Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #1 Del Skrevet 25. april 2009 Vil du spå meg? Hadde vært veldig takknemelig hvis du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IKKE LES DETTE! Skrevet 25. april 2009 #2 Del Skrevet 25. april 2009 Vil du spå meg? Hadde vært veldig takknemelig hvis du kan. Jeg SER at du er interessert i fremtiden.Innerst inne er du glad i mennesker,men du har sett mange vonde skjebner på din vei.Du vil oppleve både spennende og mindre spennende ting i livet,og vil møte mennesker også i fremtiden som vil fascinere deg.Noen vil skuffe deg,andre ikke.Du har tanker inni deg som bare du selv kjenner,men også sider ved deg som du ikke engang kjenner selv.Akkurat nå er du for tiden ekstra usikker,og trenger en trygghet du ikke helt kan definere. Ja,slikt VÅS kan vel alle servere deg.Jeg bare hakket ned denne parodien i full fart.Slik kan såkalte synske lure noen og enhver.Og særlig kvinner faller lett for dette.Men vet du at Bibelen advarer på det sterkeste mot slik spiritisme,som ikke er annet enn å søke kontakt med demonene.De lurer deg - du betaler.Og prisen kan være høy - på så mange måter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #3 Del Skrevet 25. april 2009 Min spådom er 100% riktig En dag vil du dø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #4 Del Skrevet 25. april 2009 Min spådom er 100% riktig En dag vil du dø Jeg syns dere burde være seriøse om dette. Dere vet jo ikke hvordan denne personen har det. Personen spør jo om å bli spådd. Nå kan jo ikke jeg spå da. Men hvis noen av dere kan det så hadde personen sikkert blitt veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #5 Del Skrevet 25. april 2009 Ja, jeg kan, men jeg må vite noe mer først. Hva er det du ønsker å vite, og hvilket stjernetegn er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #6 Del Skrevet 26. april 2009 Ja, jeg kan, men jeg må vite noe mer først. Hva er det du ønsker å vite, og hvilket stjernetegn er du? Jeg er Steinbukken. Jeg er rett og slett interresert i å vite alt. Framtid, nåtid, ja alt du greier. Er veldig takknemelig gor at du vil spå meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #7 Del Skrevet 26. april 2009 Ja, jeg kan, men jeg må vite noe mer først. Hva er det du ønsker å vite, og hvilket stjernetegn er du? Skulle du spå meg eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #8 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg kan spå deg Jeg spår i tarot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #9 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg kan spå deg Jeg spår i tarot. Ja takk. Det hadde vært gøy om du kunne :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #10 Del Skrevet 26. april 2009 Nå? Hva kom du frem til? Er så spent på hva svaret ble :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #11 Del Skrevet 26. april 2009 Skulle du spå meg eller ikke? Jeg kan i alle fall si en ting uten å spå... du er ikke verdens mest tålmodige person. Beklager at du syntes det tok for lang tid, men det er først nå jeg har hatt tid til å sette meg ned med dataen i dag, og så ikke svaret ditt før nå. Men nå har du fått et annet tilbud, og da trekker jeg meg tilbake. Håper du får det svaret du ønsker. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #12 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg kan i alle fall si en ting uten å spå... du er ikke verdens mest tålmodige person. Beklager at du syntes det tok for lang tid, men det er først nå jeg har hatt tid til å sette meg ned med dataen i dag, og så ikke svaret ditt før nå. Men nå har du fått et annet tilbud, og da trekker jeg meg tilbake. Håper du får det svaret du ønsker. Ha en fin kveld. Beklager, beklager, beklager Det var ikke meningen. Men du kam jo spå meg du også Må bare si beklager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest første "spådame" Skrevet 26. april 2009 #13 Del Skrevet 26. april 2009 Beklager, beklager, beklager Det var ikke meningen. Men du kam jo spå meg du også Må bare si beklager igjen Det er ingenting å beklage, jeg skjønner jo at du er spent og ivrig. Jeg kan prøve å se hva jeg kan finne ut... Men det inntrykket jeg sitter med akkurat nå, er itt om hva slags person du er... Jeg føler at du er en person med et stort og varmt hjerte! Du er flink til det du setter deg fore, jordnær, hardtarbeidende, realistisk og samvittighetsfull. Men du kan mest sannsynlig også være veldig sta, lie fleksibel, pessimistisk og materalistisk. Jeg kommer tilbake til deg litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest første "spådame" Skrevet 26. april 2009 #14 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg kan ikke si noe mer i dag, jeg får ikke opp noe som helst om deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #15 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg kan ikke si noe mer i dag, jeg får ikke opp noe som helst om deg... Men hvis jeg forteller litt om meg selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Første "spådame" Skrevet 26. april 2009 #16 Del Skrevet 26. april 2009 Men hvis jeg forteller litt om meg selv da? Det vil dessverre ikke hjelpe for min del... er jeg "blokkert", så er jeg "blokkert"... da får jeg ikke inntrykk i det hele tatt. Grunnen til at jeg ikke får noe om deg har ingenting med deg å gjøre. Det har med meg å gjøre. Det har skjedd en del ting i dag som opptar tankene mine, og som jeg ikke klarer å legge fra meg, og da klarer jeg ikke åpne opp nok til å "se". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå