Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

hva er det vanlig at en 14åring veier( jente)

på 160cm !

Skrevet
hei!

hva er det vanlig at en 14åring veier( jente)

på 160cm !

Det er vanlig at en 14åring veier 50kg.

Skrevet

50-65 kg - alt etter kroppsbygning.

Skrevet

Jeg veide 40-43 kg som fjortenåring, smal beinbygning og tre cm minder enn 160

Gjest Gjest_Goji_*
Skrevet

Jeg bare kommer med et spørsmål her fordi jeg ikke gidder å lage en ny tråd. :)

Hva er vanlig vekt for gutter som er 14 år og 164cm? :3

Gjest Faerie
Skrevet

Det kommer helt an på kroppsbygning, tung/lett beinbygning osv. Det er helt umulig å svare på et sånt spørsmål.

Skrevet
Jeg veide 40-43 kg som fjortenåring, smal beinbygning og tre cm minder enn 160

Jeg veide 56 kilo som 14-åring. Var 161, ferdig utvokst og slank, men drev på med hest, jobbet litt med kyr og hadde fått en del muskler av denne grunn.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Jeg syns ikke man skal tenke for mye paa vekt naar man er i den alderen. Det som er rett vekt for en person er ikke noedvendigvis rett for en annen. Og mange er ikke ferdig utvokst heller.

Gjest Gjest_Goji_*
Skrevet

Jeg lurer på hva som er normal vekt for meg fordi jeg har slitt med sf, og derfor ser jeg så sinnsykt mager ut selvom jeg veier 46. (164cm høy, 14år)

Jeg lurer på hvor mye jeg liksom kan gå opp i vekt. :fnise:

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Jeg lurer på hva som er normal vekt for meg fordi jeg har slitt med sf, og derfor ser jeg så sinnsykt mager ut selvom jeg veier 46. (164cm høy, 14år)

Jeg lurer på hvor mye jeg liksom kan gå opp i vekt. :fnise:

Det boer du snakke med legen din om. Han/hun kan gi deg et skikkelig svar paa det. :)

Skrevet

Synes personlig at dette blir en litt feil tråd å ha her inne, at 14 åringer spør om slike ting er ikke noe bra tegn!

Det finnes ikke noe fasit på hva en 14 åring skal veie, alle er forskjellige bygget og dere bør heller vente til dere er ferdig utvokst før dere tenker i disse baner. Om det er veldig viktig å vite det så anbefaler jeg en tur til legen for å ta en sjekk om hva han/henne mener.

Skrevet

HERREGUD DA!

jeg blir så utrolig, utrolig, utrolig sint når mennesker svarer på noe slikt med å angi vekt.

forstår dere absolutt ingenting? forstår dere ikke hva som foregår av syke tanker oppi hodet til jenter og gutter med spiseforstyrrelser, og at de kan bli sykere av å lese de idiotiske svarene dere her inne gir?

forstår dere ikke at mennesker dør av spiseforstyrrelser?

unnskyld meg, men: hva feiler det gangsynet deres?

det er kun en fastlege som skal svare på dette, og følgelig følge opp denne personen tett slik at den personen kanskje kan få igjen livet sitt.

SKJERPINGS! :rope:

SKAM DERE

Skrevet

Min datter er 13 år og er 140 høy. Hun veier 35 kg.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Kjære gjest.

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies.

Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen

Bolledeig-mod.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...