Gjest Russ09 Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Til dere som har vært russ før: Hva angrer du på at du IKKE gjorde i russetida? Slik at vi Russ 09 og fremtidig russ slipper å gjøre de samme "feilene"
Gjest Faerie Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Er det nå jeg skal være skikkelig kjip og proklamere at det jeg angrer mest på er at jeg tok for lettvint på skolearbeidet i russetiden?
Hinata Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 At jeg var altfor sliten til å orke og feste hardt de siste dagene..
Siiw Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 At jeg hadde så utrolig mye lekser!!!!!!!!!!! og drakk liiite så drikk!
Ms.Blaise Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 At jeg var altfor sliten til å orke og feste hardt de siste dagene.. Amen! Og at jeg var så sliten (les; kvalm av for masse hjemmelaget vin) siste dag at jeg dro hjem til kjæresten å sovna der 2 timer FØR russetoget skulle begynne. Så jeg sov 17mai jeg
Gjest Wind Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 (endret) Angrer på at jeg drakk så mye natt til første mai at jeg ikke greide lukten av øl før den 16., og etter det har jeg kun fått det ned en gang. Angrer derfor IKKE på at jeg festet for mye ... tvert imot. Endret 26. april 2009 av Wind
Anglofil Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Jeg angrer på at jeg i det hele tatt gadd å kjøpe russeutstyr. Bortkasta penger. Mvh Yvonne
Gjest LanaLane Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Jeg angrer på at jeg døgna natt til 17.mai. Var så trøtt at vi dro rett hjem etter russetoget istedet for å nyte dagen. Jeg hadde litt for mye å gjøre i russetida, tentamen, utenlandstur (i sammeheng med hobbyen min), jobb, men i ettertid ser jeg at det var sunt for meg. Men jeg nøt hver dag ellers, hadde det gøy med vennene mine og holdt meg til 1 russeflørt gjennom hele russetida(selv om han forsvant med en gang den var over ) Gjorde ingenting jeg angrer på selv om dette var skandaleåret 2004 da Rocco prøvde å komme i buksa på alle oss Trondheimsruss, jeg ble kjent med masse nye folk og koste meg. MEN! Et godt råd til russ-09. Spis sunt! Jeg gikk med konstant tung og oppblåst mage de siste dagene fordi vi bare spiste junk. Var absolutt ikke gøy. Er det en ting jeg kunne ha gjort om igjen, er det at jeg skulle ha spist mer sunt og variert slik at jeg slapp å ha magepine 15.,16. og 17.mai.
Minttu Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Var russ i 08 og 09, og angrer vel bare for at jeg ikke gjorde nok russekrav ;D men nå driter jeg jo litt i det og så da.
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Gjorde svært lite russegreier i russetida. Angrer ikke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå