Gjest Methuselah Skrevet 29. april 2009 #101 Del Skrevet 29. april 2009 Du må for all del ikke slutte å kjøpe horer..... De trenger pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SingleSindre Skrevet 3. mai 2009 #102 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja da er helgen vel overstått. Jeg har nedlagt 3 kvinner disse tidlige maidagene, vel nedlagt er vel ikke det rette ordet, de var alle som en kjøpt og betalt. Men som noen sier, the hunt is better than the catch, så vi var ved det ene tilfellet 4 karer som spilte poker om den smekre lekkerbiskenen som ventet bak forhenget. Hun skulle ha 3200 for noen timer med henne, vin (måtte ha med selv) samt litt sang. Vi hadde 800 kroner hver, og spilte poker så polettene haglet, og med fullt hus, åttere og damer ble siste potten min, pengene skrapet sammen og kvinnen ble handlet. Vi hadde 2 fantastiske timer, hun var kledd i en herlig tynn sommerkjole og vi gjorde de vidunderligste ting mens vinkartongen ble tømt, jeg kunne på vei ut trygt anbefale henne til nestemann som satt blyg i morgenkåpen ute ved dusjen. Så var det ut på byen, og bylivet er rimelig deilig når du allerede har fått fitte og slipper å sikle på tungt berusede singeldamer og alenemødre med kukk i blikket. Det var fest og moro hele natten, og jaggu ble det ikke en liten bit på hjemveien også, en liten sugetur for 500 kroner bak ett busskur. Vel jenter og gutter, velkommen til en ny uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #103 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja da er helgen vel overstått. Jeg har nedlagt 3 kvinner disse tidlige maidagene, vel nedlagt er vel ikke det rette ordet, de var alle som en kjøpt og betalt. Men som noen sier, the hunt is better than the catch, så vi var ved det ene tilfellet 4 karer som spilte poker om den smekre lekkerbiskenen som ventet bak forhenget. Hun skulle ha 3200 for noen timer med henne, vin (måtte ha med selv) samt litt sang. Vi hadde 800 kroner hver, og spilte poker så polettene haglet, og med fullt hus, åttere og damer ble siste potten min, pengene skrapet sammen og kvinnen ble handlet. Vi hadde 2 fantastiske timer, hun var kledd i en herlig tynn sommerkjole og vi gjorde de vidunderligste ting mens vinkartongen ble tømt, jeg kunne på vei ut trygt anbefale henne til nestemann som satt blyg i morgenkåpen ute ved dusjen. Så var det ut på byen, og bylivet er rimelig deilig når du allerede har fått fitte og slipper å sikle på tungt berusede singeldamer og alenemødre med kukk i blikket. Det var fest og moro hele natten, og jaggu ble det ikke en liten bit på hjemveien også, en liten sugetur for 500 kroner bak ett busskur. Vel jenter og gutter, velkommen til en ny uke:) Tror nok du uansett kunne glemt damer med sultent blikk, hvis du bare fortalte at du hadde hatt fantastisk sex med en prostituert som skrubber kroppen sin når du når du går derfra, fordi hun syntes det var ekkelt å ha sex, men gjorde det for pengene... And the Oscar goes too.....Skuespill, har du hørt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #104 Del Skrevet 4. mai 2009 Nå orket jeg ikke å lese hele tråden, men ifht spørsmålet om hvrvidt alle kvinner er horer, innrømmer jeg at jeg hadde solgt meg for en million. Ett kjapt, greit knull, og jeg var gjeldfri? Selvfølgelig. Nå skal det sies at jeg ble seksuelt misbrukt som barn, så jeg kan "koble ut" slik at kropp og hode ikke henger sammen på en måte. Dette er noe jeg klarer fremdeles, selv om jeg nå har klart å jobbe meg frem til å kunne ha normal og god sex også. Fortrengningsmekanismen er også fremdeles enormt sterk, ellers kunne jeg jo ikke fungert i det daglige. Så jeg hadde kunnet brukt pengene uten å bry meg noe særlig om hvor de kom fra. Dersom jeg hadde blitt tilbudt en jobb som betalt elskerinne for en riking, hadde jeg nok vurdert seriøst å takke ja, om fyren ikke var usedvanlig ekkel eller kinky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #105 Del Skrevet 4. mai 2009 Må si jeg kjenner meg igjen i TS sin opplevelse av det ørkesløse med å inngå stadig nye kontakter med tilfeldige damer som man skal imponere eller kurtisere på den ene eller andre måten. Så dersom man, som TS føler at samleie er noe man må ha, så er sikkert horer en grei løsning. Personlig er jeg bare dritt lei av sjekkekarusellen og damer generelt, og tenker at den leken kan de fra nå av drive uten meg. Horene inkludert, men det har vel mer med at jeg ikke kunne tenke meg et øyeblikks relasjon til et menneske som bare så meg som en inntektskilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macdreamy Skrevet 5. mai 2009 #106 Del Skrevet 5. mai 2009 Burde henvist deg til en psykolog egentlig. men vi begge vet vell hva problemet er . er vell en av 2 1: Dårlig minner fra oppveksten med kvinner. svik kanskje? 2: du har veldig problemer med å akseptere deg for den du egentlig er. noe av det du skriver . sier litt om en person som har en legning som homo.men skammer seg og aksepterer det ikke. du straffer deg selv ved å knulle horer. du sa vell at kvinner ikke intresserer deg. anbefaler deg å prate med noe om hva som er grunne. ikke normalt å kjøpe så seg så mye horer. Er du ikke redd for sykdommer da? Jeg ville aldri i livet vært sammen med ei tidligere hore. Å hadde jeg vært jente ville jeg aldri latt en mann som knuller horer hver uke få knullet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SingleSindre Skrevet 5. mai 2009 #107 Del Skrevet 5. mai 2009 Burde henvist deg til en psykolog egentlig. men vi begge vet vell hva problemet er . er vell en av 2 1: Dårlig minner fra oppveksten med kvinner. svik kanskje? 2: du har veldig problemer med å akseptere deg for den du egentlig er. noe av det du skriver . sier litt om en person som har en legning som homo.men skammer seg og aksepterer det ikke. du straffer deg selv ved å knulle horer. du sa vell at kvinner ikke intresserer deg. anbefaler deg å prate med noe om hva som er grunne. ikke normalt å kjøpe så seg så mye horer. Er du ikke redd for sykdommer da? Jeg ville aldri i livet vært sammen med ei tidligere hore. Å hadde jeg vært jente ville jeg aldri latt en mann som knuller horer hver uke få knullet meg. 1. Dårlige opplevelser har jeg hatt med kvinner ja, det har jeg vel beskrevet, hvorfor gidde relasjoner til slike løse kryp, de knuller en annen straks de blir kurtisert av en bul i buksen. Så vel, her kan du muligens ha rett. 2. He he, dette er liksom rødstrømpeangrepet fra en mann med liten tiss, vel jeg har prøvd homseri og jeg, men synes liksom ikke mannerompe er så jævla tiltrekkende, en mannekropp er liksom lite tiltrekkende, hårete og tynn på de stedene den skal være hårløs og kraftig, som rumpe og lår, men for all del, prøv det uprøvde, prøv en mann selv, kanskje det stemmer for deg. Og jada, prøver igjen jeg om sjansen byr seg. Sykdommer er jeg ikke redd for, det finnes piller mot slikt, dessuten de gangene jeg har pådratt meg dritt, er det fra vanlige norske jenter som skal knulles etter en natt på byen, det er chlamydia, gonore, kjønnsvorter og andre ulumskheter der ute på byen. Horene har faktisk en langt bedre personlig hygiene enn en gjennomsnittelig norsk jente. Har ikke hatt sex siden busskuret, men jeg og et par kompiser skal til en annen by på et slags seminar, vi har booket hotell og vil få opp et par jenter ved tolvtiden natt til søndag. Vel, akkurat nå føler jeg meg skitten og ekkel, føler meg tom, som en jævla menneksehandler og et dyr. Skulle ønske jeg hadde et anker i livet som jeg kunne slippe ned og ligge rolig et øyeblikk. Slapper jeg av et sekund ligger skipet og dunker i skjærene, livet er bare et jag, et jag mot neste tilfredsstillelse, mot neste igjen. Jeg føler ikke at jeg lever akkurat nå, ingenting smaker noe, kjenner ingen varme eller kulde, det blåser, men jeg kjenner ingen vind i ansiktet. Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg føler at jeg er blitt vrengt med innsiden ut, alt er skrapet vekk og jeg er vrengt tilbake igjen, men helt tom, helt hul. Jeg vil så gjerne bry meg om noe, bare det å funnet gleden i noe levende, bare se en fugl og smile, jeg greier ikke det engang, kan ikke se gleden i noen levende ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #108 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja da er helgen vel overstått. Jeg har nedlagt 3 kvinner disse tidlige maidagene, vel nedlagt er vel ikke det rette ordet, de var alle som en kjøpt og betalt. 99% av norske damer fortjener ikke betegnelsen "kvinne". Mener du virkelig at disse horene var kvinner? Kvinner er sjelden vare. Så var det ut på byen, og bylivet er rimelig deilig når du allerede har fått fitte og slipper å sikle på tungt berusede singeldamer og alenemødre med kukk i blikket. livet er bare et jag, et jag mot neste tilfredsstillelse, mot neste igjen Må du absolutt pule for å bli tilfredsstilt da? Hva med å ta seg en runk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #109 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er trist at du har det sånn, ts. Hvis ikke dette er en tulletråd, så høres det ut som du er deprimert. Bra om du fortsetter i terapi, selv om du ikke føler det hjelper akkurat nå. Ting tar jo tid. Sikkert lurt å få medisiner i tillegg, så du får sjansen til å roe deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #110 Del Skrevet 6. mai 2009 En blowjob er vel den beste terapien man kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #111 Del Skrevet 6. mai 2009 En blowjob er vel den beste terapien man kan få. For andre enn ts kan det være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pettern_* Skrevet 8. mai 2009 #112 Del Skrevet 8. mai 2009 1. Dårlige opplevelser har jeg hatt med kvinner ja, det har jeg vel beskrevet, hvorfor gidde relasjoner til slike løse kryp, de knuller en annen straks de blir kurtisert av en bul i buksen. Så vel, her kan du muligens ha rett. 2. He he, dette er liksom rødstrømpeangrepet fra en mann med liten tiss, vel jeg har prøvd homseri og jeg, men synes liksom ikke mannerompe er så jævla tiltrekkende, en mannekropp er liksom lite tiltrekkende, hårete og tynn på de stedene den skal være hårløs og kraftig, som rumpe og lår, men for all del, prøv det uprøvde, prøv en mann selv, kanskje det stemmer for deg. Og jada, prøver igjen jeg om sjansen byr seg. Sykdommer er jeg ikke redd for, det finnes piller mot slikt, dessuten de gangene jeg har pådratt meg dritt, er det fra vanlige norske jenter som skal knulles etter en natt på byen, det er chlamydia, gonore, kjønnsvorter og andre ulumskheter der ute på byen. Horene har faktisk en langt bedre personlig hygiene enn en gjennomsnittelig norsk jente. Har ikke hatt sex siden busskuret, men jeg og et par kompiser skal til en annen by på et slags seminar, vi har booket hotell og vil få opp et par jenter ved tolvtiden natt til søndag. Vel, akkurat nå føler jeg meg skitten og ekkel, føler meg tom, som en jævla menneksehandler og et dyr. Skulle ønske jeg hadde et anker i livet som jeg kunne slippe ned og ligge rolig et øyeblikk. Slapper jeg av et sekund ligger skipet og dunker i skjærene, livet er bare et jag, et jag mot neste tilfredsstillelse, mot neste igjen. Jeg føler ikke at jeg lever akkurat nå, ingenting smaker noe, kjenner ingen varme eller kulde, det blåser, men jeg kjenner ingen vind i ansiktet. Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg føler at jeg er blitt vrengt med innsiden ut, alt er skrapet vekk og jeg er vrengt tilbake igjen, men helt tom, helt hul. Jeg vil så gjerne bry meg om noe, bare det å funnet gleden i noe levende, bare se en fugl og smile, jeg greier ikke det engang, kan ikke se gleden i noen levende ting.... Du liker vell egentlig aa bli oppfattet som offer, det er saa mye enklere eller liker du bare oppmerksomheten? Folk er uansett forskjellige, ser ikke noe galt i hva du driver med saa lenge det ikke skader noen. Du sitter med alle svarene og vet hva du maa gjore, saa denne traaden er vell mer for morro skyld enn for raad? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #113 Del Skrevet 8. mai 2009 Seriøst, slutt å lat som om du er så sinnsykt mye bedre enn det du er. Alle har en pris, det er bare spørsmål om hvor høy prisen må være. Det gjelder både damer og menn. Hvis du hadde fått alt du kunne ønske deg, la oss si 100 millioner skattefrie kroner, for et kjapt knull, så hadde du garantert gjort det. Hvis ikke så må du jo ha en skrue løs, eller allerede være milliardær. Og? Jeg tviler på at du hadde sagt nei til å spise en skje med diare, for en bestemt pris. Poenget er at folk med lav moral gjør alt for penger. Vi som vet bedre, er ikke arrogante og later som om vi er bedre. Vi ER bedre. Uansett ville jeg alltid sett ned på deg. Du er ikke verdt skjeen med diare engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Superman_* Skrevet 8. mai 2009 #114 Del Skrevet 8. mai 2009 Så mye debatt om ingenting. Hvis noen vil kjøpe horer - hva er galt med det? har brukt ca 100,000 kr på sexkjøp i mitt liv og angrer ikke ett sekund. Jeg har bra jobb, bra utseende og jeg har draget og kan få nesten hvem jeg vil, men det er ikke alltid jeg orker denne sjekkeleken på byen og noen ganger vil jeg bære tilfredsstille mine behov fort og uten mas. Treffer en jente nå som jeg har det bra sammen med men hvis jeg vil ha litt variasjon i sexlivet så kjøper jeg, igjen. Og - jeg er ingen kvinnehater. Jeg er veldig veldig glad i dem :-) og de er glade i meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. mai 2009 #115 Del Skrevet 9. mai 2009 Definitivt tråden med flest hatske, usympatiske og fæle innlegg, og mange av dem er trådstarter sine. TS trenger hjelp, tror jeg. Hvis han faktisk mener det han skriver her inne er jeg bekymret for han og de menneskene han kjenner/møter. D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SingleSindre Skrevet 9. mai 2009 #116 Del Skrevet 9. mai 2009 Definitivt tråden med flest hatske, usympatiske og fæle innlegg, og mange av dem er trådstarter sine. TS trenger hjelp, tror jeg. Hvis han faktisk mener det han skriver her inne er jeg bekymret for han og de menneskene han kjenner/møter. D Hvorfor det? Leiefitte er undervurdert, faktisk så vurderer jeg å bli med i en husmorring, der du betaler noen tusenlapper i måneden og så får du ny dame hver 14.dag eller noe sånt, tenk det a, ny dame hver 14. dag, du rekker bare så vidt å bli lei henne før hun blir byttet ut med en ny, og så velger du premium medlemskapet istedet for standard, så får du de lekre laksene som åler seg rundt i huset i trang trikot, vasker og steller for deg, mens hele tiden så er godsakene tilgjengelige, uten krav, mas og sure miner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 9. mai 2009 #117 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei! Jeg blir litt lei meg når jeg leser det du skriver; min første tanke er at du har et kvinnesyn som ikke fortjener dagens lys og at du er overfladisk til samfunnet rundt deg. Derimot leser jeg mellom linjene at du egentlig er et følsomt menneske som lengter etter ekte følelser og omsorg. Jeg har en mistanke om at du tidligere har blitt fryktelig såret av det motsatte kjønn og nå ikke kan forholde deg til kvinner på et relasjonelt og emosjonelt nivå. Du evner tydeligvis p.t. kun å kommunisere seksuelt og du skyver det du har av emosjonalitet til side. Du spør nå om hjelp til å komme deg forbi dette stadiet?Det er erfaringsmessig ikke enkelt å endre slike tankemønstre og holdninger over natten. Mitt råd til deg er å være avholden med sex for en periode og å tenke over hvordan du ønsker å se tilbake på livet ditt når du en gang blir eldre. Ønsker du å finne en kvinne som du kan elsker og respektere og som er der for deg den dagen du er gammel og grå og gjerne er ensom? Eller ønsker du følelsesløs sex, svik og eventuelt kjønnssykdommer som har gitt deg varige men (håper for guds skyld du beskytter deg). Dette må du fundere over og det finnes ingen snarvei for å finne kjærlighet. Dating "crapet" må du gjennom, men til slutt står du forhåpentligvis igjen med en berusende følelse av lykke, kjærlighet og håp. Lykke til! Hilsen en som har har troen på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #118 Del Skrevet 9. mai 2009 Realitycheck mister. Jeg lurer på hvor du kjøper disse dyre drinkene som åpenbart er dyrere enn å betale diverse randoms flere tusen kroner for en seksuell tilfredstillelse i helgene? Sist jeg sjekket kostet et par drinker en hundrelapp pr stk. En annen ting jeg lurer på er hvor du får denne kongen på haugen attituden din? Har du overhodet aldri tenkt på at det faktisk er du som sitter der å blir rundlurt hver bidige helg? Er du klar over hvor mange damer der ute som ler seg ihjel hver gang du har forlatt enten avlukket, doskåla, hotellrommet eller smuget? Det er ikke du som bruker dem, det er dem som bruker deg. De har ikke bra sex med deg, de får betalt for å late som, slik at du skal gjøre dette flere ganger. De kjenner deg og vet hva du liker, derfor liker du å ha sex med dem. De er smarte, de kan buisniss og markedsføring, de er kvinner. De synes du er søppel og gruer seg til å ha sex med deg, igjen og igjen. Men du betyr penger. Du er også litt over middels opptatt av at alle kvinner er horer, bare med ulik grense for hva de tar seg betalt. Du er ganske alene om å synes dette, de fleste deler ikke ditt syn. Hvordan står det til med selvanerkjennelsen din? Synes du ikke at du fortjener noen som er der fordi de elsker deg? Litt ubetinget kjærlighet med supersex attåt? Høy på hverandre og ikke snikespill? Det lukter lang vei at du har blitt sykt skuffa engang. Get over it! Slutt å heng med randoms. Ønsker deg lykke til, håper du en dag møter ei dame du tør å være deg selv med. Du trenger mye kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #119 Del Skrevet 9. mai 2009 De er smarte, de kan buisniss og markedsføring, de er kvinner. Haha, de er ikke kvinner, de er horer. Realitycheck plz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 42 Skrevet 10. mai 2009 #120 Del Skrevet 10. mai 2009 Så mye debatt om ingenting. Hvis noen vil kjøpe horer - hva er galt med det? har brukt ca 100,000 kr på sexkjøp i mitt liv og angrer ikke ett sekund. Jeg har bra jobb, bra utseende og jeg har draget og kan få nesten hvem jeg vil, men det er ikke alltid jeg orker denne sjekkeleken på byen og noen ganger vil jeg bære tilfredsstille mine behov fort og uten mas. Treffer en jente nå som jeg har det bra sammen med men hvis jeg vil ha litt variasjon i sexlivet så kjøper jeg, igjen. Og - jeg er ingen kvinnehater. Jeg er veldig veldig glad i dem :-) og de er glade i meg! Unskyld...ikke meningen å være stygg med deg, men.. Jeg vet faktisk ikke ikke om jeg skal synes synd på deg, eller le av det hele. Ingenting galt med å kjøpe horer, absolutt ikke. De tjener en slant, og du, ja du vandrer fornøyd hjem. Det som er trist er at du som (jeg tror) er voksen, har et så avstumpet forhold til sex. Du sier du har en jente du har det bra med, men at det må horer til for å få variasjon. Har ikke du, som går til en villt fremmed og dypper deg i ny og ne fått talegaver og hjerne? For det første så synes jeg synd på deg fordi du betaler for sex uten følelser. Noe som gjør at du i bunn og grunn sitter igjen med en risikabel og en dyr utløsning. For ikke å glemme risikoen som er i kjølevannet av å kjøpe en hore. Hvorfor prater du heller ikke med "jenta" de hjemme, og er åpen om hva du tenner på etc.?? Sex blir bedre, og bedre ettersom tiden går og man blir trygg på sin sexual partner. Jeg blir deppe bare ved tanken på et engangs knull....gir meg nada og nothing. Men vi prater om alt når det gjelder sex, og jeg vet av erfaring at ikke ett eneste engangs knull kan gi meg en brøk del av den tenningen og den rå sexen jeg er så heldig å få, og å gi til den jeg stoler på.. Så bruk patetisk mye penger på prostituerte i fremtiden også....tror du trenger det !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå