Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 25. april 2009 #1 Del Skrevet 25. april 2009 Hei jenter! Jeg har snoket rundt på forumet her noen uker nå, men enda ikke fått laget meg noen brukerprofil, men jeg er i allefall ei jente på 20 år, singel fra østlandet. Det jeg lurer på er egentlig hvorfor gutter på være så forvirrende? I det siste har jeg holdt på litt med 2 stykker, begge i starten av 20-årene. Han ene behandler meg vel egentlig mest som en knullevenn, vi møtes tilfeldig på fylla nesten hver helg og drar hjem til han og har sex. Dagen etter får jeg et raskt nuss før jeg reiser hjem. Likevel, fyren sender meg melding nesten hver dag, bare sånn av sorten "hva gjør du?" eller "skal du ut i helgen?" aldri "klem" på slutten av meldingen eller noe som helst, men likevel, kontakt daglig. Han andre møter jeg også ca 1 gang i uken (ingen sex) vi har det kjempehyggelig sammen, ser på filmer, går turer, snakker og ler, og kysser og koser en del. MEN han tar aldri kontakt, han tar aldri noe initiativ til å møtes. Er alltid jeg som sender melding å spør om vi skal finne på noe, men da får jeg jo som regel positivt svar, pluss kyss eller klem etc på slutten av meldingene. Hva skal man tro om disse guttene da? jeg skjønner meg ikke på noen av dem! Er vel egentlig små-betatt av dem begge, men merker jo at jeg kanskje har litt mer ordentlige følelser for sistnevnte. men likevel, vurderer å bare kutte dem ut begge to.. jeg skjønner ikke at det kan gå noen vei med noen av dem! har dessuten en stygg følelse av at førstnevnte har sex med andre jenter når han er på byen uten meg, og sistnevnte har dame (bare rykter, men likevel).. Hva hadde dere gjort? droppet de begge og gått vidre? Og ja, jeg vet jeg har et luksusproblem siden jeg faktisk har 2, og føler litt for begge. men det er ikke lett det heller, og som sagt, er litt redd det ikke kan gå noen vei med noen av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 25. april 2009 #2 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Og til ts - aldri noe fasit når det kommer til det motsatte kjønn ! Beklagelivis.. he he. Kommer aldri til å forstå meg på gutter, og prøver å innfinne meg med det faktum Endret 26. april 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 25. april 2009 #3 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Så til ditt innlegg Han første som puler deg i fylla i helgene... Si nei hvis du føler noe mer for ham og vil ha sjans, men si ja hvis han er et godt knull og dere begge er enige om at det ikke er noe mer enn to mennesker som får ut seksuell frustrasjon og bare har det digg Hvis du liker ham, så si nei og se om han gir deg mer oppmerksomhet, nå får han jo akkurat det han vil ha. Sex, men null ansvar. Vil han ikke ha ansvar, da er han bare ikke verdt det og du kan gå videre! Til han som du kontakter... Well, alarmene burde jo ringe litt når det går rykter om at han har dame? Spør ham ut om det ihvertfall. Hvor lenge har dere funnet på ting sammen da? Alltid du som sender melding først og foreslår at dere møtes? Finnes ingen fasit, men jeg får en litt dårlig følelse, dog disse gutta kanskje er av de som bruker lang tid på å bli interessert. Endret 26. april 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #4 Del Skrevet 25. april 2009 Gjør deg mindre tilgjengelig for "knullekompisen". Ta sjeldnere kontakt med han andre, så ser du om han tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 25. april 2009 #5 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Ellers, takk for svar jenter Jeg er veldig usikker på hvordan følelser jeg har for han knullekompisen da, vil jo veldig gjerne være med han, snakke med han osv, men likevel så ser jeg ikke for meg, meg selv og han sammen fordi vi er veldig forskjellige. men likevel, det er noe med han.. også sier han så mange ting, som at "hvis man knuller på noen må man jo være litt intressert i personen også" også driver han å spør hva slags gutter jeg ville falt for etc. Det store cluet er at han flytter langt vekk om 2 uker, og jeg tror kanskje vi begge legger bånd på oss pga dette! eller? Han virker jo så intressert, men liksom at han "ikke vil være det".. Når det gjelder han andre så har vi bare kjent hverandre en veldig kort periode. Jeg har spurt han angående ryktene om han har dame, da så han bare rart på meg og sa nei?? men likevel, når han sender melding 1 gang, også sender jeg melding de neste 5 gangene syns jeg liksom det blir noe rart, men han virker jo ikke uintressert han heller.. men det skal jo være sagt at begge guttene er over gjennomsnittlig kjekke, og vet vel egentlig at det er veldig mange fisk i sjøen de har sjans på.. tror dere veldig kjekke og "selvopptatte" menn er vankeligere å få et fast forhold til enn de som ikke er fullt så kjekke? Endret 26. april 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 26. april 2009 #6 Del Skrevet 26. april 2009 Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #7 Del Skrevet 26. april 2009 Han du roter med er interesert, Han er bare ikke av typen koz og klemz. Han du jakter på er bare lunkent intresert, og så snart noe bedre dukker opp er du historie. slik tolker jeg det du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 27. april 2009 #8 Del Skrevet 27. april 2009 Takk for svar gjest! Noen fler som kan hjelpe meg å forstå litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ung Mann Skrevet 2. mai 2009 #9 Del Skrevet 2. mai 2009 Takk for svar gjest! Noen fler som kan hjelpe meg å forstå litt mer? Hmm, jeg ser det litt annerledes enn et par andre postere her. Jobber i utelivsbransjen (derfor jeg er våken nå, hehe) hvor jeg møter masse folk av begge kjønn med alle slags interesser, holdninger og fra alle lag i samfunnet. I tillegg er jeg ekstremt sosial (en av grunnene til at jeg har jobbene mine) og liker å omgås andre mennesker og "finne ut av de"! Over til disse guttene du prater om; begge er relativt unge og later til å følge ganske vanlige konvensjoner for gutter generellt (vi er ikke så avanserte, egentlig). Den første er nok, dessverre, kun ute etter å bevare "ordningen" dere har, etter mitt syn. Kontakten er rett og slett bare det; kontakt slik at han vet hvor han har deg. Det er også veldig sannsynlig at han lignende "ordninger" med andre jenter, dette er nok svært vanlig i dag. Den andre later til å være mer intim, og da i tillegg i edru tilstand (noe han første ikke er i følge din beskrivelse) og virker genuint interessert (eller kanskje til og med forelsket?). Grunnen til at han ikke kontakter deg er vel en kombinasjon av at han ikke vil "plage" deg eller "jage deg vekk" som mange er redd for når de liker noen og kanskje at han har hørt at du driver på med en annen og umulig kan være ute etter noe seriøst? Om du har hørt om hans mulige kjæreste (dette må du finne ut av, det burde være en smal sak om du virkelig vil!) er sjansen like stor for at han vet eller har hørt rykter om at du har en "på lur" som du ligger med. Ingen liker å være on hold eller reservekos, om man kan kalle det det. Fra deres vinkel ville jeg som mann ikke kunne tro at du var engasjert nok i meg/oss til å bygge videre på det. Møter jeg en dame som viser seg å ha en eller flere andre karer "på lur" trekker jeg meg unna og/eller behandler henne litt forsiktig, det er lett å brenne seg! Mitt direkte råd (ikke ta alt jeg sier for god fisk men jeg har ganske god innsikt i sjekke "markedet" som man så fint kaller det, jobber også som personlig trener på dagtid, noe som gir innsikt i den nest største sjekke "arenaen" vi har...) er å satse på nummer to om du finner ut at det er grønt lys og han ikke har dame. Fortell ham om situasjonen, at du har fått følelser for ham og vil prøve på noe mer. Mange gutter reagerer kanskje litt til å begynne med når man åpner seg, men reagere, det gjør de! Da vet du i alle fall hvor du står. For din del (får sympati med deg utifra op selv om jeg ikke er av typen som har ONS av flere grunner, du virker som en bra jente ) ta et valg; involver begger to i det og vær vokal, ingen vits i å legge i mellom noe når man snakker med gutter! Lykke til! Håper du treffer en beslutning (gjør det i morgen!) og får det avklart, sinnsfred og kanskje lykken ligger og venter på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. mai 2009 #10 Del Skrevet 2. mai 2009 synd man ikke kan velge 2 . og lage dem om til en sier jeg bare ... tenk så enkelt det hadde vært... har ingen gode råd.. er ikke så dreven på å skjønne meg på mannfolk,,' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #11 Del Skrevet 3. mai 2009 Merkelig når folk viser intresse og koser osv når man er med dem, men man hører sjeldent fra de når man ikkje er... Lurer litt på hvor lenge du har holdt på med nr.2? Og ja, eg tror kjekke menn med status er vanskeligere å komme i et forhold med enn de som ikkje har. Det er vel fordi de kan velge og vrake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå