Gjest Mads Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Jeg drussa meg rundt på ph til jeg stakk av med lene og halve truseriket, men det var ikke alltid så drusent å drusse der inne. Noen ganger prøvde jeg å druse meg inn i trusa hennes, men da drussa hun meg vekk og spilte bitch. Så til slutt ble jeg drust ut av ph, men jeg fikk i hvert fall drussa fra meg litt der inne da. Vi druses. Hilsen Mads - som drussa vekk lene da han kom ut av ph.
Gjest Gjest_haha_* Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Jeg drussa meg rundt på ph til jeg stakk av med lene og halve truseriket, men det var ikke alltid så drusent å drusse der inne. Noen ganger prøvde jeg å druse meg inn i trusa hennes, men da drussa hun meg vekk og spilte bitch. Så til slutt ble jeg drust ut av ph, men jeg fikk i hvert fall drussa fra meg litt der inne da. Vi druses. Hilsen Mads - som drussa vekk lene da han kom ut av ph. :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:
angeleyes Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Jeg drussa meg rundt på ph til jeg stakk av med lene og halve truseriket, men det var ikke alltid så drusent å drusse der inne. Noen ganger prøvde jeg å druse meg inn i trusa hennes, men da drussa hun meg vekk og spilte bitch. Så til slutt ble jeg drust ut av ph, men jeg fikk i hvert fall drussa fra meg litt der inne da. Vi druses. Hilsen Mads - som drussa vekk lene da han kom ut av ph. Det virker som Mats druser bort Lene før han kommer ut av PH da.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Det virker som Mats druser bort Lene før han kommer ut av PH da. Han drusser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå