Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Åj. sjekk bildene på seher.no fra finalefesten, Lene ser jo ut som en helt annen person? Er hun preggers? Jeg så Lene for bare noen uker siden og da så hun ikke slik ut ... Og var ikke Margrethe på finalefesten?

Syns du virkelig hun ser gravid ut? Hun er da fortsatt slank og fin, eneste store forskjellen var at hun har farget håret sort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syns du virkelig hun ser gravid ut? Hun er da fortsatt slank og fin, eneste store forskjellen var at hun har farget håret sort.

Ja hun er fortsatt slank og fin, men hun ser litt sånn "Ny-gravid" ut? Hehe ... eller kanskje det bare er at hun ikke er så brun som hun har vært før

Skrevet
Ja hun er fortsatt slank og fin, men hun ser litt sånn "Ny-gravid" ut? Hehe ... eller kanskje det bare er at hun ikke er så brun som hun har vært før

"Ny-gravid" ut? Du mener kvalm og spysjuk? ;)

Skrevet

Syns ikke hun ser gravid ut, men hun så litt forandre ut i ansiktet eller så var det uheldig vinkel på alle bildene! :)

Skrevet

Noen som vet hvorfor ikke alle PH-deltakerne var med i norske finalen? Det mangler jo i alle fall seks av dem. Hvorfor var ikke de med?

Skrevet

Kanskje de ikke ville? Vil tro det var frivillig å være med på premierefesten, kanskje ikke alle som ville feire Petter.

Personlig tror jeg at jeg skjønner hvorfor Margrethe ikke følte for å være der :)

Skrevet

Men de visste jo ikke enda da at Petter og Benedicte ville vinne? De kunne jo vært med og avgitt sin stemme, så hadde det kanskje vært annerledes også. Tenkte kanskje at de ikke fikk lov å være med fordi da ville Lene og Kevin vunnet, men hadde det vært så fikset, så ville det jo måtte komme ut en gang fra de andre deltakerne?

Skrevet
Noen som vet hvorfor ikke alle PH-deltakerne var med i norske finalen? Det mangler jo i alle fall seks av dem. Hvorfor var ikke de med?

Det er kun de siste som gikk ut like før finalen som får være med på avstemning. Samme regler for danske og amerikanske versjon.

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet
Er det bare meg eller det ser det ut som Lene har lagt på seg noe forferdelig siden ph? Så på bildene på seher.no... ikke at det skulle vært noe galt med det, men mente bare at hun var tynnere.

ja, ser ut som hun har lagt på seg litt ja... hun var jo nesten den tynneste i ph, mener jeg å huske. Men, litt kjipt av oss å diskutere dette da kanskje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...