Gå til innhold

Bør jeg slutte å kjøpe horer?

Gjest SingleSindre

Anbefalte innlegg

Jeg er så sinnsykt glad for at det er forbudt å kjøpe sex i Norge. De må gjerne øke straffene, og gjerne bøtene. Jeg ser bare ned på dere som kjøper sex, dere kan rettferdiggjøre det så mye dere orker, men det er fremdeles grunnleggende feil. Bare det å ha holdningen om at man kan kjøpe seg en kropp og få utløp for diverse fantasier for 3000 kr og tro at det er helt greit siden en hore er en hore sier jo bare litt om hvordan man ser på andre folk.

Før dere kommer i iveren over å forklare hvor frivillig det er, har dere hørt om menneskehandel? Det er en aktuell problemstiling dere har godt av å sette dere inn i. Hvordan vet dere at hun gjør det frivillig, at hun ikke har press på seg fra et sted, eller en hallik som tvinger henne? Hva blir da forskjellen mellom å voldta og å kjøpe sex? Om jeg fant ut at kjæresten min hadde kjøpt sex hadde jeg gjort det slutt, det er fullstendig uakseptabelt, så dere som gjør det bør absolutt holde godt kjeft om det. Det er ingenting å være stolt av, og det at sånne debatter florerer på anonyme forum er jo heller ikke tilfeldig.

Forresten sjokkeres jeg litt av at det faktisk finns så mange menn som ikke ser problemet med dette her på samme måten som jeg sjemtes over db.no debatten etter hun der Hanne Nabintu Herland. Og på samme måten som jeg sjokkeres over dem kan jeg telle flere av venninnene mine som er blitt voldtatt. Hvor faen ble det av likestillingen og kampanjene for å få slutt på vold mot kvinner? Folk ser ut til å drite i det helt til det rammer dem selv.

Jeg synes det er greit å leie horer, men jeg bruker ikke frivillighet som argument, da jeg ikke tror på fri vilje. Er ikke religiøs, nemlig.

Syns du burde vokte deg for å bruke halliker som argument mot prostitusjon, ettersom halliker først og fremst øker inntjeningen for horer i et system hvor prostitusjon er forbudt, og undergrunns. Med store horehus-kjeder ville dette problemet forsvunnet. Folk kunne kjøpt seg en time suging som de kjøper BigMac, noe som burde være selvfølgelig.

Dessverre er det få yrkespolitikere som tør kjempe for slike saker, ettersom de virker stigmatiserende. Det er også en stor del av grunnen til at ruspolitikken er som den er, det har 0 å gjøre med hva narkisser trenger.

Grunnen til at du forakter menn som kjøper sex er den samme som grunnen til at du ser opp til mektige og rike menn, og den samme som grunnen til at du forakter tynne og små menn med liten tiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg gidder ikke spillet, jeg gidder ikke det sosiale crapet som skal til for at jeg får dyppe snabben og få snytt den i en annens kropp. Da er det bedre å ta med noen hundrelapper ned på stripa og kjøpe en smekker lekkerbisken fra Murmansk med en rompe så stram som et trommeskinn og pupper så faste som latex. Men sånn rent mellommenneskelig er det ikke mye å hente fra disse laksene, kan dette kompenseres med diktlesning, eller burde jeg reorganisere relasjonsstrukturen i tankerekken min og komme opp med et varig forhold til en dame av, selvsagt, langt lavere klasse, men som kan veie opp for relasjonstapet?

Langt lavere klasse? Horer er av høyere klasser? Den var morsom.

Sånn menneskelig,så treffer du sikkert den lykkelige horen. Hva vet du av de tre min du har løken plassert i henne<<?

Antagelig er det nøden som har tvinget henne til dette. Og hvor lenge har disse pupper stramme som latex? Høres ut som du er opphengt i pupper og romper.

Du vet det sitter mellom øra....

Mulig det er spennende å knulle noen som har hatt fem-ti stk før du kommer på dagen.

Hvem dame idder deg med din tanke?

tenkerom du setter deg inn i horenes situasjon,så er det ikke mye snoppen din er villig til etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit å leie horer, men jeg bruker ikke frivillighet som argument, da jeg ikke tror på fri vilje. Er ikke religiøs, nemlig.

Syns du burde vokte deg for å bruke halliker som argument mot prostitusjon, ettersom halliker først og fremst øker inntjeningen for horer i et system hvor prostitusjon er forbudt, og undergrunns. Med store horehus-kjeder ville dette problemet forsvunnet. Folk kunne kjøpt seg en time suging som de kjøper BigMac, noe som burde være selvfølgelig.

Dessverre er det få yrkespolitikere som tør kjempe for slike saker, ettersom de virker stigmatiserende. Det er også en stor del av grunnen til at ruspolitikken er som den er, det har 0 å gjøre med hva narkisser trenger.

Grunnen til at du forakter menn som kjøper sex er den samme som grunnen til at du ser opp til mektige og rike menn, og den samme som grunnen til at du forakter tynne og små menn med liten tiss.

"mektige og rike menn" kjøper sex en masse!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Langt lavere klasse? Horer er av høyere klasser? Den var morsom.

Sånn menneskelig,så treffer du sikkert den lykkelige horen. Hva vet du av de tre min du har løken plassert i henne<<?

Antagelig er det nøden som har tvinget henne til dette. Og hvor lenge har disse pupper stramme som latex? Høres ut som du er opphengt i pupper og romper.

Du vet det sitter mellom øra....

Mulig det er spennende å knulle noen som har hatt fem-ti stk før du kommer på dagen.

Hvem dame idder deg med din tanke?

tenkerom du setter deg inn i horenes situasjon,så er det ikke mye snoppen din er villig til etterpå.

Du har visst ikke møtt ei vakker studinne fra Russland, går jeg utifra?

Hvorfor skal du nekte voksne mennesker å selge seksuelle tjenester til en langt høyere fortjeneste enn annet arbeid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Her kommer menneskesynet ditt godt frem. Hvorfor sier du det ikke bare rett ut? Du forakter horer og du synes det er fælt at mange menn ikke gjør det.

Prostituerte kunne hatt det helt ok hvis det ikke var for kvinner som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gidder ikke spillet, jeg gidder ikke det sosiale crapet som skal til for at jeg får dyppe snabben og få snytt den i en annens kropp. Da er det bedre å ta med noen hundrelapper ned på stripa og kjøpe en smekker lekkerbisken fra Murmansk med en rompe så stram som et trommeskinn og pupper så faste som latex. Men sånn rent mellommenneskelig er det ikke mye å hente fra disse laksene, kan dette kompenseres med diktlesning, eller burde jeg reorganisere relasjonsstrukturen i tankerekken min og komme opp med et varig forhold til en dame av, selvsagt, langt lavere klasse, men som kan veie opp for relasjonstapet?

ehh..hvor man skal man begynne? her er d noe RIV RUSKENDE galt...ser for meg at du har blitt SKIKKELIG sviktet av noen damer el andre som har betydd mye for deg på et el annet tidspunkt, og at du derfor har stengt av følelsene dine..har jeg rett? herre..men sånn som du snakker...ok, her er d lov å være direkte..men ser ikke for meg at tilfredsstillelse hos horer er særlig tilfredsstillende over tid..og ja, de prostituerte syns garantert at du er en skikkelig ekkel mannegris!

Dette MÅ du snakke med noen profesjonelle om (ja, jeg vet at d er nevnt ørten ganger før) og d kan ta tid..prøv å finn andre verdier i livet, så håper jeg du treffer mennesker som du kan beundre og finne interessante uten at du ser på dem som sexobjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksdama mi syntes det ekstremt pirrende og tennbart å tenke seg at noen menn var villige til å bla opp flere tusen kroner for en natt med henne.

Kvinner som hater prostitusjon hater også kvinners eget valg til å gjøre hva hun vil med kroppen sin og kvinners frihet til å mene hva hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
For en noldus-holdning. Jeg ville pult en dame for en million uansett hvor fæl hun var.

Er jeg umoralsk, eller gjelder det forskjellige regler for hvert kjønn?

Hva forventer du av svar? Du er inne på kvinneguiden. Å kjøpe en hore er for mange en ekstra spenning, men ikke det helt store etterpå vil jeg si som har gjort det et par ganger. Vil heller si at å få til noe med en dame som vil, gir noe helt annet. Det er jo ikke akkurat vanlig å pule en dame mens hun holder på å drukne i do.

Blir du ikke oppstemt av en dame som VIL HA DEG? Eller har du kanskje aldri opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, slutt å lat som om du er så sinnsykt mye bedre enn det du er. Alle har en pris, det er bare spørsmål om hvor høy prisen må være. Det gjelder både damer og menn. Hvis du hadde fått alt du kunne ønske deg, la oss si 100 millioner skattefrie kroner, for et kjapt knull, så hadde du garantert gjort det. Hvis ikke så må du jo ha en skrue løs, eller allerede være milliardær.

Haha, ja, jeg er ei heelt normal jente på 23 år som nå tar utdanning, og jobber litt i en butikk ved siden av... Det er et pes å gå på jobb, det er stress å tenke på fremtidsutsiktene mine...

Hadde noen tilbudt meg så mye penger for et simpelt knull, så hadde jeg SELVFØLGELIG UTEN TVIL ha gjort det. Hadde lett gjort det for 100 000 også. Det er jo en grunn til at folk spiller lotto liksom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve nettsider som tilbyr slike tjenester og se kanskje du tenner på noe annet.

Selv har profil på www.knulle-date.com og der er mange deilige jenter med spennende intresser.

Du må ikke skremme jente bort da man;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at din verden kun består av 2 deler: religion og vitenskap.

Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, jeg er ei heelt normal jente på 23 år som nå tar utdanning, og jobber litt i en butikk ved siden av... Det er et pes å gå på jobb, det er stress å tenke på fremtidsutsiktene mine...

Hadde noen tilbudt meg så mye penger for et simpelt knull, så hadde jeg SELVFØLGELIG UTEN TVIL ha gjort det. Hadde lett gjort det for 100 000 også. Det er jo en grunn til at folk spiller lotto liksom. :ler:

Få menn vil betale så mye for deg...prisen blant de nigerianske i Oslo er på rundt kr 300-500 pr gang, sto det i VG i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest heiaBRANN
Få menn vil betale så mye for deg...prisen blant de nigerianske i Oslo er på rundt kr 300-500 pr gang, sto det i VG i sommer.

OG dette er en av de virkelig store svakhetene ved argumentet om at hvis man er villig til å ha sex mot x antall penger , så er man en hore . For hvis ingen er villige til å betale det man eventuelt ville hatt sex for , er man da , i realiteten , egentlig en hore ?

Det blir litt som , er man egentlig en helt før man har begått en heltedåd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Du er et dårlig menneske med 0 moral! Blir så sint på sånt. Vedder på at du får flatlus eller noen andre ulumskheter :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en privatsak mellom 2 personer , legg dere ikke opp i ting dere ikke har no med.....fei først for egen dør før dere dømmer andre , folk i glasshus osv :nei:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

off, blir oppgidd av alt som skrives, la mannen få kjøpe horer og ende opp med hiv, aids, klamydia og herpes og alt det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driter deg ut. Du gjør selvsagt ikke horene noe vondt ved å kjøpe sex av dem, det er jo tross alt det de lever av. Og det er faktisk noen som velger å bli horer fordi det er mer lønnsomt enn en vanlig 8 til 16-jobb.

Du driter deg ut du også! Ja, det finnes horer som bare er late og ikke gidder å ta seg utdannelse for å få seg en skikkelig jobb, men de aller fleste horer er innvandrere med masse gjeld som ikke har mulighet til å klare seg på andre måter! Hørt om halliker? De er visst jævlig vanskelige å jobbe for, har jeg hørt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...