toyses Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Det kan være alt fra et bilde av mormor, en gammel kommode til en kaffetrakter. Hva kan du ikke være foruten? Dette er mine favoritter: - Eva solo tebrygger - Et stort fotografi på veggen jeg har tatt selv - Putetrekk som mormor har brodert i mine favorittfarger
Blekemiddel Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Det kan være alt fra et bilde av mormor, en gammel kommode til en kaffetrakter. Hva kan du ikke være foruten? Dette er mine favoritter: - Eva solo tebrygger - Et stort fotografi på veggen jeg har tatt selv - Putetrekk som mormor har brodert i mine favorittfarger Bilder av familie og venner Oppvaskmaskin - hadde aldri klart meg uten, hater å vaske opp
toyses Skrevet 25. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2009 Bilder av familie og venner Oppvaskmaskin - hadde aldri klart meg uten, hater å vaske opp Jaa, selvfølgelig bilder av familie og venner :D
Convallaria_ Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Akkurat nå kan jeg ikke bo hjemme og det jeg savner mest nå er ting jeg liker å holde på med; xbox'en, håndarbeid, bøker... men på sikt er ikke det det viktigste. Det viktigste da blir vel: - bilder - smykker jeg har arvet - vekkerklokka som viser tiden i taket - induksjonstoppen
toyses Skrevet 25. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2009 Oppvaskmaskinen er viktig, enig! Men jeg vil også nevne at vaskemaskinen er like viktig... selv om det er vanlig at alle (ihvertfall de fleste) hjem har den, så hadde det vært tungvint å måtte vaske alle klærne sine for hånd, eller hva?
*netta* Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Vaskemaskinen, mannen, dyrene og kaffen + røyken da Å JA KJØLESKAPET
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 25. april 2009 #8 Skrevet 25. april 2009 Jada, jeg må neste også si TV'n jeg altså. Litt flaut det kanskje, men jeg tror ikke jeg hadde klart meg uten den faktisk Vi holder på å flytte inn i nytt hus, så det er litt vanskelig å si hva som blir det viktigste da. Men jeg håper det blir peisen vi har kjøpt, eller den gamle slagbenken jeg kjøpte på Finn og nå pusser opp. Håper den blir like fin som jeg ser for meg at den blir i hodet mitt :rødme:
Pjukset Skrevet 25. april 2009 #9 Skrevet 25. april 2009 Vannkokeren, lampa over kjøkkenbordet og den kule radio'n
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #11 Skrevet 25. april 2009 Det aller viktigste for meg er vaskemaskinen og kjøleskapet. Det er det jeg savner mest på hytta hvor vi verken har strøm eller vann. Eller kanskje det viktigste er dusjen. Ja det må det bli. Hva skulle man gjort hvis man ikke fikk dusje. Klarer meg absolutt ikke uten dusjen.
Envy Skrevet 25. april 2009 #12 Skrevet 25. april 2009 Katten min er det aller viktigste inne i huset (innekatt). I tillegg til henne så er fotoalbumene mine utrolig viktige, samt esken med bursdagskort, leker, ting jeg har fått av kjærster etc, ting fra jeg var ca ett år og helt frem til nå utrolig viktig. Vil også si klærne mine er utrolig viktige for meg, har mye altfor dyre merkeklær.
toyses Skrevet 25. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 25. april 2009 Det kommer mye tips her nå, det er nok mye jeg ikke kunne klart meg uten når jeg tenker meg om: Alle videofilmene fra da jeg var liten, fotoalbumene, kjøleskapet, vaskemaskinen, pc'n (ja.. denj må jeg ha).
Gjest hopeful Skrevet 25. april 2009 #14 Skrevet 25. april 2009 Oppvaskemaskinen!! Vi er like lite glad i oppvasken begge to, så vil si at denne er en viktig ting for at forhold skal være bra Bilder av familie og venner, smykkeskrinet og et gammelt fruktfat i krystall er vel de kjæreste tingene..
Ciara Skrevet 25. april 2009 #15 Skrevet 25. april 2009 Det er en rekke praktiske ting jeg ikke hadde klart meg uten, men jeg ser bort fra dem nå. Gjenstanden jeg er mest glad i hjemme er et stort innrammet fotografi som en venn av meg har tatt.
Kvist Skrevet 25. april 2009 #17 Skrevet 25. april 2009 Veggklokka vi fikk av svigerforeldrene mine da vi giftet oss Maleriet vi kjøpte av kunstneren på et torg i Roma, og gikk og bar på hele den dagen Fotoalbumene To store trearmede tinnlysestaker jeg har arvet av mormoren min, som arvet dem av sin svigermor, som arvet dem av sin mor. De var altså nye da min tippoldemor fikk dem i bryllupsgave. Alle de lure løsningene jeg og mannen har lagt inn ettersom vi har pusset opp, sånn som de innebygde skuffene i gangen, eller det hjemmekomponerte skokapet. Både praktisk i bruk, ålreit å se på og ikke minst mange gode minner knyttet til planlegging og gjennomføring av ideene.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #19 Skrevet 25. april 2009 Katt Dusj (og do, kanskje?) Hengekøye Kjøleskap, komfyr, oppvaskmaskin, vaskemaskin Laptop og internett... Tesil og presskanne Kaffekvern Diverse bøker, både kokebøker og skjønnlitteratur (ikke mye fag ) Har egentlig ikke så mange ekstremt viktige ting og bor litt midlertidig, så mangler sånne overordna viktige løsninger. Har knapt nok sofa.
Gjest rufs Skrevet 25. april 2009 #20 Skrevet 25. april 2009 private bilder og kunst. mm.....og min veldig gode og store og myke seng:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå