Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en tatovering i nakken som jeg har lyst å fjerne...

går det ann å tatovere hudfarget over slik at den synes mindre? vil dette bli bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir sikkert vanskelig å finne en farge som vil matche din hudfarge perfekt da. Går an å fjerne med laser, men det vil jo gi et lite arr. Men dersom håret ditt skjuler arret, så er det kanskje ikke så ille?

Gjest TheDutchess
Skrevet

Ville heller gått for å fjerne den med laser enn å tattovere hudfarget over. Tror ikke det kommer til å bli så bra for å være ærlig :-)

Skrevet

men har hørt at hvis du tar laser, så blir arret sånn brannsår... og det er jo ike akkurat fint det heller..

noen erfaringer?

Skrevet

Jeg driver og fjerner en tatovering med laser, det tar lang tid (da laseren på en måte brenner i huden, bør det gå ca 7-8 uker mellom behandlingene slik at huden blir helt bra imellom)

Tatoveringen min forsvinner sakte, men sikkert, som sagt tar det tid, men det er det verdt fremfor å ende opp med et stort stygt arr.

Har ikke sett noe antydning til arr, om jeg vil ende opp med noe arr vil det isåfall være så og si usynlig.

For meg og min hud fungerer dette veldig bra, det hele tar lenger tid enn forventet, men jeg synes det er verdt det for å bli kvitt tatoveringen jeg fjerner :)

Skrevet
Jeg driver og fjerner en tatovering med laser, det tar lang tid (da laseren på en måte brenner i huden, bør det gå ca 7-8 uker mellom behandlingene slik at huden blir helt bra imellom)

Tatoveringen min forsvinner sakte, men sikkert, som sagt tar det tid, men det er det verdt fremfor å ende opp med et stort stygt arr.

Har ikke sett noe antydning til arr, om jeg vil ende opp med noe arr vil det isåfall være så og si usynlig.

For meg og min hud fungerer dette veldig bra, det hele tar lenger tid enn forventet, men jeg synes det er verdt det for å bli kvitt tatoveringen jeg fjerner :)

Hvor mye betaler du for dette og hvor mange behandlinger må du ha?

Gjest Gjest_minni_*
Skrevet

Jeg også holder på å fjerne en tatovering med laser, som megana over så må jeg også vente 8 uker før jeg kan ta en ny behandlig. Ser ikke noe antydning til arr hos meg, den forsvinner sakte men sikkert, fargen blir svakere etter hver gang.

Jeg må betale 7 000 kr for det(trengte ikke å betale hele beløpet med en gang), men da kan jeg ta så mange behandlinger som må til for å få den bort. Jeg har faktisk en ganske liten tatovering, så dyrt er det jo.

Skrevet

Minni...hvor stor er tattoverinngen din saann ca? Og hvor er det du gjör det hen? Jeg har lyst til aa fjerne min men den er ganske stor..

Gjest Gjest_minni_*
Skrevet
Minni...hvor stor er tattoverinngen din saann ca? Og hvor er det du gjör det hen? Jeg har lyst til aa fjerne min men den er ganske stor..

Nå prøvde jeg å måle med målebånd for å finne ut av det, 5 cm i bredde, ca 2-3 cm i lengde. Er to bokstaver, så er ikke en stor tatovering med masse streker og farger.

Jeg gjør det på Oslo kosmetiske lasersenter as, men meg og hun dama som jobber der ble enige om prisen. Så du kan jo stikke innom å snakke med dem og evnt. finne ut av hvor mye de vil ta betalt for din, hvis du bor i nærheten.

Skrevet
Hvor mye betaler du for dette og hvor mange behandlinger må du ha?

Prisen er avtalt på forhånd basert på størrelse/farger osv, uavhengig av antall behandlinger.

Det er umulig å forutsi antall behandlinger, jeg er vel på behandling 10-12, men det spiller ingen rolle for min del så lenge prisen er fast, det viktigste er at tatoveringen blir borte uten at jeg sitter igjen med et stygt arr.

Forbered deg på at det tar tid, pga ventetiden mellom behandlingene tar det fort veldig lang tid. Jeg begynte vel for ca 1.5 år siden :)

Skrevet

Takk! Min er sikkert tre ganger saa stor som din, saa blir sikkert 3 ganger saa dyr. Greit aa vite saann ca iallefall, saa jeg vet om det er aktuelt eller ikke. Tror jeg kommer til aa dra aa faa et prisoverslag..

Gjest Gjest_minni_*
Skrevet
Takk! Min er sikkert tre ganger saa stor som din, saa blir sikkert 3 ganger saa dyr. Greit aa vite saann ca iallefall, saa jeg vet om det er aktuelt eller ikke. Tror jeg kommer til aa dra aa faa et prisoverslag..

Bare hyggelig:)

Lykke til, håper dere blir enige.

• 1 måned senere...
Gjest TurnerBitch
Skrevet

Hvis man tatoverer begge armen nesten over alt og en stor tatoo på nakken/halsen

hvor mye vil det koste sånn ca?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har/hadde:-) en stor fargerik en på hele overarmen. Er ikke helt feridg, regner med en gang eller 2 til... Jeg betaler 30.000....

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_S_*
Skrevet

lurte på om det er veldig vondt? har en som dekker hele under armen, og har veldig lyst til å fjerne den.

-s

Skrevet
lurte på om det er veldig vondt? har en som dekker hele under armen, og har veldig lyst til å fjerne den.

-s

Hei

Jeg har en tattovering rundt armen jeg holder på å fjerne på Oslo Kosmetiske lasersenter. Det gjør litt vondt men det er til å leve med. Det er ikke lange tiden det tar hver gang.

Kan anbefalle overnevnte lasersenter på det varmeste. De er veldig proffe og utrulig hyggelige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...