Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hei, dette er kansje et tåpelig innlegg men det plager meg noe forderdelig.. Samboeren min kjøpte et hus for ca 2år siden, vi bodde sammen da å vi bor sammen nå... da han kjøpte huset sa han at han kjøpte hus til oss. at vi skulle ha et fastholde sted og noe vi altid skulle ha sammen ol. Men nå er det plutselig huset hans! Alt er hans, jeg er bare heldig som får være her! Jeg blir så såret av dette.. det er greit, huset er hans, alt står på han, han betaler meste parten siden han tjener ca 5ganger så mye som meg! Likevel liker jeg ikke at han har sluttet å si huset våres, det er hans! og at han sier jeg er her på hans prinsipper på en måte, og jeg vet at det fort kan snu at jeg er den som får hovedinntekten om 1-2år! Hva hadde dere gjort i denne situasjonen?? Har prøvd og snakke med han men blir bare krangling om andre ting å sånn..
Gjest Illiya Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Det ER jo hans hus inntil du kjøper deg inn. Det ville jeg ha gjort, da først står dere likt.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Drit i hva han sier, nyt tiden med at du bor gratis å spar opp så masse penger du bare klarer, så kan du kjøpe ditt eget hus, ja hvist dere ikke blir enige om at du kan kjøpe deg inn da. Sku hunden med hårene.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Synes det høres ut som han bruker det som hersketeknikk i grunnen, og det bør du ikke godta. Prøv å ta det opp igjen, på en ordentlig måte. Det er jo litt vanskelig å være likestilte i et forhold hvor det blir lagt vekt på at den ene er der eller får lov til ting på nåde... selv om huset er hans. Kommer selvsagt litt an på sammenhengene det blir sagt i også, hvis du har vært urimelig i utgangspunktet kan det hende han også tyr til billige metoder som dette.
Aftensol Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Sa han at det var deres hus før, men har nå gått over til å si at det er hans hus? Da ville jeg ha blitt litt skeptisk.. Det kan hende at han mener at du ikke betaler nok eller noe sånn...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå