Gjest flervalgtest Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Heisann! Jeg har over lengere tid lurt på følgende: Når jeg får ereksjon så står penisen rett opp og ikke rett ut som er vanlig. Vil dette gi vanskeligheter med tanke på å gå inn i vagina? Altså er det mulig å gå inn selv om da går inn "oppover" og ikke "innover"? Eller må man da gå for andre stillinger som gjør det slik at penis går innover i steden?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Mente selvsagt utover hvor jeg skrev innover.
Gjest Marlo Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Er da mange peniser som står rett opp under ereksjon. Har iallefall ikke opplevd det som noe unormalt. Alle peniser er forskjellige, alt fra lenge, tykkelse og hvordan de "oppförer" seg under ereksjon Noen er skjeve, andre rette, noen står rett opp og andre rett ut...ja noen henger til og med ned selvom de har ereksjon.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Jeg har bare opplevd gutter som har penis som står oppover når han er stiv. Altså den står oppover magen, så tror nok du er veldig normal.. Men som den som skrev før meg, så er det ikke noe som er unormalt, Noen står opp, noen rett frem , noen er skjeve..
Gjest flervalgtest Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Hei! Oj dette kommer egentlig som er stor overraskelse. Jeg har lest andre steder at man bør ta en tur til legen osv.. hvis penis står rett opp. Ja men jeg skal bare si tusen takk for alle beroligende svar fra dere! Føles litt flaut å ha lurt på dette så lenge som ejg har gjordt, når det faktisk er vanlig.. Men til dere som har hatt sex med partner som står rett opp. Har dere sex i vanlige posisjoner eller må dere "gjøre" om for at den skal kunne gå inn?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Hei! Oj dette kommer egentlig som er stor overraskelse. Jeg har lest andre steder at man bør ta en tur til legen osv.. hvis penis står rett opp. Ja men jeg skal bare si tusen takk for alle beroligende svar fra dere! Føles litt flaut å ha lurt på dette så lenge som ejg har gjordt, når det faktisk er vanlig.. Men til dere som har hatt sex med partner som står rett opp. Har dere sex i vanlige posisjoner eller må dere "gjøre" om for at den skal kunne gå inn? Ok, tenk deg at kvinnen ligger under deg, eller oppå deg, og trer seg ned på penis... da er det vel ganske så naturlig at den står rett opp, er det ikke? Hvis penis står rett ut, må den da "bøyes oppover" for å komme på plass... Hvis penis står rett opp, må den "bøyes nedover" hvis hun skal ri deg, eller du skal ta henne bakfra. Penis står ikke fast i en posisjon, vinklingen er fleksibel, og det er ikke noe problem uansett hvilken stilling den har i naturlig tilstand.
juliane Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Hei! Oj dette kommer egentlig som er stor overraskelse. Jeg har lest andre steder at man bør ta en tur til legen osv.. hvis penis står rett opp. Ja men jeg skal bare si tusen takk for alle beroligende svar fra dere! Føles litt flaut å ha lurt på dette så lenge som ejg har gjordt, når det faktisk er vanlig.. Men til dere som har hatt sex med partner som står rett opp. Har dere sex i vanlige posisjoner eller må dere "gjøre" om for at den skal kunne gå inn? 1) Selv om du har en ereksjon som ligger oppover magen (som er veldig, veldig, veldig, veldig, veldig vanlig) kan den jo beveges i både den ene og andre retningen. Prinsippet er altså: dytt og stapp! 2) Misjonærstillingen er den aller vanligste stillingen. Her ligger jenta vannrett, og hennes skjede ligger vannrett i samme retningen som jenta. Når du har en penis som peker oppover glir den dermed rett inn. Hvis den derimot hadde stått rett ut hadde den jo sånn sett vært mer i riktig retning for å penetrere madrassen enn jenta. Høres dette logisk ut for deg?
Gjest steffen Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 når du står og har "stå" tiss, er det vanelig at den står opp over magen? eller skal den stå "rett ut" ?
Gjest Airi Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Det går helt fint å ha sex når penis står rett opp - jeg har ikke merket noen problemer med det. Penis glir ut i blant, men det er ikke uvanlig at det skjer innimellom - tror ikke det har noe å gjøre med at den står oppover. Vi har ikke hatt særlig vanskeligheter med vanlige stillinger.
QueenPenelope Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Hei! Oj dette kommer egentlig som er stor overraskelse. Jeg har lest andre steder at man bør ta en tur til legen osv.. hvis penis står rett opp. Ja men jeg skal bare si tusen takk for alle beroligende svar fra dere! Føles litt flaut å ha lurt på dette så lenge som ejg har gjordt, når det faktisk er vanlig.. Men til dere som har hatt sex med partner som står rett opp. Har dere sex i vanlige posisjoner eller må dere "gjøre" om for at den skal kunne gå inn? Slapp av Alle jeg har hatt sex med har hatt penis som står rett oppover, med unntak av en. Hans sto litt mer utover enn oppover. Det er helt normalt! Og jeg har enda ikke funnet en stilling som ikke fungerer. Jeg har faktisk aldri tenkt på det som noe unormalt, eller noe man må ta noe hensyn til i det hele tatt. Selv om penisen peker oppover ved ereksjon, er det ingen problemer å bøye den litt nedover akkurat når man sikter seg inn. Har aldri hørt at det er forbundet med noe ubehag heller, men det vet nok du mer om - som faktisk er eier av en! 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Har hatt en som går til venstre, en opp, en "normal" og en nedover. Like gode og naturlige alle sammen! Alle stillinger går helt fint, men er ekstra godt å vinkle den slik at hodet på kuken blir vendt opp mot damas g-punkt.
Gjest Sommertid Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Jeg tror faktisk ikke jeg har vert borti en penis som ikke peker oppover :klø: Noen litt mindre opp en andre, men kan ikke huske noen som har pekt rett ut i vertfall.
AnastasiaR Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 Heisann! Jeg har over lengere tid lurt på følgende: Når jeg får ereksjon så står penisen rett opp og ikke rett ut som er vanlig. Vil dette gi vanskeligheter med tanke på å gå inn i vagina? Altså er det mulig å gå inn selv om da går inn "oppover" og ikke "innover"? Eller må man da gå for andre stillinger som gjør det slik at penis går innover i steden? Leste ikke de andre innleggende, men å ha en penis som står opp er helt vanlig spesielt på yngre menn. de du har sett på film (antar jeg) var nok av litt eldre menn. Det er ikke noe problem, men om ei skal ri deg bakfrem burde hun ta det sakte med å lene seg frem over(mot tærne dine). Ellers er det ikke noe å tenke på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå