Gå til innhold

Brudebutikk i Sandefjord!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal snart ut å kikke etter brudekjoler, og kurer derfor på om noen her inne har erfaringer med brudebutikkene i Sandefjord. Jeg har hørt at det skal være billig der...........

Skrevet

Hvis det er brudesalongen Fru Larsen du mener, så vil du garantert få god service, og kjole til en billig penge i forhold til hva du får andre steder i landet. Jeg vet at de heller tjener litt mindre på kjolene sine slik at du og jeg skal være fornøyde. Ring dit å snakk med ei dame som heter Liv, hun er kjempekoslig. Velger du denne salongen kan jeg garantere deg at du ikke vil bli misfornøyd ihvertfall12

Skrevet

Jeg vil også anbefale den salongen. Har kjøpt hele "outfiten" min der (kjole, slør og sko) og min tilkommende har leid hele sitt utstyr der. De er skikkelig koselige og flinke, har bra utvalg og lave priser.

Skrevet

Kan jeg spørre om hva prisene ligger på her?12

Skrevet

Kjole kjøp: alt fra rundt 1500, og opp til ca 13. 000 for den dyreste.

Kjole leie: alt fra 1500 til ca 7000.

Snitt prisen på utleie kjole ligger på ca 4000.

Jeg vet at i dennne butikken så selger de kjolene billig i forhold til andre steder, tror jeg fant ut at de lå ca et par tusen på de fleste da kikket etter kjolen min. Dessuten er det knall bra service der. Du blir garantert ikke skuffet hvis du reiser dit. Rart du ikke tok turen dit igår, når du var på brudekjole jakt.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...