Cecilie87 Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 hei og hopp... Jeg er en jente på 21 nå som er prøver seg litt frem og tilbake her på forumet. Jeg satt nå her (med american Idol i bakgrunnen) og tenkte litt på min vektreduksjon tap illøpet av de siste årene. Jeg har da gått ned 70 kg ved hjelp av trening og kosthold men har fremdeles mange kilo igjen. Jeg lurer nå på om det er noen mennesker her i byen som holder på med det samme?? Veien hit til der jeg er nå har vært hard men givende, med masse støtte fra familie og venner men fremdeles har det vært tungt å ikke ha hatt noen som har skjønt hvordan det virkelig er å gjennom gå hele denne prosessen... er det noen der ute som vil dele sine erfaringer, kanskje til og med starte en egen treningsgruppe slik at man er flere om å nå det samme målet? ' Alt er mulig så lenge man er målbevisst og positiv:P det er bare å slenge seg på denne tråden nå folkens:) Cec
Gjest treningsjente Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hei! Jeg har ikke problemer med å gå ned i vekt eller noe sånt, men skulle gjeren ønske meg en treningspartner, da gjerne ei jente;) Pleier å trene med typen, men er ikke alltid han kan og da blir det som regel til at jeg ikke gidder.. Jeg er ei jente på 22 år som studere i Trondheim, bor på Tiller. Hvor bor du?
Cecilie87 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 heisann:) å ha prob med å gå ned er jo slettes ingen krav her:) Tiller jah, kommer selv fra vikåsen så d blir et stykke imellom d. Trener du på senter elr er d naturen som blir tatt i bruk? Selv trener jeg på sats i midtbyn. Men blir vel litt mer utetrening etterhvert nå som sommeren står for tur!! Hva studerer du forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå