Gå til innhold

Noen andre som er hjemme foran tv'n en lørdags kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-jente
Skrevet

Hei alle sammen !

Noen andre som kjeder seg litt og sitter hjemme foran tv'n i kveld?

Har lest til eksamen i hele dag, og ekstra kjipt når det er strålende sol ute... Og har valgt å holde meg hjemme i kveld for å komme meg opp tidlig i morgen å få lest da også, men kjenner det er litt kjedelig å ligge hjemme alene på sofaen en lørdagskveld...

Så hva gjør resten av dere i dag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ut på byen. Bare fordi jeg var på jobb i hele dag når det har vært sommervær, og ikke fått være noe sosial. Blir skikkelig deppa hvis jeg ikke kommer meg ut ikveld. Ikke råd til å drikke, men får ihvertfall møtt noen jeg kjenner - håper jeg - ellers får jeg ihvertfall en spasertur...

Gjest gjest-ts
Skrevet

Å gå en liten tur var en god ide :) Da kommer jeg meg i alle fall litt ut av huset i løpet av helgen og ikke bare lesing!

God tur, om det blir ut eller ei :)

Skrevet

Nettopp blitt dumpet og sitter foran tv'en sammen med mamma og pappa :(

Gjest gjest-ts
Skrevet
Nettopp blitt dumpet og sitter foran tv'en sammen med mamma og pappa :(

kjipt da... føler med deg ! Men da er det kanskje greit å være hjemme litt...?

Men nå er det vår og snart sommer, og det hjelper jo litt på :) Da har du noen fine sommerkvelder å se frem til sammen med gode venner og kanskje en liten sommerflørt også :)

Skrevet

JEG var invitert på releaseparty jeg, med alt gratis.. men nei, siden jeg bor langt ute på bondelandet og er blakk hadde jeg ikke råd til å dra inn til byen..

føler nesten at jeg er berettiget til å sitte hjemme å furte litt :forvirret: men får ta det igjen neste helg :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har jobbehelg! med fri i kveld - men da synes jeg det er digg å se film og slå av både pc og mobil og være litt utilgjengelig!:) Synes det er herlig jeg!

Skrevet

Har kost meg med film og god middag i kveld... å litt sjokolade :sjenert:

Har fortjent det etter en dag med å "røske" opp ute i hagen, i vårsola :)

Ha en fortsatt fin fin kveld og natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...