Bardot Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Jeg kjøpte en vare på ebay og betalte for den. Jeg har blitt trukket fra kontoen, så jeg er 100% sikker på at jeg har betalt. Så får jeg en mail fra ebay om at den er fjernet, men at jeg kan legge inn et bud ved senere anledning dersom den blir lagt ut igjen. Og så har jeg ikke fått tilbake pengene for den. Den er helt fjernet inne på my ebay også.. Så regner ikke med at den dukker opp på døra heller. Har også forsøkt å sende melding til selgeren, men får ikke noe svar. Noen som har vært i lignende situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 http://pages.ebay.co.uk/help/policies/sell...erformance.html
Eske Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg var i lignende situasjon, hadde kjøpt noe, betalt og fikk samme melding som deg, TS. Jeg var helt fortvilet og temmelig stresset da jeg skreiv for harde livet til selgeren. Han fortalte at jeg bare måtte ta det med ro, han hadde fått problemer med Ebay men produktet jeg hadde bestilt var sendt og på tur, så jeg måtte bare ta det rolig og vente på Posten. Jeg var selvfølgelig skeptisk til dette, at selgeren har fått problemer med Ebay høres ikke lovende ut, men jeg fulgte nøye med på sporingsnummeret jeg hadde fått og pakken ble sørnmeg sendt den, og litt senere fikk jeg pakken min i Posten! MEN: Siden du ikke får tak i selger (eller har han gitt lyd fra seg nå?) kan du kontakte Ebay for å få oppgitt hans private mail-adresse for å få kontakt, og om han enda ikke gir lyd fra seg ville jeg trukket betalingen fra Paypal, det kan du faktisk gjøre helt til det har gått 45 dager fra betalingen
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg kjøpte en vare på ebay og betalte for den. Jeg har blitt trukket fra kontoen, så jeg er 100% sikker på at jeg har betalt. Så får jeg en mail fra ebay om at den er fjernet, men at jeg kan legge inn et bud ved senere anledning dersom den blir lagt ut igjen. Og så har jeg ikke fått tilbake pengene for den. Den er helt fjernet inne på my ebay også.. Så regner ikke med at den dukker opp på døra heller. Har også forsøkt å sende melding til selgeren, men får ikke noe svar. Noen som har vært i lignende situasjon? Kontakt Ebay's live help hvis du er helt sikker på at pengene ikke er tilbake på paypal kontoen din.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Har du betalt med Pay Pal, så gå gjennom dem før selgeren rekker å tømme kontoen sin og forsvinne. Ebay pleier bare å tvinne tomler, så jeg ville ikke ha forventet for mye av dem. https://www.paypal.com/no/cgi-bin/helpscr?c...-center-outside Bjørnar
desperate Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Du kan lage en "sak" på det på Resolve a problem. Hvis du har betalt med Paypal skal det ikke være noe problem å få igjen pengene, men jeg har uansett inntrykk av at selgeren blir litt mer ivrig på å være behjelpelig når du lager en sak om det via eBay.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #7 Skrevet 18. desember 2017 hva om man har " signed in as a guest" får ikke logget meg inn for å fylle ut en klage hos ebay...? Anonymkode: 5bfa0...d14
Gjest PaN Skrevet 18. desember 2017 #8 Skrevet 18. desember 2017 Håper du får løst problemet ditt ts, men Ebay er jo Finn.no i en større skala så svindlerne har jo naturligvis også et større rom å svindle i. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå