Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hei. Skal kjøpe meg primer til å ha under øyenskygge. Så derfor lurer jeg på om noen har noen de vil anbefale, og hvor de kan kjøpes. Gjerne litt billig på nettet.
Gjest Papirkurven Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Var akkurat på Kanebo-demo og fikk tips om deres primer. Ikke billig akkurat, men den funker kjempebra. Tror man bare må prøve seg frem i slike saker, det handler jo både om din hudtype og smak og behag.
Solknapp Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Jeg bruker Elizabeth Arden sin, og er kjempefornøyd. Gjør at øyeskyggen holder seg fin helt til jeg renser den bort (hele dagen/kvelden om nødvendig) Husker ikke akkurat prisen på den for det er en stund siden jeg kjøpte den sist. Er også kjempedrøy til tross for den lille tuben
Malina Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Jeg bruker Elizabeth Arden sin, og er kjempefornøyd. Gjør at øyeskyggen holder seg fin helt til jeg renser den bort (hele dagen/kvelden om nødvendig) Husker ikke akkurat prisen på den for det er en stund siden jeg kjøpte den sist. Er også kjempedrøy til tross for den lille tuben Jeg er enig med Solknapp, dette er den beste jeg har prøvd. Koster ca 220 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå