InaMina Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg tenkte jeg skulle kjøpe ett underskjørt på ebay, har sett på dette . Går det evt ann å ta av en ring dersom det blir "for" fyldig? Edit for å nevne at jeg skal ha denne kjolen, dersom noen har noen erfaringer med valg av underskjørt. Endret 25. april 2009 av InaMina
leirbål Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Ja, du kan ta av en ring, og du kan stille den inn og ut som du ønsker.
thumbalina Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Jeg hadde veldig samme type kjole som deg - og hadde ringløse skjørt. Fungerte fint det. "puffet" de bare opp til den størrelsen jeg ville ha det så gikk det fint det. Husk å sjekke om stoffet gnager...... jeg gikk med knee-highs og fikk bittesmå blemmer på bena der stoffet hadde gått mot huden.. anbefaler hele strømpebukser i så fall!
InaMina Skrevet 25. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2009 (endret) Uten ringer? Hmm, det må jeg sjekke ut. Trodde liksom det var bare med ringer som "gjaldt" jeg, men takk for tips. Oj, det hadde jeg ikke tenkt på, jeg hadde ikke tenkt å ha hverken strømpebukse eller strømper jeg. Hvis det viser seg å gnage kan jeg evt ha ett vanlig silkeunderskjørt helt innerst. Endret 25. april 2009 av InaMina
Arwen Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Jeg hadde også underskjørt uten ringer, synes det ser mest naturlig ut siden man ofte kan se ringene når bruden sitter har sett det på bilder og valgte derfor uten ringer.
Neytiri Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Uten ringer? Hmm, det må jeg sjekke ut. Trodde liksom det var bare med ringer som "gjaldt" jeg, men takk for tips. Oj, det hadde jeg ikke tenkt på, jeg hadde ikke tenkt å ha hverken strømpebukse eller strømper jeg. Hvis det viser seg å gnage kan jeg evt ha ett vanlig silkeunderskjørt helt innerst. Min skredder anbefalte på det sterkeste med ringer...grunnen var at du går bedre...altså at stoffet ikke går mellom beina og sånn!!! Eg har en kjole som kanskje er et hakke trangere over hoftene en det du har og eg har en ring nederst med 2 lag tyll.....det syns eg var mer en nok....så lurer på om det holder med 2 ringer til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå