Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med ett nytt program og trenger inputs på hva slags musikk folket vil ha! Gjerne noe med litt tempo og masse trøkk!

Klem fra instruktør :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker

på spinning. Jeg hater slik musikk til vanlig, men til spinninga er dette en av de sangene jeg presser meg mest på!
Skrevet

Synes ikke alt må være høy tempo og, av og til må man ha litt gode bakker. Synes den der er akkurat passe for en sånn lettere/mellomtung bakke. Beina blir bra slitne, ja ;)

Skrevet

Flo Rida - Available.

Liker å spinne til den:)

Skrevet

Bak et halleluja - Kaizers orchestra

Helt glimrende som sistesang - stå på refrengene ogt kjør på - garantert makspuls :)

Skrevet

flott!

mere!mere!

Skrevet

Hei, har selv vært instruktør i mange år (trengte litt pause nå) og er det en gruppe jeg alltid fikk super tilbakemelding på (da fra kunder i alle aldre og både av menn og kvinner) var Ramstein. Det er musikk med skikkelig trøkk i og spiller du en av "kjenningssangene" som Du Hast feks. så har de fleste hørt sangen og tar skikkelig i!

Viktig å ha sanger på timene som alle kan like, noe for enhver, noe nytt, noe gammelt, rock og pop osv. Da kommer kundene garantert igjen!! Også veldig viktig at sangene inspirerer deg, det merker kundene, liker du ikke musikken selv så forsvinner litt av gnisten din og det flyter over på kundene=) Bare litt ekstra tips..

Skrevet

Skulle faktisk akkurat til å foreslå Rammstein! :fnise:

Skrevet
Skulle faktisk akkurat til å foreslå Rammstein! :fnise:

Skjønner jeg godt, for det er sabla god treningsmusikk :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...