cypress Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hvilket merke er best: Lancome Christian Dior Guerlain Chanel Bobbi Brown Ser de skal ha gratis sminking på Estetique nemlig, og da må man velge hvilket av disse merkene man vil bli sminket med! Eller er de mer eller mindre likeverdige?? Jeg har brukt noen produkter fra noen av merkene tidligere, mens syns ikke jeg har godt nok sammenligningsgrunnlag. Så da blir det vanskelig å velge..
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg bruker generelt ulike merker på ulike produkter (ett merke på maskara, et annet på lipgloss osv), men siden Chanel både har god foundation og god øyenskygge ville jeg definitivt gått for Chanel.
desert_rose Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Guerlain definitivt. De har nydelig sminke !
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Chanel! Hvorfor? Jo, fordi jeg har solpudder, rouge og foundation fra Chanel jeg er kjempefornøyd med.
Hilde Christina Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Bobbi Brown eller Chanel. De er de eneste merkene som ikke tester på dyr og de er gode også
FangeLiv Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Chanel har jeg best erfaring med, og ville valgt den.
henine Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 Lancome Jeg har aldri prøvd noen av de andre merkene.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #11 Skrevet 27. april 2009 Bobbi Brown, Chanel eller Dior. Men jeg ville sett an hvilke farger de har i sommerkolleksjonen, for det er sikkert disse de vil bruke. Noen ganger er det superfine farger, andre ganger tiltaler de meg ikke i det hele tatt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå