Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har tatt mannen i utroskap- konkrete bevis, slik at det ikke var vits å benekte dette for han. Så er det HAN som er sint- på at jeg har snoket for å finne det ut(hadde mistanker kan du si) og for nærmest ha "drevet han " til dette. Ok, jeg er kanskje ikke verdens enkleste kone, men er det mulig?

Jeg blir ergelig på at han ikke tar ansvaret sitt her, og at han "frarøver" meg muligheten til å være den som er sint. Ikke tegn til noe anger.....

Dette hadde til og med foregått over tid, og med det samme jeg var i gang fikk jeg vite han hadde hatt en engangs greie med en annen tidligere også (aldri sex med noen, men klining/roting)

Hva gir dere meg? Noen som skjønner denne reaksjonsmåten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lørdagsgjest
Skrevet

FOR en frekk mann!

Nå vet vi ikke forhistorien til dette, men utroskap er utroskap.

Still opp for deg selv. Finner du deg i at noen som skal holde av deg behandler deg slik?

Svaret håper jeg blir nei, og da må du

-rett opp ryggen

-skyte opp haka

-tråkke ned å si ifra - si du ikke finner deg i dette.. si hadetbra..

-hadetbra; for en periode.. MInst!! For noen kan utroskap få forholdet på hell igjen.. for andre er det slutten.

Du må finne ut hva det er for deg.. og i mellomtiden er det minst du skal forvente av han ANGER.

Og du; jeg hadde en gang et forhold, med en som hadde hatt et forhold til noen andre også (altså ikke første gang utro..). :snurt: Vi var enige i å holde hardnakket på at det ikke var sex m i bildet - selv om vi krysset streken et par ganger.

Hva får deg egentlig til å tro på det? Jeg er skeptisk til at det bare var "se"...

Lykke til - kan du trenge..

Klem :klemmer:

Skrevet
FOR en frekk mann!

Nå vet vi ikke forhistorien til dette, men utroskap er utroskap.

Still opp for deg selv. Finner du deg i at noen som skal holde av deg behandler deg slik?

Svaret håper jeg blir nei, og da må du

-rett opp ryggen

-skyte opp haka

-tråkke ned å si ifra - si du ikke finner deg i dette.. si hadetbra..

-hadetbra; for en periode.. MInst!! For noen kan utroskap få forholdet på hell igjen.. for andre er det slutten.

Du må finne ut hva det er for deg.. og i mellomtiden er det minst du skal forvente av han ANGER.

Og du; jeg hadde en gang et forhold, med en som hadde hatt et forhold til noen andre også (altså ikke første gang utro..). :snurt: Vi var enige i å holde hardnakket på at det ikke var sex m i bildet - selv om vi krysset streken et par ganger.

Hva får deg egentlig til å tro på det? Jeg er skeptisk til at det bare var "se"...

Lykke til - kan du trenge..

Klem :klemmer:

Skrevet

Takk skal du ha. Nei egentlig er det likegyldig om det var sex på den eller den måten i bildet og: han har løyet for meg, sveket meg, og angrer ikke engang..... Hva er det for slags type jeg har bodd sammen med?

Til orientering: vi er ikke sammen nå lenger

Skrevet

Dette er helt utrolig. FOR en mann. Jeg har forståelse for at et utroskap kan skje. Men han er tatt på fersken og angrer ikke!! Han viser heller ikke respekt for deg og din reaksjon i det hele. Det er det minste han kunne gjort. Flott at du har klart å bryte, om ikke i det minste for en periode. Han fortjener å svi så det kjennes.

Lykke til :klemmer:

Skrevet

feige gubbe - som ikke en gang kan stå for det han gjør!

uasnett om ekteskapet ikke er bra..

Skrevet
feige gubbe - som ikke en gang kan stå for det han gjør!

uasnett om ekteskapet ikke er bra..

Jeg er så glad at det er fler enn meg som reagerer på hans oppførsel her.. Håper han angrer bittert en vakker dag

Skrevet

Vel, det er noe som heter at "angrep er det beste forsvar" vettu, og når han har tråkka så til de grader i salaten og ikke har noen gode argumenter å komme med, så angriper han deg isteden.

Gjest Gjest_lina_*
Skrevet
Har tatt mannen i utroskap- konkrete bevis, slik at det ikke var vits å benekte dette for han. Så er det HAN som er sint- på at jeg har snoket for å finne det ut(hadde mistanker kan du si) og for nærmest ha "drevet han " til dette. Ok, jeg er kanskje ikke verdens enkleste kone, men er det mulig?

Jeg blir ergelig på at han ikke tar ansvaret sitt her, og at han "frarøver" meg muligheten til å være den som er sint. Ikke tegn til noe anger.....

Dette hadde til og med foregått over tid, og med det samme jeg var i gang fikk jeg vite han hadde hatt en engangs greie med en annen tidligere også (aldri sex med noen, men klining/roting)

Gjest Gjest_lina_*
Skrevet

:gjeiper:

Det er gjerne sånn med mennesker som velger å være utro, eller mennesker som farer med løgn. I det øyeblikket de blir konfrontrert med sine "gjøremål", så blir de sinna, og prøver å vri det til at det er andres "feil".

Historien er gjerne også slik at det var den andre personen som får skylden, og som ikke ga seg...og maste så fælt, så stakkaren ikke kunne gjøre annet enn å la seg forføre.

For noen år siden var jeg sammen med en slik mann. Jeg tok han på fersken i en løgn, og utroskap.

Jeg hadde hatt misstanke lenge, og hadde forberedt meg på å gå fra han med en gang jeg visste sikkert hva som skjedde. Det som er så snodig er at han selv var dundrende sjalu....!!!

Så når jeg tok det opp med han, så nevnte jeg ikke mine mistanker om utroskap.

Jeg spurte han om han var intresert i et åpent forhold.. noe han absolutt ikke var. Da fortalte jeg han at jeg hadde lyst til å ha sex med andre, og at jeg ville fortelle det til han først, ettersom vi bestandige var "ærlige" med hverandre, og ettersom han allerede hadde hatt sex andre steder....noe han benektet selvfølgelig...( enn om noe blek om nebbet, og sjokkert) Ikke gi næring til utro kjærester, kast dem på dør!!

Jeg gikk fra han den dagen.....

Og det er 8 år siden nå. Møtte verdens deiligste mann etter det, og priser meg lykkelig for at jeg gikk ut med "søpla" tidsnok til at jeg fikk møtt drømme prinsen

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Hvis du ikke er sammen med mannen lenger forstår jeg verken tittelen på tråden din eller din fortsatte tværing på at dette har skjedd. Gå videre i livet ditt, han kommer ikke til å endre seg eller falle på sine knær og be om tilgivelse. Kan være mange grunner til det - f.eks. at dere har ulikt syn på hva et forhold skal være, hva som er utroskap osv. Forskjeller som vil gjøre et fortsatt samliv mellom dere umulig.

Skrevet

Det er gjerne sånn med mennesker som velger å være utro, eller mennesker som farer med løgn. I det øyeblikket de blir konfrontrert med sine "gjøremål", så blir de sinna, og prøver å vri det til at det er andres "feil".

Historien er gjerne også slik at det var den andre personen som får skylden, og som ikke ga seg...og maste så fælt, så stakkaren ikke kunne gjøre annet enn å la seg forføre.

For noen år siden var jeg sammen med en slik mann. Jeg tok han på fersken i en løgn, og utroskap.

Jeg hadde hatt misstanke lenge, og hadde forberedt meg på å gå fra han med en gang jeg visste sikkert hva som skjedde. Det som er så snodig er at han selv var dundrende sjalu....!!!

Så når jeg tok det opp med han, så nevnte jeg ikke mine mistanker om utroskap.

Jeg spurte han om han var intresert i et åpent forhold.. noe han absolutt ikke var. Da fortalte jeg han at jeg hadde lyst til å ha sex med andre, og at jeg ville fortelle det til han først, ettersom vi bestandige var "ærlige" med hverandre, og ettersom han allerede hadde hatt sex andre steder....noe han benektet selvfølgelig...( enn om noe blek om nebbet, og sjokkert) Ikke gi næring til utro kjærester, kast dem på dør!!

Jeg gikk fra han den dagen.....

Og det er 8 år siden nå. Møtte verdens deiligste mann etter det, og priser meg lykkelig for at jeg gikk ut med "søpla" tidsnok til at jeg fikk møtt drømme prinsen

Så godt å høre at det venter et annet liv på meg. Er jo, snodig nok, fortsatt veldig glad i denne mannen (veldig kort tid siden brudd) men hodet mitt sier at jeg må bort så fort som mulig

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...