Gjest Gjest_Vårin_* Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Kjenner du det krible? Her koker det!
Ethereal Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Her koker det snart over hvis det ikke skjer noe snart!!
~banshee Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Ja. Soool og godt humør, masse energi men ingen å bruke den på :gjeiper:
Gjest gjest-jente Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Noe så til de grader også !!!! ha ha Men nå blir det så mange pene gutter å se på i tiden som kommer, gleder meg masse! Er noe som skjer om våren/sommeren altså Og kanskje det blir mer enn bare titting også hvis man er heldig og finner en bra kar.... hi hi
Gjest LanaLane Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Veldig! Men merker alle andre er det også... Gikk hånd i hånd med samboeren min i dag og gikk forbi noen jenter. Hørte "mmmm" og så den ene jenta blunke til kjæresten min. Han skvatt litt og jeg ble litt satt ut. Greit nok av man er vårkåt, men hold dere unna typen min! Har fått de første slibrige kommentarene fra mannfolk på gata i dag og, av typen "I'd like some of that!". Hurra for våren!
Gjest gjest-jente Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Vårkåt? Tjæ.. Like kåt hele året Hi hi sant nok !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå