hadde en fin kveld. Ikke noe snakk om det som hadde skjedd. Men i morges da jeg skulle gå hjem, etter nok en deilig natt, så tok han det opp. Han anklaget ingen, og sa det var snakk om tilfeldigheter. Men han sa "jeg er jo araber" og det virket som om dette var noe som ødela mellom oss, og at han kanskje ikke kan ha noe mer med meg å gjøre. Går det på ære og respekt dette da, at jeg nå er ei flyfille som ikke er bra nok? Snufs, typisk. Når jeg endelig har møtt en flott fyr så går det i dass. Det kan stemme det går på ære og slikt. Men du kjente han ikke og du kan ligge med hvem du vil og det tilhører fortiden! Hvis han er forelsket i deg og oer voksen nok til å regne stykke, så kan han se at det ikke er verdt å ødelegge det dere har for at du har ligget med kompisen hans en gang før deres tid! Jeg tror ikke du vil være sammen med han hvis han bedømmer deg for det!
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Det kan stemme det går på ære og slikt. Men du kjente han ikke og du kan ligge med hvem du vil og det tilhører fortiden! Hvis han er forelsket i deg og oer voksen nok til å regne stykke, så kan han se at det ikke er verdt å ødelegge det dere har for at du har ligget med kompisen hans en gang før deres tid! Jeg tror ikke du vil være sammen med han hvis han bedømmer deg for det! Takk! Jeg er jo enig med deg - egentlig. Bare så kjipt hvis dette ødelegger. Han sa også "det kommer an på hva man vil"...jeg oppfattet dette som hva slags forhold han er ute etter, at han ikke helt vet. Jeg sa "det er vel ingen som skal gifte seg her, så da går det vel bra?". Da smilte han, men fikk ikke noe klart svar.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Går det på ære og respekt dette da, at jeg nå er ei flyfille som ikke er bra nok? Snufs, typisk. Slutt å syt. Det finnes uansett flere fisk i bollen.
Gjest nobilian Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Det kan stemme det går på ære og slikt. Men du kjente han ikke og du kan ligge med hvem du vil og det tilhører fortiden! Hvis han er forelsket i deg og oer voksen nok til å regne stykke, så kan han se at det ikke er verdt å ødelegge det dere har for at du har ligget med kompisen hans en gang før deres tid! Jeg tror ikke du vil være sammen med han hvis han bedømmer deg for det! *** Synes dette er å ta i litt. Fyren trenger ikke å være en dårlig fyr om dette gir ham problemer. For noen er sex med en kjæreste noe som skal føles litt spesielt, som noe annet enn en ONS og ihvertfall ikke som noe kompisgjengen har prøvd før. Har vært i samme situasjon som typen til TS og valgte å se forbi fortida. Det er ikke det samme som at det var lett eller at det ville fungert for alle. Om du greier å holde på interessen hans den neste måneden, tror jeg mye er gjort. Det er de første dagene etter fakta kommer fram som gjerne er de avgjørende, ønsker TS lykke til. Forøvrig er det ikke heelt likegyldig hvem man har ligget med før. Jeg og mange med meg skyr jenter som har ligget med "ubrukelige" fyrer, det er rett og slett enkelte man bare ikke stiller seg bak i køen.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Slutt å syt. Det finnes uansett flere fisk i bollen. Hehe, det var det jeg trøstet meg med i morges også. Og motsatt, at han tenker det samme, sånn at det er lett for han å dumpe meg. Og du, jeg må syte litt. Er helt på knærne forelsket, og da er det ikke bare å si pytt-pytt, dett var dett.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 *** Synes dette er å ta i litt. Fyren trenger ikke å være en dårlig fyr om dette gir ham problemer. For noen er sex med en kjæreste noe som skal føles litt spesielt, som noe annet enn en ONS og ihvertfall ikke som noe kompisgjengen har prøvd før. Har vært i samme situasjon som typen til TS og valgte å se forbi fortida. Det er ikke det samme som at det var lett eller at det ville fungert for alle. Om du greier å holde på interessen hans den neste måneden, tror jeg mye er gjort. Det er de første dagene etter fakta kommer fram som gjerne er de avgjørende, ønsker TS lykke til. Forøvrig er det ikke heelt likegyldig hvem man har ligget med før. Jeg og mange med meg skyr jenter som har ligget med "ubrukelige" fyrer, det er rett og slett enkelte man bare ikke stiller seg bak i køen. Hm..dette var jo ikke oppløftende Jeg skjønner hva du sier, og tror ikke at han er en dårlig fyr om han dumper meg. Jeg VET at han er en bra fyr! Den kvelden jeg hadde ONS med kompisen hans, så prøvde han seg på venninna mi, men fikk ikke snøret i bånn. Så det kunne like gjerne vært at vi begge hadde ONS med hverandres venner. Faen heller, jeg lar meg så lett rive med. Spesielt med disse karene som danser bra og flørter i massevis..da er jeg solgt jeg.. Huffameg. Holde på interessen hans ja, det spørs..vi har ikke daglig kontakt, men møtes i helgene.
Gjest Illiya Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Hm..dette var jo ikke oppløftende Jeg skjønner hva du sier, og tror ikke at han er en dårlig fyr om han dumper meg. Jeg VET at han er en bra fyr! Den kvelden jeg hadde ONS med kompisen hans, så prøvde han seg på venninna mi, men fikk ikke snøret i bånn. Så det kunne like gjerne vært at vi begge hadde ONS med hverandres venner. Faen heller, jeg lar meg så lett rive med. Spesielt med disse karene som danser bra og flørter i massevis..da er jeg solgt jeg.. Huffameg. Holde på interessen hans ja, det spørs..vi har ikke daglig kontakt, men møtes i helgene. Han er araber, og det betyr gjerne at de har andre regler for hva som er ok oppførsel enn oss. "Det kommer an på hva man vil", sa han. Det kan bety at du er god nok til å ha sex med, men ikke å ha et forhold til. For ei jente som er god nok å ha et forhold til, har ikke hatt hatt mange før, og har ihvertfall ikke hatt sex med kompisen. Innleder han et forhold til deg nå når han vet dette, mister han ære, etter hva jeg har skjønt. Og det vil han nok ikke, og hvis han vil likevel, så skal du være innmari mye verdt for ham. Sorry, men jeg tror det er sånn det er
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Han er araber, og det betyr gjerne at de har andre regler for hva som er ok oppførsel enn oss. "Det kommer an på hva man vil", sa han. Det kan bety at du er god nok til å ha sex med, men ikke å ha et forhold til. For ei jente som er god nok å ha et forhold til, har ikke hatt hatt mange før, og har ihvertfall ikke hatt sex med kompisen. Innleder han et forhold til deg nå når han vet dette, mister han ære, etter hva jeg har skjønt. Og det vil han nok ikke, og hvis han vil likevel, så skal du være innmari mye verdt for ham. Sorry, men jeg tror det er sånn det er Jeg tror også det er sånn. Vi har heller ikke kjent hverandre lenge nok til at jeg betyr noe for han. Når det er sagt, så er ikke jeg ute etter noe seriøst. Dvs, jeg vil ha en kjæreste å ha det moro med, men ikke flytte sammen og hele den pakka der. Vet ikke om jeg har formidlet det til han da. Og om jeg da er "bra nok".
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 Jeg tror også det er sånn. Vi har heller ikke kjent hverandre lenge nok til at jeg betyr noe for han. Når det er sagt, så er ikke jeg ute etter noe seriøst. Dvs, jeg vil ha en kjæreste å ha det moro med, men ikke flytte sammen og hele den pakka der. Vet ikke om jeg har formidlet det til han da. Og om jeg da er "bra nok". Snakk til han,om hva du vil.jeg har hatt erfaringer med arabere i 17 år.de er ikke vanskeligere enn andre.de som flyr mye på by`n,er som regel bare ute etter ei jente å ha det gøy med.ikke alle,men de fleste akkurat som oss nordmenn.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #11 Skrevet 27. april 2009 Snakk til han,om hva du vil.jeg har hatt erfaringer med arabere i 17 år.de er ikke vanskeligere enn andre.de som flyr mye på by`n,er som regel bare ute etter ei jente å ha det gøy med.ikke alle,men de fleste akkurat som oss nordmenn. Ja, han her flyr mye på byen, så da er jeg kanskje den rette for han? Men det virker som om han søker noe seriøst, i alle fall ser han på meg som noe som kan gi han stabilitet. Han sier også at han trenger noen som er flink med penger, noe han synes at jeg er. Og så sier han at jeg er søt.. :rødme: Snakke med han ja, det skal jeg gjøre - etterhvert. Meldte han i går og spurte hva han hadde funnet ut. Fikk til svar "får se". Ikke akkurat oppløftende. Jeg har ikke lyst å krype for han heller, jeg trenger jo egentlig ikke å forsvare sexlivet mitt?! Samtidig har jeg faktisk lyst å redegjøre for det sånn at bildet blir mer nyansert. Nå virker jeg jo bare som ei flyfille, noe jeg egentlig ikke er. Jeg tror du har rett i at vi er mer lik enn ulik. Men jeg er utrolig fasinert av han, og kompisen, og meg da, at vi er sånn på nett. De er jo fra den 3.verden og er vokst opp i fattigdom(noe han også fleiper med), og de er bare så herlig befriende å være sammen med, så leken og morsom. Hadde vært utrolig trist å "mistet" han nå.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 Bare vær glad det ikke er en polakk. Alle som kommer fra Polen er jo kriminelle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå