Gå til innhold

hvor får jeg tak i nettinggjerde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en kjempe fin hage, men det ligger en traffikertvei rett ved siden av icon_sad.gif Derfor kan vi ikke ha våre to hunder løse.

Hvor kan jeg kjøpe et gjerde til hagen min?

Jeg ønsker meg et grønt nettinggjerde som ikke er alt for dyrt.

Er det enkelt å sette opp dette selv?

Settter STOR pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet
Hei

Jeg har en kjempe fin hage, men det ligger en traffikertvei rett ved siden av icon_sad.gif Derfor kan vi ikke ha våre to hunder løse.

Jeg vet ikke hvor stor hund du har da, men jeg har enkle gjerder fra biltema for min japanske spisshund. Går fint for han. Har også en Toller jeg passer innimellom og han klarer heller ikke hoppe over ( men han har forkalklinger i skjellettet og klarer heller ikke gå i bratte trapper.. ). De er vel ca mellom 1 og 1 1/2 meter :)

Skrevet
Jeg vet ikke hvor stor hund du har da, men jeg har enkle gjerder fra biltema for min japanske spisshund. Går fint for han. Har også en Toller jeg passer innimellom og han klarer heller ikke hoppe over ( men han har forkalklinger i skjellettet og klarer heller ikke gå i bratte trapper.. ). De er vel ca mellom 1 og 1 1/2 meter :)

Vi har to chihuahuaer så det går supert :P Hva kostet de gjerdene du kjøpte på biltema? Og hvordan satte du de opp? Er det nettinggjerder?

Skrevet

Jeg har nettopp satt opp et gjerde i hagen min for å holde kattene mine her. Og det jeg har brukt er sånne kompostbinger fra Jula. Kjøpte 5 pakker og bare satte dem utover som et gjerde. Helt supert. Og det er grønn, stiv netting.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Vi har to chihuahuaer så det går supert :P Hva kostet de gjerdene du kjøpte på biltema? Og hvordan satte du de opp? Er det nettinggjerder?

Husker ikke hvor mye det kosta, men de kommer i "pakker" på 5 og 5. Mange som har disse til valpegård når valpene er små. Det føger med noe runde greier som du må tre på gjerdene så de sitter samme. lett å skjønne når du ser det :) Og det er gitter på en måte. Fant ikke noe bilde på biltema siden.

Skrevet
Jeg har nettopp satt opp et gjerde i hagen min for å holde kattene mine her. Og det jeg har brukt er sånne kompostbinger fra Jula. Kjøpte 5 pakker og bare satte dem utover som et gjerde. Helt supert. Og det er grønn, stiv netting.

Hvor kjøpte du det?

Gjest Wacmoc
Skrevet

Den hørtes litt ut som min. Den når meg opp til livet. :)

Skrevet
Hvor kjøpte du det?

Kjøpte dem på Jula.

Har også sett sånna hvalpegårder på felleskjøpet, men de er svindyre og små.

Skrevet

Litt utenfor TS sitt spm. men lurte på om det hadde funka til kaninene våre når vi skal på tur...? :)

Skrevet

Felleskjøpet har vel slike grønne vanlege buntar/rullar med gjerding og? Meiner det var der me kjøpte det i gamle dagar.

Den eg har sett på biltema har vore ein mykje tynnare sak, og eg ville ikkje ha nytta den til gjerde, men kan godt være eg har oversett ein meir gjerde-aktig type :]

Skrevet
Hei

byggmaker!

Skrevet
Litt utenfor TS sitt spm. men lurte på om det hadde funka til kaninene våre når vi skal på tur...? :)

Tenker du på i bil eller å ha ute der dere skal være?

I bil vil d ikke funke for det blir for stort, men det kan helt klart brukes å lage en liten flyttbar kaningård!

Skrevet
Tenker du på i bil eller å ha ute der dere skal være?

I bil vil d ikke funke for det blir for stort, men det kan helt klart brukes å lage en liten flyttbar kaningård!

Vi er aktive i offroad miljøet, så vi er mye på farten når det er varmt nok til å sove i campingvogn! Så tenkte mer på en flyttbar kaningård. :)

Jeg har reisebur til de som de kan være i, i bilen, men syns det er for lite til å være i når vi er på ferie. Og de kan ikke være hjemme aleine! Den ene kan visst gå i bånd, men hadde håpet å slippe å gå rundt med kaninene OG bikkjene i bånd på tur... hehe

• 3 år senere...
Skrevet

Kjøpte dem på Jula.

Har også sett sånna hvalpegårder på felleskjøpet, men de er svindyre og små.

Jeg veit ikke hvor i landet du bør men jeg har en del netting stående som jeg har lagt ut for salg på finn,prisen ligger ca på halve av hva de tar i butikkene. Har flere slagaluminiums netting som er blank og fin små ruter 1x1 cm ,hønsenetting og annen som er blå eller grønn men den må ikke gnages på inneholder noen stoffer som ikke er bra for dyr, men skal den bare brukes som hinder så burde det gå bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...