Gå til innhold

flott med barbert pung

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min barberer pungen, helt uten at jeg trenger si noe. Helt i orden for meg :D Digg!

Videoannonse
Annonse
Gjest jente21
Skrevet

Kjæresten min barberer pungen, helt uten at jeg trenger si noe. Helt i orden for meg :D Digg!

Samme her! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Men liker dere at han glattbarberer alt rundt roten også?

Skrevet

Menn gjør det aller meste innenfor rimelighetens grenser (barbere brystkasse eller armhuler er da utenfor) for å glede dama på det området. Foreslår at du bare hopper inn i dusjen sammen med ham og drar frem en høvl.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske min gadd og i det hele tatt stusse. Men neida.. Dusjing hver 3 dag og urskog.

Skrevet

Om du selv har trøbbel med barbering kan kanskje voksing være en idè? Jeg har helt sluttet å barbere etter at jeg opplevde hvor deilig det er å være vokset! Vondt der og da, men ingen kløe, stikking, nupper osv etterpå. Og håret som vokser ut igjen er mykt og godt :)

Min kjære barberer pungen, og har også tatt det ved roten noen ganger. Men vi synes det er slitsomt med stive hår som vokser ut, og liker spontan sex uten å måtte tenke på om det er sjeggstubber der eller ei. Man må jo barbere hele tiden for å holde det glatt, og da blir det lett sårt. Derfor går vi for glatt pung, stikker ikke når de vokser ut igjen, og stusset ved roten. Siden jeg er vokset er vi alltid klare for action :lur:

Skrevet

Jeg syns ikke det blir dumt, uansett om du kan tilby selv eller ikke. Hadde noen spurt meg om det hadde jeg bare syns det var artig og gjort det. Men, jeg trur kanskje det hadde vært en turn-off om vedkommende hadde sagt "JEG LIKER PIKKENE MINE UTEN HÅR"! :ler: Det er vel bare å legge det frem uskyldig for han - det er jo trossalt lett for han å etterleve.

Skrevet

Om du selv har trøbbel med barbering kan kanskje voksing være en idè? Jeg har helt sluttet å barbere etter at jeg opplevde hvor deilig det er å være vokset! Vondt der og da, men ingen kløe, stikking, nupper osv etterpå. Og håret som vokser ut igjen er mykt og godt :)

Min kjære barberer pungen, og har også tatt det ved roten noen ganger. Men vi synes det er slitsomt med stive hår som vokser ut, og liker spontan sex uten å måtte tenke på om det er sjeggstubber der eller ei. Man må jo barbere hele tiden for å holde det glatt, og da blir det lett sårt. Derfor går vi for glatt pung, stikker ikke når de vokser ut igjen, og stusset ved roten. Siden jeg er vokset er vi alltid klare for action :lur:

Men: hår må vokse ut igjen før du kan ta det bort med voks igjen. Så det der tror jeg ikkeno på at du alltid er "glatt".

Og voksing av hud på pungen- jeg kjøper det bare ikke. Tror ikke på at han går med på å klistre voks på pungen og rive det av. Sorry.

Skrevet

Men: hår må vokse ut igjen før du kan ta det bort med voks igjen. Så det der tror jeg ikkeno på at du alltid er "glatt".

Og voksing av hud på pungen- jeg kjøper det bare ikke. Tror ikke på at han går med på å klistre voks på pungen og rive det av. Sorry.

For det første: Jeg skrev at jeg alltid er klar for action, ikke at jeg alltid er glatt. Men når det vokser ut er det mykt og tynt, og ikke sårt eller nuppete. Derfor er det deilig uansett.

For det andre: Jeg skrev ikke at han vokser pungen. Han barberer den, men har myke hår der, slik at de ikke stikker om det vokser ut litt. Han er flink til å barbere, men det er ingen krise om det går noen dager.

Altså: Enten er vi glatte, eller har det vokst ut mykt hår. Og vi er begge alltid klare for action, og aldri såre eller stikkete.

Are you with me..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...