k1kk1 Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hei Jeg kunne vært interessert i alt hjemmelaget til både hud, hår, negler, ansikt og andre ting. Tenker ikke på mat å spise, men enkle ting du kan lage hjemme, sånn som ansiktsmasker, hårkur o.l. Bare skriv det du har funnet hjelper og sånn, men skriv helst ikke inn ting du ikke selv har prøvd=)
Gjest m Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Hei Jeg kunne vært interessert i alt hjemmelaget til både hud, hår, negler, ansikt og andre ting. Tenker ikke på mat å spise, men enkle ting du kan lage hjemme, sånn som ansiktsmasker, hårkur o.l. Bare skriv det du har funnet hjelper og sånn, men skriv helst ikke inn ting du ikke selv har prøvd=) Olivenolje blandet med litt sukker blir en god skrubb til feks hender
En som vet Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Husker jeg blandet tørrgjer med vann og smurte på ansiktet en gang. Det skulle funke mot kviser, og det gjorde det faktisk også! Men lukter ikke spesielt godt...
The Kitten Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har prøvd å ta egg i håret. Det lukter ikke godt, men jeg synes håret ble blankere av det.
Gjest Gjest_milja_* Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Hei Jeg kunne vært interessert i alt hjemmelaget til både hud, hår, negler, ansikt og andre ting. Tenker ikke på mat å spise, men enkle ting du kan lage hjemme, sånn som ansiktsmasker, hårkur o.l. Bare skriv det du har funnet hjelper og sånn, men skriv helst ikke inn ting du ikke selv har prøvd=) avkjølt rooibos-te, kamille-te og ringblomst-te kan funke fint som toner. Rooibos inneholder masse antioksidanter, kamille og ringblomst virker beroligende og hjelper på sårheling. Hvis du har veldig tørr hud er det mulig disse ansiktsvannene blir for sammentrekkende (de har nemlig den effekten også).
Gjest :) Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Sukker og knuste havregryn, bladet i en god olje, skal fungere godt som skrubb/eksfolierende. Agurksaft eller sterk rød te som toner. Agurksaft blandet med fet melk (fetere enn lettmelk) til ansiktsrens. Alle desse har en holdbarhetstid på ca. 3 dager i kjøleskap. Det var det jeg kom på i farten:) (Kan også nevne at det var først i etterkrigstiden av komersielle produkter ble vanlig. Før det brukte man det man fant i kjøkkenet:))
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Egg i håret, blir blankt (har prøvd) Salt i fet krem som skrubb (brukes før dusj), du får myk og ferdig "fuktet" hud.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Knuste Aspirin-tabletter blandet med vann og/eller aleo vera, honning, yogurt.. Må være aspirin, ikke paracet
Gjest Christabelle Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Knuste Aspirin-tabletter blandet med vann og/eller aleo vera, honning, yogurt.. Må være aspirin, ikke paracet Dette er mot kviser, og må ikke påføres i hele ansiktet. Spot-behandling mao.
Avalon Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Jeg bruker av og til havsalt ublandet som skrubb, funker fantastisk, men hvis man synes at det blir for grovt kan man bruke vanlig "bordsalt" også
The Kitten Skrevet 14. mai 2009 #11 Skrevet 14. mai 2009 Olivenolje blandet med litt sukker blir en god skrubb til feks hender Jeg prøvde det i dag. Hendene mine ble silkemyke, så
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #12 Skrevet 14. mai 2009 Dette er mot kviser, og må ikke påføres i hele ansiktet. Spot-behandling mao. Feil. På makeupalley er det 1678 anmeldelser av masken og ratingen er 4,2 av 5. Alle de som skriver der bruker det som et maske.
Avalon Skrevet 14. mai 2009 #13 Skrevet 14. mai 2009 For noen dager siden leste jeg her på kg at bakepulver blandet med shampo skal fjerne alle styling rester. Jeg testet dette idag, hadde nok ikke noe særlig styling rester i håret da, men håret ble mykt, blankt, lett, fluffy og lett og ha med å gjøre! Så det er iallefall å anbefale
Gjest mtmadde Skrevet 11. oktober 2009 #14 Skrevet 11. oktober 2009 hei! jeg har nå prøvd ut noen av tipsene som dere andre har tipset: ) jeg har da prøvd ut advoqado masken og oliven olje med sukker på hendene; ) jeg syntes at begge var helt nydelige!! hendene mine bled utrolig myke og forfriskene og annsikte fikk mindre uren hud og fin glød ! det er utrolig bra resultat på så kort tid og så lite og gjøre! jeg ambefaler begge STERKT!!!
Gjest Raptuza Skrevet 12. oktober 2009 #15 Skrevet 12. oktober 2009 Gni inn hendene med kaffigruten etter du har trakta, voila, bløte og fuktmetta hender...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå