Gå til innhold

Finner ikke undertøy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har en stroppeløs kjole og er ute etter noe fint undertøy å ha under. Har sett for meg et korsett el.l. Men ikke med "ordentlige" spiler som er av stål, så da heter det kanskje noe annet?

Jeg har vært på bl.annet La Lina og fant ikke det jeg var ute etter, og nå begynner jeg å bli bekymret for at jeg ikke skal finne noe :(

Ser for meg noe i denne stilen: Korsett

Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Bor i Oslo-området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, nå kom bildet opp på innlegget over korsettså det regner jeg med blir fjernet. Prøver en siste gang..

Skrevet

Hei

Jeg har samme problem. Var på la lina i går og de hadde ikke det jeg var ute etter. Var i omtrent alle undertøysbutikker i oslo. :sukk:

Jeg tror jeg kommer til å bestille korsette fra Vollers, der har de korsett som minsker midjen opp til 7 cm om man ønsker og "løfter" brystene. Jeg har ikke så store å jeg trenger det.

På Vollers sin side står det beskrevet hvordan du finner ut hvilden størrelse man skal ha, husk å velge mindre cm enn det du har for å få en smalere midje.

Jeg har ikke bestilt enda, men regner med å gjøre det neste uke. :)

Gi meg gjerne beskjed om du finner en butikk der man kan prøve de før man kjøper de. Har hørt at det skal finnes en korsett butikk i Oslo ( ikke Rita`s korsett butikk, de har nesten ikke korsett, mer pynte) som har stort utvalg, men finner ikke ut hva den heter eller hvor den er..... :(

Lykke til!

Skrevet
Hei

Jeg har samme problem. Var på la lina i går og de hadde ikke det jeg var ute etter. Var i omtrent alle undertøysbutikker i oslo. :sukk:

Jeg tror jeg kommer til å bestille korsette fra Vollers, der har de korsett som minsker midjen opp til 7 cm om man ønsker og "løfter" brystene. Jeg har ikke så store å jeg trenger det.

På Vollers sin side står det beskrevet hvordan du finner ut hvilden størrelse man skal ha, husk å velge mindre cm enn det du har for å få en smalere midje.

Jeg har ikke bestilt enda, men regner med å gjøre det neste uke. :)

Gi meg gjerne beskjed om du finner en butikk der man kan prøve de før man kjøper de. Har hørt at det skal finnes en korsett butikk i Oslo ( ikke Rita`s korsett butikk, de har nesten ikke korsett, mer pynte) som har stort utvalg, men finner ikke ut hva den heter eller hvor den er..... :(

Lykke til!

Har du sjekket CHANGE på Oslo City? De har mye fint, og jeg kjøpte mitt undertøy der til stroppeløs kjole:)

Skrevet
Har du sjekket CHANGE på Oslo City? De har mye fint, og jeg kjøpte mitt undertøy der til stroppeløs kjole:)

Hva ligger prisene på der ca?

Har de mye hvitt undertøy (korsett, torsolette, stroppeløse bh'er)?

Skrevet

Jeg har vert der og. Fant en fin, men ikke helt det jeg leter etter. Fin bryllups dagbok forresten :) mye annet nydelig undertøy!

Skrevet
Hva ligger prisene på der ca?

Har de mye hvitt undertøy (korsett, torsolette, stroppeløse bh'er)?

Jeg betalte 839 kr for min torsolette som hadde stropper som man kan ta av. Satt som et skudd! Men prisene varierer veldig. Kjøpte enda en BH der i forrige uke, og den betalte jeg 290 kr for. Mitt undertøy var Ivory/cremefarget.

Skrevet

Jeg var i brudesalong å kjøpte korsett, ligner veldig på det du viste. Tror det var av merke forever young. Kostet 1100. Men var verdt det. Fikk tilpasset det helt etter kroppen :D

Skrevet

Jeg ser på nett at Triumph har mye fint, så kommer til å dra innom butikken deres på Majorstua, i tillegg til Change-butikken på Majorstuahuset :)

Satser på å finne noe der!

Svipper vel innom La Senza også siden det liger i nærheten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...