Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest svirre
Skrevet (endret)
:goodbye: Endret av svirre
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er løpet helt kjørt for meg nå?

Noen andre som har vært i samme situasjon?og kommet seg videre..alene eller med x`n...?

Løpet er kjørt ja. Har vært i noenlunde samme situasjon, selv om bruddet i mitt tilfelle kom mer brått på slik at jeg fikk sjokk. Men jeg hang også på telefonen sent og tidlig (ikke klokt nei). Det tok sin tid (flere år faktisk), men jeg kom da over ham omsider. I dag har vi ingen kontakt overhodet og jeg savner ham heller ikke. Dvs. jeg savner det vi hadde, men ikke på en slik måte at jeg tenker over det til daglig. Det er fortid og det er greit.

Dit kommer du også etterhvert. Livet går videre. :kose:

Skrevet

Ikke for å knuse drømmene dine jente, men jeg er redd for at skipet er seilt.. Prøv å ikke klandre deg selv så mye (vet at det er lett for meg å si, men jeg har vært i denne situasjonen selv!) og prøv å finn noe annet å tenke på, så du ikke konstant tenker på dette.

Du er enda ung, og kommer til å finne en ny.. Dette er en viktig erfaring som du kan ta med deg videre :) Ønsker deg lykke til og at du snart kommer deg på beina igjen :smilyblomst::klem:

Gjest svirre
Skrevet (endret)
Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg og min kjære gjorde det slutt for ca 2 år siden, men ble sammen igjen og har det bedre enn noensinne.

Men vi visste hva som var galt, og hva vi måtte jobbe med om vi valgte å prøve igjen. Slik som jeg forstår det var det ikke noe spesifikt i deres tilfelle, det gjør det hele vanskeligere. Om det ikke føles rett uten noen spesiell grunn så er det nok ikke rett dessverre.

Gjest svirre
Skrevet (endret)
:helen: Endret av svirre
Skrevet

Det gir ingen mening at du skal klandre deg selv for å ha ødelagt for forholdet. Du har gjort det beste du kunne ut i fra dine forutsetninger.

Det er umulig å si om alt håp er borte, men slik du beskriver situasjonen er mitt inntrykk at dette ikke ser særlig bra ut.

En dag vil du kanskje lære å se på denne prosessen ikke som et forhold du ødela, men som en erfaring du måtte igjennom for å vokse og for å bli mer kjent med dine sterke og svake sider.

28 år er ingen alder.

Gjest svirre
Skrevet (endret)
Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Er det en ting jeg har lært, er det at menn vil ha selvstendige kvinner.

Kanskje han rett og slett ser på deg som svak? Om du gråter og styrer hver gang du snakker med ham skjønner jeg at han blir lei. Kanskje du burde endre taktikk?

Vært sterk(lat som iallefall), smink deg og vær selvsikker hver gang du møter ham, SMIL! om han spør, si du savner ham men at denne tiden har gjort deg godt og du vet hva du evt gjorde feil.

Husk at du kan alltids gråte ut øynene dine ETTERPÅ!

Da kan det være at han ser deg i et annet lys enn "exen min som griner og vil ha meg tilbake". Kanskje det blir "den søte exen min som virkelig ser bra ut!".

Og det er vel litt bedre uansett om dere blir sammen igjen eller ikke?

Endret av LanaLane
Gjest svirre
Skrevet (endret)
Skrevet
jeg må bare få meg elv på beina igjen..hvis det går...

Det går, det tar bare tid. *nikker bestemt og formanende*

Gjest LanaLane
Skrevet
Det går, det tar bare tid. *nikker bestemt og formanende*

Jepp, synd men sant.

Jeg sier ikke at du er svak forresten, men kanskje du fremstår som det i hans øyne. Man er ikke svak fordi man savner noen så mye at man gråter :)

Gjest svirre
Skrevet (endret)
Skrevet
Men kanskje vi kan bli det...når det har gått lang nok tid..og han har fått ting på avstand...håper det ivertfall..

Men når den tid kommer, så vil du ikke ha ham som venn en gang, for da er du dritt lei hele fyren ;) .

Gjest svirre
Skrevet (endret)
Gjest svirre
Skrevet (endret)
Skrevet
huff..jeg klarer ikke slutte å gråte..magen vrir seg,føles ut som jeg vil kaste opp hele tiden..

Vil bare ha tilbake min kjære!han betyr så mye for meg..

Du er ikke alene. Jeg har det på samme måte for tiden.

Jeg tror de andre her har rett i at dersom vi klarer å fremstå som selvstendige, selvsikre jenter, så blir vi attraktive igjen. (Jeg føler meg hvertfall ikke attraktiv når jeg gråter hele tida og kranger om at han gir opp, ikke gir meg en sjanse osv)

Jeg tror vi må prøve å like oss selv og godta det vi har gjort. Når vi sakte men sikkert kommer oss videre, vil kanskje eksene våre se i vår retning igjen.

Lykke til Svirre :klemmer:

Gjest Gjest_vilde_*
Skrevet
huff..jeg klarer ikke slutte å gråte..magen vrir seg,føles ut som jeg vil kaste opp hele tiden..

Vil bare ha tilbake min kjære!han betyr så mye for meg..

Vi er to. Kanskje vi kan låne hverandres skulder og gråte litt?

:(

og nå begynte jeg å gråte igjen.

Gjest svirre
Skrevet (endret)
Gjest svirre
Skrevet (endret)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...