Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #1 Skrevet 17. juli 2003 Hei jenter, jeg er gravid i 15. uke og har etter trøtte og uopplagte første tre måneder ENDELIG fått energi til å begynne å være aktiv igjen. Juhu ! Jeg har derfor store planer om å spille mye golf denne sommeren, tenkte det var perfekt mosjon, men selvfølgelig som med alt annet som er moro så sier folk "men kan du det da, nå som du er gravid...?" Tror det er vridningsbevegelsen de liksom er skeptiske til. Jeg ville jo absolutt tro at jeg kan spille golf, har spilt et par runder og følt meg kjempefin. Ikke ubehagelig eller vondt noe sted. Så er ikke det bare hysterisk ? Noen som har spurt jordmor/lege om dette ? Et tilleggsspørsmål, hvis det er noen andre ex-gravide golfere her inne - hvor lenge kunne dere spille før magen ble altfor i veien ? Takk for svar
Furstina Skrevet 17. juli 2003 #2 Skrevet 17. juli 2003 Nu är jag ingen golfare men jag svarar ändå. Spela så länge det är bekvämt och du orkar! Oavsett VAD du gör är det folk som kommer säga: "men kan du det da, nå som du er gravid...?" . Köra MC? - men du är ju gravid??? Jogga? - Men du är ju gravid??? Sola försiktigt - men du är ju gravid? Spela bowling - men du är ju gravid? Så länge det känns ok för dig och magen så fortsätt med ditt vanliga liv (utan alkohol och tobak förståss). Om det är rörelser du är van att göra och du inte pressar dig mer än du klarar av är det OK. Jag tränar på gym, lite mindre ofta än tidigare och lite "lättare" men tränar i alla fall. Det är OK så länge man inte tar ut sig så man kollapsar. Jag spelar bowling, något som kan vara väldigt tungt och ge träningsverk om man är ovan. Men jag är van vid rörelserna och mina musker är vana vid just den ansträningen. Ingen fara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå