Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hei, lurer på om det er noen her som har erfaring med Quinny Buzz? Det jeg lurer på er : Kan ryggen legges såpass bak at barnet kan ligge å sove i vogna? Er dette en bra reisevogn? er den lett å legge sammen? Dersom noen har erfaringer med andre triller som er kjekk å ha med på ferie blir jeg glad Det som er viktig er at den er lett å ta med og at barnet har mulighet til å sove behageli i den.
Gjest Mea Culpa Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Soesteren min har en saann en, og hun er kjempefornoeyd. Den var med paa ferie til Gran Canaria, og lillegutten sov godt i den. Man kan snu setet rundt slik at det blir mer liggestilling, og den er visst veldig lett aa legge sammen ogsaa. Jeg kjoepte den for henne her i Uk, den er visst mye billigere her.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Soesteren min har en saann en, og hun er kjempefornoeyd. Den var med paa ferie til Gran Canaria, og lillegutten sov godt i den. Man kan snu setet rundt slik at det blir mer liggestilling, og den er visst veldig lett aa legge sammen ogsaa. Jeg kjoepte den for henne her i Uk, den er visst mye billigere her. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå