Gå til innhold

Hva er tegn på at mannen liker kvinnen?

Anbefalte innlegg

Gjest Jennifer 39
Skrevet

Vet dere om noen tegn som viser at (voksne) menn liker en kvinne?

Hva er forskjellen på elskerinne / kjæreste?

Om en mann treffer en kvinne av og til og de kanskje utvikler en relasjon - hvordan vite underveis om han liker henne som en "kvinne som kommer og er gjest her av og til", eller som "den kvinnen kunen jeg tenke meg å bli mye bedre kjent med og har henne som potensielt koneemne"?

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet

Han liker henne om han kommer med kjærlighetserklæringer også ETTER han har fått sex. Jo, det er sant.

Skrevet

Når han spørs om du har noen klær som skal vaskes, DA er det seriøst. :)

Skrevet

Han liker henne om han kommer med kjærlighetserklæringer også ETTER han har fått sex. Jo, det er sant.

Men: det er jo ikke alle menn som sier slikt? Verken før eller etter sex?

Noen menn liker å drøfte nyhetsbildet/jobb/bransjer/saker som skjer i samfunnet/kritikk av norske journalisters dekning, hva som egentlig skjedde osv.

Den mannen jeg treffer lager mat til meg når vi treffes hos ham og vi er av og til på kino. Vi er i bli bedre kjent-fasen. Han sier i grunnen ikke noe særlig om mitt utseende eller gir komplimenter unntatt i ting jeg gjør (jobbmessig hjelp og råd). Men han vil gjerne ha sex med meg.

Kanskje han ikke synes jeg er pen eller fin, han vil bare ha sex.

Skrevet
Når han spørs om du har noen klær som skal vaskes, DA er det seriøst. :)

Bor jo ikke sammen med mannen, men er på besøk hos ham av og til. Da spør han vel ikke om sånt.

Skrevet

Om en mann treffer en kvinne av og til og de kanskje utvikler en relasjon - hvordan vite underveis om han liker henne som en "kvinne som kommer og er gjest her av og til", eller som "den kvinnen kunen jeg tenke meg å bli mye bedre kjent med og har henne som potensielt koneemne"?

Hvor ofte ønsker han å møte henne? Er det tre dager i uka eller mer, så lukter det ekteskap, er det 1 gang i uka eller mindre, så ønsker han kanskje å være elsker eller pulevenn. Hvis det begynner smått men utvikler seg, så utvikler det seg. Hvis det derimot trappes ned, så er det neppe ekteskap i sikte.

Du kan jo spørre rett ut også. Et direkte spørsmål kan ofte gi mer presist svar enn de mest utspekulerte spekulasjoner.

Du kan også kjenne litt på hans trivselsnivå. Hvis han er lykkelig med deg, så er det ett godt tegn. Hvis han slapper av med deg , så er det ett godt tegn. Hvis han ikke klarer å holde hendene unna deg, så er han sterkt tiltrukket.

Skrevet
Hvor ofte ønsker han å møte henne? Er det tre dager i uka eller mer, så lukter det ekteskap, er det 1 gang i uka eller mindre, så ønsker han kanskje å være elsker eller pulevenn. Hvis det begynner smått men utvikler seg, så utvikler det seg. Hvis det derimot trappes ned, så er det neppe ekteskap i sikte.

Du kan jo spørre rett ut også. Et direkte spørsmål kan ofte gi mer presist svar enn de mest utspekulerte spekulasjoner.

Du kan også kjenne litt på hans trivselsnivå. Hvis han er lykkelig med deg, så er det ett godt tegn. Hvis han slapper av med deg , så er det ett godt tegn. Hvis han ikke klarer å holde hendene unna deg, så er han sterkt tiltrukket.

Hm. Jeg vil nok si 1 gang i uken eller mindre. Av og til kan det gå flere uker.

Det skal sies at begge har nok i livene sine. Han er nyskilt. Hun er single. Jeg vil si at det har begynt smått. Kanskje det kan utvikle seg, kanskje ikke. Men hvordan skal en få vite det?

Jeg vet ikke om han er lykkelig med meg når vi er sammen. Men jeg tror det, og at han slapper av. Han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra, og vil at jeg skal slappe mer av, av og til.

Han klarer veldig fint å holde hendene unna meg når jeg kommer på besøk og vi skal prate litt/spise/. Men når det nærmer seg slutten av kvelden er begge klar for noe annet og da klarer han ikke å holde hendene unna. Men det kunne jo ha vært tilfelle for enhver kvinne som hadde vært der.

Skrevet

Bra tråd dette her. Vis en mann liker ei kvinne/dame så liker han å gi komplimenter, vil helst være sammen stort sett når det er en mulighet for det. Liker å sitte å prate eller bare være. Men vis en mann blir litt avist så er det noe som blir ødelagt eller han mister interessen ganske så fort.

Hvordan vil en kvinne at det skal være? Så at hun føler seg trygg på at hun blir likt?

Kan snu litt på spørsmålet, hva er et godt tegn på at dere liker mannen?

Skrevet

Hva sier man da?

Skrevet
Kan snu litt på spørsmålet, hva er et godt tegn på at dere liker mannen?

- Gir klemmer

- Tar på ham

- Vil holde ham i hånden på uteturer

- Tar ham med i langtidsplanlegging: tur, reise, utflukt, opplevelser...lurer på om han vil bli med

- Hun ser på ham som en potensiell god far og familiemann når hun lar ham komme i seg uten prevensjon...

Skrevet

Hva da kjærlighetserklæringer? Eksempler?

Skrevet

Man skulle tro en så voksen kvinne ville visst hvordan man kommuniserer med andre voksne.

1. Liker du meg?

2. Syns du jeg er attraktiv/sexy/vakker?

3. Hva foregår mllom oss?

4. Er dette kun sex?

5. Holder vi på å forelske oss?

6. Hvor går vi videre herfra?

Skrevet
Man skulle tro en så voksen kvinne ville visst hvordan man kommuniserer med andre voksne.

1. Liker du meg?

4. Er dette kun sex?

Det skulle man tro ja...men alle er ikke så direkt eog åpne om slike ting (uansett alder).

Gjest Gjest_Laura_*
Skrevet

1. Liker du meg?

4. Er dette kun sex?

Om man stiller slike spørsmål neste gang man møter ham - vil han ikke da (som mange menn) føle seg fanget eller ovenpå, fordi kvinnen uttrykker usikkerhet? Da har han overtaket liksom?

En mann ser på slike spørsmål som "masete"?

Skrevet

Tror jeg ville spurt rett ut; Hvordan ser du for deg oss to videre?

Skrevet
Tror jeg ville spurt rett ut; Hvordan ser du for deg oss to videre?

Da er vel standardsvaret til mange menn "vi har det vel bra som vi har det, og jeg kan ikke si noe om framtiden, jeg lever i nået. Tiden vil vise osv."

Skrevet

De bryr seg når de svarer på sms'er og ringer! Og at de vil langtidsplanlegge med deg.

Skrevet
De bryr seg når de svarer på sms'er og ringer! Og at de vil langtidsplanlegge med deg.

Bra svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...