Wenche39 Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Det er min store lidenskap innen hobby i tillegg til strikking.
MissStiles Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 JA, jeg!!!! Hvor mange brikker har du hatt? Det meste mener jeg....??
Skade Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Jeg elsker å pusle puslespill! Men akkurat nå har jeg ingen... Tror jaggu jeg skal leite gjennom sakene til mamma og pappa når jeg skal dit... Da har jeg jo noe å gjre om dagene også... Men, hvor store pusler dere?
MissStiles Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg elsker å pusle puslespill! Men akkurat nå har jeg ingen... Tror jaggu jeg skal leite gjennom sakene til mamma og pappa når jeg skal dit... Da har jeg jo noe å gjre om dagene også... Men, hvor store pusler dere? Jeg og! Elsker det mener jeg. Avslappende liksom.. Nå holder jeg faktisk på med et på 3000 brikker.
Gjest Cipheria Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Er ganske glad i å pusle, men har vanskelegheitar med å finne fine puslespel. Så eg brukar pusle halvfine bilde som eg så øydeleggje og legger opp igjen i øskja etterpå. Akkurat no driv eg på med eit på 1500 brikker, som eigentleg ikkje er så vanskeleg. Det keisame er å sortere brikkene i byrjinga. Puslar frå 1500- 3000. Lenge sidan eg har pusla 3000.
Rotemor Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Pusling er terapi. Jeg har puslet 3000, men legger meg som regel på 1000... Syns det holder. Selve spillet kan ikke ligge så mange dagene her i huset før brikkene begynner å forsvinne...
blåmeisa Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Pusler ivrig når jeg finner flote motiv. Jeg har noen som jeg er veldig fornøyd med, de har fått veggplass! Men gidder ikke å pusle hvis jeg ikke er fornøyd med motivet og da sier det seg selv at det blir sjelden. Det er også vanskelig med en liten i hus, lett for at det forsvinner noen biter. Akkurat nå har jeg heller ikke plass til å pusle, men har hørt om puslematter. Noen som har erfaring med de?
MissStiles Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Jeg liker også å pusle de med fine motiver.
Gjest Cipheria Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Det er også vanskelig med en liten i hus, lett for at det forsvinner noen biter. Akkurat nå har jeg heller ikke plass til å pusle, men har hørt om puslematter. Noen som har erfaring med de? Ja, det blir jo liggande utover stuebordet, kan jo vere litt upraktisk. Eg og er nysgjerrig på om nokon har prøvd desse puslemattene. Men dei er litt dyre, er dei ikkje? Og dei fleste eg har sett, passar til puslespel på maks 1500 bitar. Jeg liker også å pusle de med fine motiver. Hehe, det var rart =p Kjøper de nokon gong puslespel på nett? Eg gjorde det ein gong, men så dukka det puslespelet opp i butikken eit par månadar seinare, såh.. Og det var ikkje så mange fine motiver der heller. Eg blir ganske hekta på puslespel, så eg kjøper det meste. Likar å ha noko å drive med når eg ser TV/ film. Kanskje eg skulle prøvd meg på eit stort 5000 med fint motiv som varer ei stund, i staden for å kjøpe mange 1500 som er stygge. Hmmmmmm
Wenche39 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2009 JA, jeg!!!! Hvor mange brikker har du hatt? Det meste mener jeg....?? Så gøy..jeg holder meg til 1000 da jeg ikke har plass til mer, men skulle gjerne hatt 5000. Om du bor nær Bergen kan vi pussle sammen ?
Gjest MissBella Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 Ja puslespill er gøy og avslappende! Det meste jeg har lagt hittil er 2000 brikker. 3000 brikker er neste utfordring.
Anglofil Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 Ja, det er i grunn ganske moro selv om jeg ikke gjør det så ofte. Mvh Yvonne
MissStiles Skrevet 29. april 2009 #13 Skrevet 29. april 2009 Så gøy..jeg holder meg til 1000 da jeg ikke har plass til mer, men skulle gjerne hatt 5000. Om du bor nær Bergen kan vi pussle sammen ? Jeg vet ikke om jeg kommer meg til 5000 men det hadde vært litt gøy. Jeg bor i Oslo så da er litt langt unna.
Skade Skrevet 3. mai 2009 #14 Skrevet 3. mai 2009 Jeg tror 1500 er det største jeg har pusla... Nå her jeg vært å henta 4 landskapspussel med 1000 brikker i hver... Så nå har jeg noe å holde på med fram til Mini`n kommer i hus... De jeg har er faktisk ikke så verst å se på heller... Men de blir nok rota sammen og putta i eska igjen, for så å bli pussla på nytt senere... 5000 kunne jeg virkelig tenkt meg å prøve! Får se om jeg finner et fint et når vi har fått pussa opp siste del av stua og får litt bedre plass...
Muffinsdilla Skrevet 10. mai 2009 #15 Skrevet 10. mai 2009 Puslespill er gøy! Det er så utrolig deilig når man føler man står helt fast, men så plutselig løser det seg!
MissStiles Skrevet 10. mai 2009 #16 Skrevet 10. mai 2009 Jeg sitter litt fast nå. Sikkert over 1 mnd siden jeg har puslet videre. Nå venter jeg til jeg er ferdig med eksamen.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #17 Skrevet 10. mai 2009 Jeg holdt på med et stort landskapspussel på 3000 biter. Da jeg var ferdig manglet det en bit. Hvor kjipt er ikke det. Jeg tror jeg skal kjøpe et nytt et. Noen som vet om noen rimelige i Bergen? På bokhandler eller noe sånt..
Gjest Dorte80 Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 Jeg elsker også å pusle! Er så utrolig avslappende. Bare synd det er så dyrt å kjøpe inn. Er det noen som vet om nettesteder hvor det ikke er så dyrt? Har forresten en puslematte, men liker den ikke i det hele tatt. Den er akkurat som filt. Brikkene henger på en måte fast. og du må løfte opp å flytte brikke for brikke. Det kan bli litt upraktisk da jeg ofte pusler deler av motivet ferdig, som feks en hest. også dytter jeg den på plass. Passer sikkert for de som er systematsike!
Involvert Skrevet 11. mai 2009 #19 Skrevet 11. mai 2009 Pusler ivrig når jeg finner flote motiv. Jeg har noen som jeg er veldig fornøyd med, de har fått veggplass! Men gidder ikke å pusle hvis jeg ikke er fornøyd med motivet og da sier det seg selv at det blir sjelden. Det er også vanskelig med en liten i hus, lett for at det forsvinner noen biter. Akkurat nå har jeg heller ikke plass til å pusle, men har hørt om puslematter. Noen som har erfaring med de? JA! Jeg har en slik! Pusler rett på filtmatten, og når jeg ikke gidder mer eller skal rydde det bort, så ruller jeg filtmatten sammen rundt et 'rør' som er oppblåstbart, og setter strikker som medfølger rundt Så er det bare å stue det vekk
Gjest fisk Skrevet 11. mai 2009 #20 Skrevet 11. mai 2009 Jeg holdt på med et stort landskapspussel på 3000 biter. Da jeg var ferdig manglet det en bit. Hvor kjipt er ikke det. Jeg tror jeg skal kjøpe et nytt et. Noen som vet om noen rimelige i Bergen? På bokhandler eller noe sånt.. Hei! Jeg synes faktisk de har mange fine bilder på toysr'us i bergen! Der har de ett merke når jeg handlet sist som heter wachtmeister...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå