Gå til innhold

Toastmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått en utrolig flink toastmaster til bryllupet vårt, men problemet er at han har en jobb han kan risikere og måtte reise ut på med 24-timers varsel, så da kan vi risikere å stå uten toastmaster dagen før bryllupet.

En spillekompis av min samboers far kan stille opp men han har kun vært toastmaster en gang før og var ikke spesielt flink i følge min svigerfar, men han vil ikke steppe inn på 24-timers varsel om han vi egentlig skal ha må reise på jobb, og det kan vi jo forstå.

Ingen av de andre som skal i bryllupet vil være toastmaster så vi har kun disse to å velge mellom.

Jeg vil satse alle kortene på at han vi egentlig skal ha kan stille opp, men min samboer vil at vi skal ha han mindre flinke så vi er sikker på at vi har toastmaster den dagen.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hva dere forventer av toastmaster. Vil dere bare at han skal introdusere taler o.l. spiller det liten rolle om han i utgangspunketet er "god eller dårlig". Så da har jeg ville gått for han som kan uansett.

Om dere vil ha litt mer liv og røre fra toastmaster har vil ville satset på han som kanskje må reise bort (og krysse fingre og tær på at han IKKE må det.... :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...