Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren skal til London 9-14 september, flybilletter er bestillt og nå leter vi etter hotell. Har funnet en del okei hoteller, men mange er ekstremt shabby, eller veldig dyre! Dere bereiste her inne, har dere noen gode tips til hoteller? Vi er studenter, så det kan altså ikke koste skjorta, men vi har ikke bestemt noe budsjett heller.. Vi har ikke vært i London før, så har ikke helt kontrollen på hva som er mest mulig sentrumsnært.

Håper på gode tips fra dere!:jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Miam! :goodbye:

Jeg har vært på ett hotell i nyere tid, og det var et veldig billig et med helt akseptabel standard. Små, men rene og lyse rom, veldig hyggelig betjening og god engelsk frokost. Kostet oss 55 pund pr natt tror jeg (altså ikke 55 pr person, men pr natt!), da hadde vi toalett og dusj på gangen. Man kan også få rom med bad. Ligger fint og sentralt til på King's Cross. Hotell Alhambra het det, nettside her.

Ellers kan jeg tipse deg om å gå inn på Tripadvisor sine nettsider. Der legger reisende inn anmeldelser selv, og gir poeng, så man får et lite inntrykk av hvordan hotellet er. Det er nok ikke alle anmeldelsene som er like seriøse, men siden det er mange som legges inn tror jeg ikke det er noe problem.

PS: du kan søke både på hoteller og B&B. :)

Skrevet
Hei Miam! :goodbye:

Jeg har vært på ett hotell i nyere tid, og det var et veldig billig et med helt akseptabel standard. Små, men rene og lyse rom, veldig hyggelig betjening og god engelsk frokost. Kostet oss 55 pund pr natt tror jeg (altså ikke 55 pr person, men pr natt!), da hadde vi toalett og dusj på gangen. Man kan også få rom med bad. Ligger fint og sentralt til på King's Cross. Hotell Alhambra het det, nettside her.

Ellers kan jeg tipse deg om å gå inn på Tripadvisor sine nettsider. Der legger reisende inn anmeldelser selv, og gir poeng, så man får et lite inntrykk av hvordan hotellet er. Det er nok ikke alle anmeldelsene som er like seriøse, men siden det er mange som legges inn tror jeg ikke det er noe problem.

PS: du kan søke både på hoteller og B&B. :)

Hei, Pingen! :klemmer:

Takk for info! Skal sjekke det ut ;) Leter for harde livet ser du! Har funnet to aktuelle nå, Euston Square og Astor Court.. Jeg synes de var veldig fine til prisen! Men jeg liker å ha litt standard på rommet :gjeiper:

Tripadvisor har vært i bruk vet du! :jepp: Akkurat nå er det hotels.com jeg tråler gjennom :ler:

Skrevet

Jeg trivdes veldig godt på Enterprise Hotel i Earl's Court sist jeg var i London :) Helt greie rom, og bra renhold. Veldig rolig nabolag, og enormt trivelig betjening. Fant oss en skikkelig trivelig pub i nabogata, og det tok to minutter å gå til nærmeste t-banestasjon. Restauranten ble pusset opp i fjor, så den skal være ganske bra.

Ser på hotell.com at et dobbeltrom i reiseperioden deres ligger på 3200,- for fem netter, så ikke allverdens ille, men vet ikke helt hva dere synes er dyrt?

Skrevet

Det synes jeg var en god pris! Skal absolutt sjekke ut det hotelle, takktakk :nigo:

Gjest Reisetips
Skrevet
Jeg og samboeren skal til London 9-14 september, flybilletter er bestillt og nå leter vi etter hotell. Har funnet en del okei hoteller, men mange er ekstremt shabby, eller veldig dyre! Dere bereiste her inne, har dere noen gode tips til hoteller? Vi er studenter, så det kan altså ikke koste skjorta, men vi har ikke bestemt noe budsjett heller.. Vi har ikke vært i London før, så har ikke helt kontrollen på hva som er mest mulig sentrumsnært.

Håper på gode tips fra dere!:jepp:

Hei!

BilligHotell.no anbefaler et billig hotell i London som skal være av god standard.

Hotellet heter 196 Bishopsgate Hotel London. For under 800 kr. natta for et dobbeltrom kan dere få rom som er utstyrt som leiligheter.

Skrevet

da jeg spurte vennene mine på facebook om hotellanbefalinger i london, svarte 5 av de (uavhengig av hverandre, og de kjenner hverandre heller ikke) at dette hotellet var bra.... så vi gikk for det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...