Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal danske PH gå mandag-torsdag 22.30? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke :)

Gjest Gjest
Skrevet

Mulig dette har blitt skrevet før, men:

Har noen lagt merke til at William ligner på John Carew? I alle fall fra avstand.

Gjest emmeline
Skrevet
Har noen lagt merke til at William ligner på John Carew? I alle fall fra avstand.

Ikke så veldig egentlig.

Skrevet

Ja, det skal det.

Gjest Christabelle
Skrevet

Har noen lagt merke til at mange av guttene på PH napper brynene i form? Når ble det vanlig? Har jeg gått glipp av noe? Spesielt W. har skamnappet de, stakkars. Ser ikke uut :fnise:

Skrevet (endret)

Så Petter på tv nå, ble sikkert spurt om hva han skulle bruke pengene til. "Druse på med bra outfit, komme seg på byen, ha masse bra damer rundt.."

For en fyr :ler:

Edit: det var ikke spørsmål om hva han skulle bruke pengene på, det var spørsmål om hva slags råd han kunne gi fotballspillere.

Endret av Pjukset
Gjest emmeline
Skrevet
Så Petter på tv nå, ble sikkert spurt om hva han skulle bruke pengene til. "Druse på med bra outfit, komme seg på byen, ha masse bra damer rundt.."

For en fyr :ler:

Edit: det var ikke spørsmål om hva han skulle bruke pengene på, det var spørsmål om hva slags råd han kunne gi fotballspillere.

Godt råd

:ironi:

Skrevet
Godt råd

:ironi:

Han er jo tross alt rådgiver :ler:

Skrevet

Er det bare meg eller det ser det ut som Lene har lagt på seg noe forferdelig siden ph? Så på bildene på seher.no... ikke at det skulle vært noe galt med det, men mente bare at hun var tynnere.

Skrevet
:hoho:

Noen venter fortsatt på Ida tvisten skjønner jeg :ler:

Jada! Er overbevist om at Ida er med i den danske versjonen, og vinner! :skratte::hoho:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hvordan var reglene om at de kunne ta alle pengene selv egenlig. Jeg trodde Petter skulle gjøre det, mistet litt respekten for han nå han ikke gjorde det ja. Trodde dette var et spill jeg.

Skrevet
Hvordan var reglene om at de kunne ta alle pengene selv egenlig. Jeg trodde Petter skulle gjøre det, mistet litt respekten for han nå han ikke gjorde det ja. Trodde dette var et spill jeg.

Det ble lagt til litt og litt penger i en krukke i løpet av 2 minutter. Det var fullt mulig for den ene parten å ta pengene innen 3 minutter, uten at partneren fikk noe som helst.

Jeg vil vel heller si at jeg fikk litt mer respekt for Petter for at han ikke gjorde det.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det bare meg eller det ser det ut som Lene har lagt på seg noe forferdelig siden ph? Så på bildene på seher.no... ikke at det skulle vært noe galt med det, men mente bare at hun var tynnere.

Jeg er enig! Det synes ikke så veldig godt i fjeset, men det er tydelig på armene og rundt brystet/ryggen... Kanskje noe trøstespising etter alle mobbeepisodene? ;)

Skrevet

Eg tenkte egentlig på det i siste episode og, såg feks veldig godt at Noor hadde lagt på seg en god del sida første episode :ler:

Men ærlig talt, hadde eg vore der inne i så mange veker, drukke cola konstant, fått all mulig god mat servert til frukost, lunsj og middag - så hadde nok eg lagt meg ut en god del eg og! I tillegg til at dei ikkje gjorde anna enn å slenge med bassengkanten, den iherdige treninga vi såg på begynnelsen dabba jo fort av :fnise:

Skrevet
Eg tenkte egentlig på det i siste episode og, såg feks veldig godt at Noor hadde lagt på seg en god del sida første episode :ler:

Men ærlig talt, hadde eg vore der inne i så mange veker, drukke cola konstant, fått all mulig god mat servert til frukost, lunsj og middag - så hadde nok eg lagt meg ut en god del eg og! I tillegg til at dei ikkje gjorde anna enn å slenge med bassengkanten, den iherdige treninga vi såg på begynnelsen dabba jo fort av :fnise:

Og så må man huske at å tylle i seg gratis øl hjelper på vektøkningen.. Lene er jo glad i øl :) Hun ser ikke usunt stor ut, og var ganske tynn fra før av. Noen ekstra kilo kan nok bare se fint ut.

Skrevet

Vært en uke på ferie og akkurat sett hele ukens episoder i opptak, utrolig skuffet, skikkelig dårlig finaleprogram! Skikkelig kjedelig og helt uten nerve. Også utrolig uheldig at "alle" har visst hele tiden at Petter ville vinne, håper de sørger for at dette ikke kommer ut i forbindelse med neste sesong. Min favoritt var forøvrig Kevin, Petter er bare en posør. Men men, regner med tv3 allerede er godt i gang med ny sesong :popcorn:

Gjest Gjest_Tom_*
Skrevet

Noor var blitt småfeit rett og slett. Men så har hun uansett aldri vært noe attraktiv i mine øyne. Lene har en mye flottere kropp men ser gammel ut i ansiktet. Dette er nok ikke typen mennesker som tenker særlig mye på å leve sunt. (Mye alkohol og røyk).

Skrevet

Åj. sjekk bildene på seher.no fra finalefesten, Lene ser jo ut som en helt annen person? Er hun preggers? Jeg så Lene for bare noen uker siden og da så hun ikke slik ut ... Og var ikke Margrethe på finalefesten?

Gjest Gjest
Skrevet
Åj. sjekk bildene på seher.no fra finalefesten, Lene ser jo ut som en helt annen person? Er hun preggers? Jeg så Lene for bare noen uker siden og da så hun ikke slik ut ... Og var ikke Margrethe på finalefesten?

Hva betyr det? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...