Gå til innhold

Skal vi drusse en drus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drussa meg rundt på ph til jeg stakk av med lene og halve truseriket, men det var ikke alltid så drusent å drusse der inne. Noen ganger prøvde jeg å druse meg inn i trusa hennes, men da drussa hun meg vekk og spilte bitch. Så til slutt ble jeg drust ut av ph, men jeg fikk i hvert fall drussa fra meg litt der inne da. Vi druses. Hilsen Mads - som drussa vekk lene da han kom ut av ph.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_haha_*
Skrevet
Jeg drussa meg rundt på ph til jeg stakk av med lene og halve truseriket, men det var ikke alltid så drusent å drusse der inne. Noen ganger prøvde jeg å druse meg inn i trusa hennes, men da drussa hun meg vekk og spilte bitch. Så til slutt ble jeg drust ut av ph, men jeg fikk i hvert fall drussa fra meg litt der inne da. Vi druses. Hilsen Mads - som drussa vekk lene da han kom ut av ph.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Skrevet

:fnise:

Det virker som Mats druser bort Lene før han kommer ut av PH da.

Skrevet
:fnise:

Det virker som Mats druser bort Lene før han kommer ut av PH da.

Han drusser! :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...