Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Exsteme cils watherproof mscara fra Chanel er på vei ut av markedet, jeg har spurt i flere parfymeri. For meg er det krise, det var storfavoritten, den eneste som gir lange tette vipper å jeg har testet endel, som hypnose fra Lancome, diorshow fra Dior, ingen av de kan måle seg med den fra Chanel.

Hvilken i vannfast kan gi meg i pose og sekk nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg har vært fornøyd med mascaraene til Lancôme, men ettersom du ikke har vært det så er jo ikke det noe alternativ.

Jeg veit at Clarins (tror jeg det er) har en top coat som gjør ikke-vannfaste mascaraer vannfaste, så hvis du har en vanlig mascara du liker, men som ikke er vannfast så kan du bruke denne over for å få en vannfast mascara. Hvis du ikke finner deg en ny vannfast mascara. :)

Skrevet

Jeg får bare prøve meg frem....det er dyrt men men en vakker dag dukker den perfekte vannfaste mascaraen opp vil jeg tro. Bruker vannfast til dårlige vær dager, fest og bading, så ikke til vanlig, da går det i ikke vannfast.

Skrevet

Topcoaten til clarins er super. Bruker min vanlige maskara, og påfører ett strøk med topcoaten,og er helt avhengig av denne hvis jeg skal på fest. Gjør maskaraen vannfast, og ikke sjangs at den smitter, eller drysser.

Den er blank, og varer i evigheter. kan virkelig anbefales :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...