Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært der? jeg og mannen tenkte å ta en tur, men har ikke så mye penger å rutte med. tenkte bare på en langhelg feks. eller en uke, hvis det ikke er så forferdelig dyrt. er det dyrt? noen som har vært der og kan fortelle meg hva det kostet med reisen og hotell? hvir billig kan jeg få det? har aldri vært der før, er visst så flott der:)

klem Iset 21+6

Gjest gjesta
Skrevet

Husker ikke hva vi betalte for reise og hotell dessverre, men priser finner du sikkert på nett.

Men jeg har vært der da, og husker ihvertfall at det er billig å spise og drikke der, så oppholdet trenger ikke bli så dyrt hvis du ikke skal shoppe noe særlig.

Krystall er jo som kjent både billig og flott i Praha, så det kan være vanskelig å motstå fristelsen!

Ellers er Praha en romantisk og flott by å være kjærester i. :hjerte:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Hei!

Praha er en kjempefin by. Den billigste måten å reise dit på er med buss... Trur det koster ca 500 kr en vei eller noe slikt, men det var vel godt over 24 timer.

Jeg fløy dit, og fant billig fly+hotel pakke på nettet. Trur det kosta underkant av 2500 kr t/r med hotel for 2 netter. Sjekk ut Restplass.no, gotogate eller zolong for billige week-end turer. Hotellet vi bodde på kosta vel rundt 300 kr natta trur jeg., og du kan få flybilletter til underkant av 2000-1500 kr per pers.

Mat og drikke er sinnsykt billig der, og gå dit hvor du ser mange folk fra Praha spiser, for der får du prøvd god lokal mat til en virkelig billig penge.

Hotellet vi lå på la ca 10 min gange fra Karlsbruen og det tok ca 20 min å gå inn til selve byen.... Praha er en bruke beina by! Nydelige bygninger, sinnsyk atomsfære og det er masse kunstnere som står på Karlsbroen å selger lokale malerier ol.

have a nice trip and enjoy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...